Wiem, że jest cisza wyborcza...

Data: 2010-11-21 12:54:10
Autor: D. J. MC Donald Musk
Wiem, że jest cisza wyborcza...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:df63d180-7f1a-4aee-b5af-10ae4467b1b9s16g2000yqc.googlegroups.com...
.... i nie powinienem agitować, ale że mieszkam w Niemczech i polska
policja może mnie w pizdę pocałować, to ją warunkowo złamię....

Rodacy, głosujcie tylko na prawdziwych Polaków.. Na tych, którzy
czytają z kartki (Żydzi mają doskonałą pamięć), na tych, którzy żyją
na wsi (Żydzi to miastowi), na tych, którzy mają przepite buzie i duże
kartoflane czerwone nosy (Żydzi nie piją i mają nosy orle), na tych
którzy tęsknią za PRL i socjalizmem (Żydzi to krwiożerczy
kapitaliści), na tych, którzy mają ukończoną podstawówkę, co najwyżej
mają wykształcenie zawodowe, lub średnie (Żydzi to intelektualiści),
na tych co grawitują w stronę Rosji (Żydzi lubią USA, Niemcy i
Izrael), no i na tych, którzy obiecują wysokie zasiłki i renty (Żydzi
wyzyskują klasę robotniczą)...

po co ta antysemicka prowokacja?

cyt"- Francuzi byliby zdumieni, do jakiego stopnia kultura żydowska jest w Polsce w modzie. Świadczy o tym choćby liczba powstałych ostatnio polskich grup muzyki klezmerskiej, które grają nie tylko dla przyjemności turystów amerykańskich - mówił Guillemoles w czasie listopadowej promocji książki w Paryżu. Opowiadał także o studiach judaistycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, które "gromadzą co roku kilkudziesięciu studentów", zwykle nie mających żydowskiego pochodzenia. "

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Wzrasta-zainteresowanie-kultura-zydowska,wid,12871218,wiadomosc.html?ticaid=1b485&_ticrsn=3

Wiem, że jest cisza wyborcza...