Wiem, że było, ale co se będę załował!

Data: 2009-11-10 18:52:15
Autor: abc
Wiem, że było, ale co se będę załował!
10 tys. zł

Etymolog chciał 20 tys zł, ale sąd mu tyle nie przyznał.

Data: 2009-11-10 19:00:40
Autor: Roger Perejro
Wiem, że było, ale co se będę załował!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

10 tys. zł

Etymolog chciał 20 tys zł, ale sąd mu tyle nie przyznał.

"Niesiołowski powiedział, że czuje się usatysfakcjonowany decyzją sądu.
Dodał, że to nie był proces o pieniądze. - Najważniejsze jest to, że sąd
przyznał, że zachowałem się nie tak, jak kłamało na mój temat Radio Maryja,"

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-10 19:04:45
Autor: abc
Wiem, że było, ale co se będę załował!
10 tys. zł

Etymolog chciał 20 tys zł, ale sąd mu tyle nie przyznał.

"Niesiołowski powiedział, że czuje się usatysfakcjonowany decyzją sądu.

Czyli nie pójdzie śladem Alicji Tysiąc...

Data: 2009-11-10 19:08:08
Autor: Roger Perejro
Wiem, że było, ale co se będę załował!
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Czyli nie pójdzie śladem Alicji Tysiąc...

Czy kaznodzieja chce mi zasugerowac, iż marszałek Niesiołowski ubiegał się o aborcję?

Przemek

Data: 2009-11-11 04:58:44
Autor: cirrus
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hdc9sk$sv8$1nemesis.news.neostrada.pl...
10 tys. zł
Etymolog chciał 20 tys zł, ale sąd mu tyle nie przyznał.

Sąd zazwyczaj ne przyznaje wartości domaganej, ale rzecz nie w sumie tylko w ukaraniu kretyna.

--
stevep

Wiem, że było, ale co se będę załował!