Wiem że się narażam

Data: 2016-07-04 13:55:52
Autor: Badabum
Wiem że się narażam
Wiem że się narażam na niewybredne kpiny, ale może jednak ktoś coś
doradzi. Jaki tani smartfon do 450 zł warto kupić. Nie mam jakiś
konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

Pzdr.

-- -

Data: 2016-07-04 13:59:03
Autor: atm
Wiem że się narażam
On 04.07.2016 13:55, Badabum wrote:
[...]

Wcale sie nie narazasz, czasy sie zmieniaja a Chinczycy wciaz obnizaja ceny. Sredniaki i nizsza półka jest coraz lepiej wyposazona za bardziej przystepne pieniadze.

Data: 2016-07-04 14:21:58
Autor: J.F.
Wiem że się narażam
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:577a4f8d$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A tak swoja droga - na allegro pelno Xperii T w cenie 200-400zl.
Czy to taki zly telefon ?

J.

Data: 2016-07-04 14:32:11
Autor: atm
Wiem że się narażam

A tak swoja droga - na allegro pelno Xperii T w cenie 200-400zl.
Czy to taki zly telefon ?

Nie wiem jaki konkretnie jest ten telefon ale w naszych czasach staralbym sie unikac 1GB RAMu.

Data: 2016-07-04 20:10:37
Autor: J.F.
Wiem że się narażam
Użytkownik "atm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:577a5752$0$644$65785112@news.neostrada.pl...
A tak swoja droga - na allegro pelno Xperii T w cenie 200-400zl.
Czy to taki zly telefon ?

Nie wiem jaki konkretnie jest ten telefon ale w naszych czasach staralbym sie unikac 1GB RAMu.

A kiedys czlowiek mial 32MB i byl bardzo zadowolony :-)

Mozna sie jakos dowiedziec ktory program ile zajmuje ?

J.

Data: 2016-07-04 20:13:29
Autor: atm
Wiem że się narażam
On 04.07.2016 20:10, J.F. wrote:
[...]

Takie czasy :)
Wiekszosc wbudowanych task killerow (np Samsunga) pokazuje ile RAMu zajmuje konkretna uruchomiona aplikacja. No i w slepie Play jest sporo tego typu aplikacji.

Data: 2016-07-06 01:00:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiem że się narażam

"J.F." 577aa6a2$0$12551$65785112@news.neostrada.pl

A kiedys czlowiek mial 32MB i byl bardzo zadowolony :-)

Kiedyś Atarynki różnakie zadawalały się nie 32 MB, nie 32 kB, ale mniejszą ilością...
Kiedyś ogromny dysk miaU pojemność 2,5 MB...
A przeciętny program (; w exekutywie ;) pisany przez jusera miaU kilkanaście kB. :)

-=-

A teraz mamy Android 7 -- i nie wiem, czy 2 GB RAMek starczają . ;)

-=-

BTW -- zastanawiam się nad Motorolą G4...
I zastanawiam się nad bezsensem kupowania
telefonu z Androidem 5.0 czy Androidem 5.1...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-09 02:19:45
Autor: Smok Eustachy
Wiem że się narażam
W dniu 04.07.2016 o 14:32, atm pisze:

A tak swoja droga - na allegro pelno Xperii T w cenie 200-400zl.
Czy to taki zly telefon ?

Nie wiem jaki konkretnie jest ten telefon ale w naszych czasach
staralbym sie unikac 1GB RAMu.

Za 450 zł nie będzie więcej.
Lenovo Moto E z Androidem.

Data: 2016-07-09 12:00:45
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Smok Eustachy smok@wurg.pl ...

[...]

100 dolarów - mam 2GB...

Data: 2016-07-04 14:34:09
Autor: Badabum
Wiem że się narażam
Dnia Mon, 4 Jul 2016 13:59:03 +0200, atm <_@vp.pl> napisał:

Wcale sie nie narazasz, czasy sie zmieniaja a Chinczycy wciaz obnizaja ceny. Sredniaki i nizsza półka jest coraz lepiej wyposazona za bardziej przystepne pieniadze.

No to słucham opinii :)
Do tej pory miałem LG Swift L5. Na chwilę obecną dość mocno leciwy,
ale od początku zero awarii. Niestety dotyk nie działa tak jak
powinien, bateria nawet po wymianie dość szybko pada. Czas na zmianę.
Kupiłem Bluboo Xfire 2. Niby fajny, ładny, w miarę szybki. Niestety
baterię muszę ładować minimum dwa razy dziennie. Oddałem jako zwrot.
Jeżeli przyjmą to będę szukał czegoś innego. Od przeglądania modeli
dostaję pomału zapalenia opon mózgowych:)
Na chwilę obecną rozpatruję następujące modele (kolejność przypadkowa)
- Bluboo Picasso
- Cubot Note S
- Prestigo Muze C3
- LG Leon
- LG Spirit
- MyPhone Infinity II
- DooGee 5X Pro

Co Państwo na to? Każdy z nich ma jakieś wady. Trudno się zdecydować.

Pzdr.

-- -

Data: 2016-07-04 14:20:17
Autor: atm
Wiem że się narażam
[...]

Mozesz rozwazyc taki wynalazek, poczytaj o nim w sieci:
http://allegro.pl/elephone-p5000-8x1-7-2gb-5350ma-ips1080p-dualsim-i6299086476.html
Tu wiecej propozycji do zapoznania sie:
http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?ref=electronics-layer-popular&a_enum%5B128188%5D%5B1%5D=1&a_text_f%5B16330%5D%5B0%5D=2000&a_enum%5B129489%5D%5B25%5D=25&offerTypeBuyNow=1&price_to=450&a_enum%5B4388%5D%5B1%5D=1

Data: 2016-07-04 15:34:34
Autor: Chris
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-04 o 13:55, Badabum pisze:
[...]

A może coś firmowego tyle że używane:

przykład P8 Lite

http://allegro.pl/smartfon-android-telefon-huawei-p8-lite-16gb-i6301977918.html

-- -

Coś ci się do du.... przykleiło ....

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-04 16:14:41
Autor: Badabum
Wiem ?e si? nara?am
Chris <actchris@gazeta.pl> Wrote in message:
W dniu 2016-07-04 o 13:55, Badabum pisze:
Wiem ?e si? nara?am na niewybredne kpiny, ale mo?e jednak kto? co?
doradzi. Jaki tani smartfon do 450 z? warto kupi?. Nie mam jaki?
konkretnych oczekiwa?. Wy?wietlacz mo?e by? >4,5 cala, nie musi by?
dual sim. Wa?ne ?eby mia? dobr? jako?? rozmów i siln? bateri?.

A mo?e co? firmowego tyle ?e u?ywane:

przyk?ad P8 Lite

http://allegro.pl/smartfon-android-telefon-huawei-p8-lite-16gb-i6301977918.html

Mo?e nie s?usznie ale mam awersj? do rzeczy u?ywanych.

--
 Badabum

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-04 17:55:24
Autor: Chris
Wiem ?e si? nara?am
W dniu 2016-07-04 o 16:14, Badabum pisze:
[...]

A ja do kiepskich telefonów made in china z kiepskimi ekranami, wolnymi prockami, małą ilością pamięci i do tego bez wsparcia :)

Chińczyk potrafi być dobry ale nie za 450zł ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-04 19:24:36
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Wiem ?e si? nara?am
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Chris
naskrobał(a):

Chińczyk potrafi być dobry ale nie za 450zł ...

Ale masz jakies poparcie? Czy tak tylko sobie klepnąłeś w klawiszki?
http://pl.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Mi4c-Mi-4c-Prime-Snapdragon808-Hexa-Core-1-8GHz-4G-FDD-LTE-3G-RAM/32479028283.html?ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_2_10037_10017_406_10032_10040,searchweb201603_3&btsid=2c631dd2-a155-4546-8542-8bdabb4176ac
Gdyby połamało linkę:
http://tiny.pl/g9gxs
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

Data: 2016-07-04 19:44:12
Autor: Chris
Wiem ?e si? nara?am
W dniu 2016-07-04 o 19:24,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Chris
naskrobał(a):

Chińczyk potrafi być dobry ale nie za 450zł ...

Ale masz jakies poparcie? Czy tak tylko sobie klepnąłeś w klawiszki?

http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?string=Xiaomi%20Mi%20Mi4c%204c&bmatch=lm_v4_hou_sqm_sw-ele-1-1-0629&order=d&buyNew=1&a_enum%5B128188%5D%5B1%5D=1

Mam poparcie, w Chinach to mogę kupować skarpetki albo latareczki po 1$ a nie telefony. W PL mam FA, mam gwarancję i to dla mnie się liczy a nie przemyt z Chin bo pewnie nie liczysz podatku od tej paczki?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-04 20:24:09
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Wiem ?e si? nara?am
[...]

To już dokładasz warunków,wątkotwórca nic nie wspominał o fakturze itp.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu Müllera i spytał:

Data: 2016-07-06 01:04:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiem ?e si? nara?am

" ...:::WISKOLER:::..." 14p8iydpmpx2v.18jev1csz3g2e.dlg@40tude.net

To już dokładasz warunków,wątkotwórca nic nie wspominał o fakturze itp.

Chińczycy wystawiają faktury bezproblemowo.
Co do gwarancji w Polsce -- IMO nie zawsze ma ona wartość.
Monster mnie zniechęcił do gwarantów polskich bardzo skutecznie.

-=-

BTW...
Overmax sypie się -- z prochu powstał, więc w proch obraca się? ;)
Przycisk włączania/wyłączania z trudem pracuje...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-06 10:57:35
Autor: Chris
Wiem ?e si? nara?am

" ...:::WISKOLER:::..." 14p8iydpmpx2v.18jev1csz3g2e.dlg@40tude.net

To już dokładasz warunków,wątkotwórca nic nie wspominał o fakturze itp.

Chińczycy wystawiają faktury bezproblemowo.

Ciekawe, i normalnie je księgujesz :)

Co do gwarancji w Polsce -- IMO nie zawsze ma ona wartość.

Ale tu przynajmniej mam jakieś prawa i wysyłka w 90% jest po stronie serwisu.

Monster mnie zniechęcił do gwarantów polskich bardzo skutecznie.

Tak samo jak każdy inny serwis, o ile pamiętam to albo nie miałeś racji z serwisem albo serwis wykonywał poprawnie twoje zlecenia a jedynie twoje fantazje nie pozwały ci tego zaakceptować.

BTW...
Overmax sypie się -- z prochu powstał, więc w proch obraca się? ;)
Przycisk włączania/wyłączania z trudem pracuje...

To go wyczyść :) u mnie w sony działa bez problemu już >2 lata ..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-07 00:55:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiem ?e si? nara?am

"Chris" nlih78$sc8$1@node1.news.atman.pl

Chińczycy wystawiają faktury bezproblemowo.

Ciekawe, i normalnie je księgujesz :)

Tak -- z przeliczeniem dolców na złotówki wg jakiegoś konkretnego kursu.
Matka księguje -- jest księgową. Przedstawię się Tobie, abyś wiedział, do
kogo otwierasz swe usta. ;)

Jestem pracownikiem profesjonalnego ;) Biura Rachunkowego a moja
matka jest profesjonalnym Doradcą Podatkowym z numerem nadanym
chyba przez samego ministra!

Obecnie chcę fakturę od GearBest za takie coś:

  (Uwaga -- poniższa reklama może dać mi zarobek!!!)
  http://www.gearbest.com/measurement-analysis/pp_203885.html?vip=173946
  (Uwaga -- powyższa reklama może dać mi zarobek!!!)

które dziś odebrałem. Kupiłem już takie trzy. Jedną fakturę (od DX)
dostałem bez problemów, wcześniej nie mogłem dojść do porozumienia
z GB, bo GB kochało mnie ;) a ja nie pojmowałem tego, że chcą, abym
pokwitował na stronie WWW odbiór. :) Gdy odebrałem -- dali fakturę
natychmiast. Dali taką, jakiej potrzebowałem.

Teraz czytam, że nie chciałem ;) faktury -- ale IMO i tym razem dojdziemy
do porozumienia. (Chińczycy nie Polacy -- łatwo z nimi dojść do porozumienia)

Od BangGood

   http://www.banggood.com/?p=PW04021583011201505A

dostałem fakturę, ale nie dostałem telefonu -- zamiast niego dostałem zwrot
szmalu. Wszyscy pośrednicy finansowi uwinęli się błyskawicznie z oddaniem mi
forsy, ale mój bank -- trzymał szmal i długo milczał a odezwał się dopiero
wtedy, gdy forsa wróciła.

Co do gwarancji w Polsce -- IMO nie zawsze ma ona wartość.

Ale tu przynajmniej mam jakieś prawa i wysyłka w 90% jest po stronie serwisu.

Prawo?

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/apelacjazus.pdf

Nie żartuj z tym prawem w Polsce.

Monster mnie zniechęcił do gwarantów polskich bardzo skutecznie.

Tak samo jak każdy inny serwis,

Serwis Fujitsu-Siemensa -- OK.
Serwis Acera -- jeszcze lepszy!

o ile pamiętam to albo nie miałeś racji

Żółta plamka na nowym ekranie. :)
Masz rację ;) z brakiem racji -- nawet gdyby nie przysłali mi
telefonu, też wg Ciebie nie miałbym racji. ;)

z serwisem albo serwis wykonywał poprawnie twoje zlecenia a jedynie twoje fantazje nie pozwały ci tego zaakceptować.

Raczej Ty fantazjujesz, bo serwis nie widział tego telefonu.

BTW...
Overmax sypie się -- z prochu powstał, więc w proch obraca się? ;)
Przycisk włączania/wyłączania z trudem pracuje...

To go wyczyść :) u mnie w sony działa bez problemu już >2 lata ..

Urwała się tasiemka od wyłącznika. Mogę wlutować dwa druty i wyprowadzać
je na zewnątrz, ale jestem tak ślepy, że niewiele widzę. :) Przed
kilkunastu laty mogłem wylutować kondensatory lutowane powierzchniowo. :)
(wylutować, aby wlutować inne, sprawne)

Overmax też działał ponad 2 lata -- 2 lata, 3 miesiące i 5 dni. ;)

-=-

Z fakturami wystawianymi w Chinach nie mam problemów.
W ogóle z Chińczykami nie miałem problemów.

-=-

W Overmaxie ścięła się tasiemka od wyłącznika -- nie mam czym włączać i wyłączać.
Ponadto skończył się akumulator i mocno poluzowało koncentryczne gniazdo zasilania.
Do tego jest ciemny tak mocno, że w słoneczny dzień nie można było używać tego tabletu
na zewnątrz. Od jakiegoś czasu jeden z głośników chrypiał.

Teraz muszę szybko kupić nowy tablet. Tym razem chcę jakiś solidniejszy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-08 01:24:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiem ?e si? nara?am

[...]

Wyczyściłem -- usunąłem fragment głośnika, dzięki
czemu głośnik przestał chrypieć. Dzięki. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-04 23:38:12
Autor: PlaMa
Wiem ?e si? nara?am
W dniu 2016-07-04 o 19:44, Chris pisze:

Mam poparcie, w Chinach to mogę kupować skarpetki albo latareczki po 1$
a nie telefony. W PL mam FA, mam gwarancję i to dla mnie się liczy a nie
przemyt z Chin bo pewnie nie liczysz podatku od tej paczki?

FA - wg google "Font Awesome", "Facebook", "FA - zapach dla mężczyzn"... WTF?
W chinach także odstajesz gwarancję.
Przemyt? Jaki przemyt? Paczka uczciwie i legalnymi trasami wędruje do urzędu celnego by jego pracownicy ocenili konieczność zapłaty podatku.

Serio - czepiasz się by się czepiać :)

Data: 2016-07-05 09:38:33
Autor: Chris
Wiem ?e si? nara?am
W dniu 2016-07-04 o 23:38, PlaMa pisze:
[...]

Faktura ...

W chinach także odstajesz gwarancję.

I jak się zjebie ma słać do Chin i czekać HGW ile na naprawę albo nową sztukę.

Przemyt? Jaki przemyt? Paczka uczciwie i legalnymi trasami wędruje do
urzędu celnego by jego pracownicy ocenili konieczność zapłaty podatku.

Ta jasne, wiem jak to działa ... celnik po prostu przymyka na to oko :)

Serio - czepiasz się by się czepiać :)

Nie ,....

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-05 18:30:07
Autor: re
Wiem ?e si? nara?am

Użytkownik "Chris"

[...]

Nieraz się płaci

Data: 2016-07-06 22:20:32
Autor: PlaMa
Wiem ?e si? nara?am
W dniu 2016-07-05 o 09:38, Chris pisze:

[...]

Aaaa... Jakoś zakodowało mi się, że FV to faktura :)

W chinach także odstajesz gwarancję.
I jak się zjebie ma słać do Chin i czekać HGW ile na naprawę albo nową
sztukę.

Wiesz mi, że nie raz dostaniesz w Polsce takie warunki gwarancji, że te chińskie weźmiesz z pocałowaniem ręki :)

Przemyt? Jaki przemyt? Paczka uczciwie i legalnymi trasami wędruje do
urzędu celnego by jego pracownicy ocenili konieczność zapłaty podatku.
Ta jasne, wiem jak to działa ... celnik po prostu przymyka na to oko :)

Nie uznaje za przemyt

Serio - czepiasz się by się czepiać :)
Nie ,....

Kupiłem z 4 telefony w Chinach i twierdzę, że marudzisz.

Data: 2016-07-07 00:58:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiem ?e si? nara?am

"PlaMa" 577d6809$0$12550$65785112@news.neostrada.pl

Wiesz mi, że nie raz dostaniesz w Polsce takie warunki gwarancji, że te chińskie weźmiesz z pocałowaniem ręki :)

Zwłaszcza wówczas, gdy Chińczyk nie żąda niczego poza Twoja wolą
otrzymania nowego urządzenia. :) (na zasadzie -- 'klient ma rację')

Kupiłem z 4 telefony w Chinach i twierdzę, że marudzisz.

Moim zdaniem z Chińczykami nie ma problemów.
Jest jeden -- czas dostawy.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-05 00:54:49
Autor: Badabum
Wiem ?e si? nara?am
Chris <xxx@xxx.com> Wrote in message:
[...]

Bez urazy ale telefon który kupiłem (Bluboo Xfire 2) był z
 polskiej dystrybucji i miał fakturę i gwarancję.

 -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-05 09:37:06
Autor: Chris
Wiem ?e si? nara?am
W dniu 2016-07-05 o 00:54, Badabum pisze:
[...]

I kosztował dokładnie tyle samo co w Chinach?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-05 10:13:18
Autor: Badabum
Wiem że się narażam
Chris <actchris@gazeta.pl> Wrote in message:

Bez urazy ale telefon który kupiłem (Bluboo Xfire 2) był z
  polskiej dystrybucji i miał fakturę i gwarancję.

I kosztował dokładnie tyle samo co w Chinach?

Chyba mi coś umknęło. Nigdzie nie napisałem że chcę kupić w Chinach.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-05 10:20:22
Autor: Chris
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-05 o 10:13, Badabum pisze:
[...]

Ale koledzy z grupy doradzają żebyś kupował w Chinach bo tam tanio.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-07-04 18:00:47
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Badabum malkontUSUŃ@go2.pl ...

[...]

Ja kupiłem niedawno
Oukitel 4000 pro.
Jeżeli nie przeszkadza ci waga ok 250g to:
quad core
2gb ram
16gb pamieci
5 cali wyswietlacz
dual sim
LTE
bateria 4600mAh

Data: 2016-07-05 22:55:44
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-04 o 20:00, Budzik pisze:
[...]

Ile zaplaciłeś?
[...]

szkoda, że nie obsługuje mp.4.
Tu opinie:
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oukitel/k4000/opinie/Oukitel-K4000.html

--
animka

Data: 2016-07-06 09:12:51
Autor: Badabum
Wiem że się narażam

Tu opinie:
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oukitel/k4000/opinie/Oukitel-K4000.html

Opinie nie są zbytnio budujące.

Pzdr.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-07-06 11:00:40
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

[...]

100 dolców plus jak ma sie pecha to 23% vayu. Ja miałem :)

[...]

mp4 w sensie filmów? Pozyjemy zobaczymy, załozyłem na ekran szkło hartowane, moze pomoze przy upadkach bo to ze bedzie mi upadał to raczej pewnosc :)

Data: 2016-07-06 14:02:44
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-06 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

mp4 w sensie filmów?
Tak. Np.mój telefon nagrywa filmy w mp.4
Pozyjemy zobaczymy, załozyłem na ekran szkło hartowane, moze pomoze przy
upadkach bo to ze bedzie mi upadał to raczej pewnosc :)
Ja nie wiem jakie szkło ma mój telefon. Upadł mi już z 15 razy. Szczególnie jak leżałam w łóżku w szpitalu.
Raz mi wyleciał z rąk koło domu na chodnik (taka kostka). Z calej wysokości gruchnął wyświetlaczem do dołu. Pomyślałam sobie: już po telefonie, ale jak go podniosłam to się okazało, że telefon cały i działa jak działal.
Mam do niego fajny futerał, ale on jest ciężki, bo ma jakieś magnesy, więc noszę telefon bez futerału.

--
animka

Data: 2016-07-06 16:00:24
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

mp4 w sensie filmów?
Tak. Np.mój telefon nagrywa filmy w mp.4

I to jest wazne bo?
Ten kreci w 3gp - nie wiem czy mozna to zmienic.

Data: 2016-07-08 22:42:34
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-06 o 18:00, Budzik pisze:
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

mp4 w sensie filmów?
Tak. Np.mój telefon nagrywa filmy w mp.4
I to jest wazne bo?
Ten kreci w 3gp - nie wiem czy mozna to zmienic.
Jak przeniesiesz do komputera to chyba będziesz mógł ogladać. Ewentualnie przekonwertować do .avi czy innego formatu.Sprawdzałam u siebie filmik w 3gp i dziala (w Windows Media Player).

--
animka

Data: 2016-07-09 12:00:45
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
[...]

Czyli co? Argument ze w mp4 upadł?

Data: 2016-07-09 19:24:32
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-09 o 14:00, Budzik pisze:
[...]

Nie, sprawdzałam tylko. Preferuję mp.4.

--
animka

Data: 2016-07-10 06:00:38
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
[...]

No to wracam do pytania.
Dlaczego?

Data: 2016-07-10 11:43:34
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-10 o 08:00, Budzik pisze:
[...]

Telefon nagrywa w mp.4, filmy na YouTube w mp.4.

--
animka

Data: 2016-07-10 15:00:19
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
[...]

Czyli minus jest tylko dla tych ktorzy wrzucaja filmy na YT bo filmu w 3gp nie wgram na YT?

Data: 2016-07-10 18:48:46
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-10 o 17:00, Budzik pisze:
Czyli minus jest tylko dla tych ktorzy wrzucaja filmy na YT bo filmu w 3gp
nie wgram na YT?
Nie wiem.

Data: 2016-07-10 20:00:18
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

Czyli minus jest tylko dla tych ktorzy wrzucaja filmy na YT bo filmu
w 3gp nie wgram na YT?

Nie wiem.

Moznaby rzecz: typowe :)

Data: 2016-07-15 04:03:29
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-10 o 22:00, Budzik pisze:
[...]

rzec raczej.
To można ściądnąć sobie w mp.4 i mnie ten format odpowiada.
Jak sobie zainstalujesz dodatek do 3GP to może też ściągniesz.
https://www.youtube.com/watch?v=EtItxK_Ehno

--
animka

Data: 2016-07-15 18:00:41
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

To można ściądnąć sobie w mp.4 i mnie ten format odpowiada.

Trudno o bardziej merytoryczna wypowiedz... :)

Data: 2016-07-15 21:06:44
Autor: Animka
Wiem że się narażam
W dniu 2016-07-15 o 20:00, Budzik pisze:
Użytkownik Animka animka@tonieja.wp.pl ...

To można ściągnąć sobie w mp.4 i mnie ten format odpowiada.
Trudno o bardziej merytoryczna wypowiedz... :)
8-)

--
animka

Data: 2016-07-07 01:05:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiem że się narażam

"Animka" 577cf3cd$0$12550$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Drętwieje mi ręka, więc czasami ;) coś mi wysunie się z niej i grzmotnie.
Tak wielokrotnie grzmotnął tablet -- niby nic nie działo się, ale teraz
jest ciachnięta tasiemka od wyłącznika.

Wygląda niemal tak, jak ucięta nożyczkami.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-07-04 19:19:23
Autor: Liwiusz
Wiem że się narażam
[...]

Na podobnych warunkach kupiłem Lumię 550 (499zł).

Co do baterii - do żaden smartfon nie będzie miał silnej. Jeśli takiej potrzebujesz, to raczej kup dobrego powerbanka.

--
Liwiusz

Data: 2016-07-04 18:00:47
Autor: Budzik
Wiem że się narażam
Użytkownik Liwiusz lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl ...

[...]

Moje 4600mAh daje rade - pol dnia na yanosiku albo google maps i jest ok.

Data: 2016-07-04 19:29:52
Autor: ToMasz
Wiem że się narażam
moto e

Data: 2016-07-06 17:06:42
Autor: Grzexs
Wiem że się narażam
[...]

Dzieciakowi, co rozwala 1 telefon na rok, kupiłem Telefunkena Echo. Dzieciak stwierdził "chińczyk, ale wydala". Niecałe 300 PLN. Nie będzie żal, jak znów rozwali. Rozmowy ok, co do baterii, to nie wiem. Dual sim (w dziwnej konfiguracji - jedna karta miniSim, druga mikroSim).

--
Grzexs

Data: 2016-07-09 02:18:58
Autor: Smok Eustachy
Wiem że się narażam
W dniu 04.07.2016 o 13:55, Badabum pisze:
[...]

Microsoft Lumia. 532 za ok 250 zł albo 550 za ok 400.

Wiem że się narażam