Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.

Data: 2010-07-18 20:37:58
Autor: Klin
Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Data: 2010-07-18 21:23:25
Autor: Krzysztof
Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Wiemy ale nie powiemy - typowe pierd**nie picowsie , aby nie dalo sie ciagnac po sadach.

K.

Data: 2010-07-18 21:43:12
Autor: Klin
Użytkownik Krzysztof napisał:
Wiemy ale nie powiemy - typowe pierd**nie picowsie , aby nie dalo sie
ciagnac po sadach.

K.

  Polski ekspert lotniczy, mający dostęp do rosyjskiego śledztwa w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem, powiedział: „Wiemy,co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mĂłwić”. O tym, co się stało, wie kaĹźdy zdrowo myślący człowiek.

 http://smolensk-2010.pl/2010-06-30-gene-poteat-cia-tusk-to-rosyjska-marionetka.html    Nic w tym  artykule o tym by był to ktoś z PiSu. Serwer nadaje z Niemiec podpowiem
   Ci, Ĺźe mĂłgłbyś się uczepić, Ĺźe to niemiecka dezinformacja mająca na celu poróşnić
   nas z Rosjanami by skłonić ich potem do niemiecko-rosyjskiej współpracy ze szkoda
   dla Polski. Ale nie wymagam od Ciebie tego rodzaju kojarzenia faktĂłw wolisz jak
   widzę pier**lić.

Data: 2010-07-18 22:57:09
Autor: Krzysztof
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Skonczyles juz "ekspercie"?

K.

Data: 2010-07-19 17:36:12
Autor: bolek
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i1vpr5$reu$1inews.gazeta.pl...
Skonczyles juz "ekspercie"?

K.

Szkoda gadać. Samolot zwyczajnie miał na pokładzie kamikadze.
A czego my jeszcze od ruskich mamy oczekiwać w sprawie masakry
w Katyniu ?
Kogo zamordowano - wiemy,
kto zamordował - wiemy.
Niech wezwą za świadka Stalina.

bolek

Data: 2010-07-19 19:00:36
Autor: [heÂŽsk]
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On Mon, 19 Jul 2010 17:36:12 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

Szkoda gadać. Samolot zwyczajnie miał na pokładzie kamikadze.

 nazwisko! nazwisko!

A czego my jeszcze od ruskich mamy oczekiwać w sprawie masakry
w Katyniu ?

 kogo chcesz stawiac pod mur? putina?

Kogo zamordowano - wiemy,

 zamordowano?
kto zamordował - wiemy.

 KTO ?

Niech wezwą za świadka Stalina.

 sadze, ze prezes pis ma cos za uszami...
--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-19 19:23:13
Autor: bolek

wrote:

[...]

Ja piszę o Katyniu, a nie o Smoleńsku.

Data: 2010-07-19 21:16:58
Autor: [heÂŽsk]
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On Mon, 19 Jul 2010 19:23:13 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

Ja piszę o Katyniu, a nie o Smoleńsku.

 tak? a co ma wspolnego z katyniem samolot i kamikadze ?

Data: 2010-07-19 12:30:03
Autor: [heÂŽsk]
Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On Sun, 18 Jul 2010 20:37:58 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

http://smolensk-2010.pl/2010-06-30-gene-poteat-cia-tusk-to-rosyjska-marionetka.html

 my tez wiemy ale rosjanie woleli by powiedzieli to sami Polacy.
 za katastrofe odpowiedzialni sa obaj kaczynscy.

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

Data: 2010-07-19 10:05:14
Autor: precz z PO
[heÂŽsk] pisze:

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia

Bo wszystkie miejsca na wycieczkę do Peru były już zajęte przez
takiego jednego rudego z chronicznym wytrzeszczem oczu.
Sprawiasz wraĹźenie debila z obsesja. Idziesz do KF.

Data: 2010-07-19 13:05:18
Autor: Tomek
[...]

Były to oficjalne obchody rocznicy, a to właśnie Tusk wpierdzielił się tam z głupia frant, żeby pokazać, jaki on jest ważny. Gdyby był mężem stanu powiedziałby Putinowi, że oficjalne obchody są właśnie 10.04 i wcześniej nie jedzie. Ale raczej z patriotyzmem (chyba że niemeicekim) Tuska jakoś nie kojarzę...

- kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
  sil zbrojnych ? czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

Tu masz rację - ewidentny błąd kanclarii prezydenta.

- dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
  malo tego, lecial tym samym samolotem! to tez wina tuska?

- kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

Wylot organizwoała kancelaria premiera, gdyż w jego gestii jest samolot. Konkretnie pan Arabski.

- jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?
  pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

To jakieś nowe fakty? Nie sądzę, żeby ktokolwiek pił alkohol rano, skoro miały się odbyć uroczystości państwowe. To nie Kwaśniewski z jego chorobą filipińską...

- kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
  czyzby tusk/komorowski/putin/ zmusili pilotow do ladowania ?

Pilot robił rozpoznanie do lądowania. To jeszcze nie było lądowanie. Świadczą o tym stenogramy. A co do detali - poczytaj nie tylko GW, może też nasuną Ci się wątpliwości, jak i mnie się nasunęły po lekturze. Jest sporo pytań do Rosjan...

Tomek

Data: 2010-07-19 05:54:30
Autor: robertbig
On 19 Lip, 13:05, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:

[...]

Kolegeo .

Za to "rozpoznie" każdemu pilotowi cywilnemu NATYCHMIAST odbiera sie
dozywotnio uprawnienia do latania.
Tak się traktuje w lotnictwie cywilnym wszelkie powazniejsze złamanie
procedur.

W tym konkretnym przypadku dochodzi jeszcze prokurator z zarzutami
typu -  narazenie mienia znacznej wartości na zniszcenie. W tym tego
na ziemi tez.
No i oczywiście narażenie na niebezpieczeństwo utraty zycia pasażerów
TUtki . W tym przypadku równiez narażenia ludzi na ziemi. Bo teren był
zurbanizowany.
Poprzez mozliwośc spowodownia katastrofy w ruchu powietrznym.

Myslisz że latanie 100 czy 200 tonowym kolose ponad głowmi postronnych
ludzi . Mając na pokładzie 100 czy 200 pasażerów.
To sa żarty.
Powód do samowolki. Kombinacji z GPS-em.
To nie przedszkole tylko wielka odpowiedzialność.

Data: 2010-07-20 10:47:41
Autor: Tomek

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:c406cf52-c795-4ff8-89c4-e85e5eb8c7c8w30g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

Pokaż mi, gdzie w stenogramie są słowa wskazujące, że piloci byli świadomi, że są 40 m w lewo od pasa i na wysokości 20 m, a nie 100. Na tej wysokości wyłącza się autopilot, a nie był wyłączony... Ktoś majstrował przy sprzęcie?
Tomek

Data: 2010-07-20 05:52:23
Autor: robertbig
On 20 Lip, 10:47, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "robertbig" <robert...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:c406cf52-c795-4ff8-89c4-e85e5eb8c7c8w30g2000yqw.googlegroups.com...
> [...]

wyłącza się autopilot, a nie był wyłączony... Ktoś majstrował przy sprzęcie?

No to poczytaj .Odliczali do 20m.
Z oczytów RW !!!   I jak sie okazało ( w/g jak-40 ) z GPS!!!!!
Więc byli swiadomi.
A że odliczli niezgodnie z procedura...

Tak samo kombinowali piloci CASA w Mirosławcu.
I tez wylądowali przed i obok  pasa. Na  lewym boku CASy.
To wszystko sa kombinatorskie metody.
Godne cięzkiego kryminału .
Z którymi nikt ,nic nie zrobił do dziś !!! Ukłony w strone MON . I ich
niczym niezmąconego dobrego samopoczucia.
I mojego "ulubieńca" Klicha.

Samolot, to nie TGV na szynach. Więc sie nim tak łatwo w pas nie
trafia.
Spróbuj nie mając atumatyki,  trafic we mgle pociągiem TGV w peron
przy 300km/h.
 Posługując sie   tylko mapą i GPS.
Watpię czy sie uda.
Samolot porusza sie w trzech płaszczyznach.
To bardziej skomplikowane

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Gdyby takie lądowania były mozliwe. To
lotniska nie potrzebowały by nic. Dosłownie NIC.
Nawet oświetlenia.Żadnych map podejścia , ILS-ów...
Samoloty siadały by na GPS. W dzien i w nocy.
Nawet sprowadzanie nie było by potrzebne. Tylko kontrola ruchu
powietrznego.

Co ty więc wymyslasz?

Zeszli w bok. Co w tym dziwnego ?  Patrz j.w

Odchyłka od kursy BYŁA BY  ZEROWA ,  gdyby piloci ladowali zgodnie z
prawem i procedurami ,na radiolatarnie NDB.
Mechanik z JAK 40 zeznał i udzielił wywiadu takiej , w przybliżeniu
treści.

Załoga TU schodziła do lądowania na NDB  i....  ,  i na  GPS ( tu
kłania się prokurator i poważne zarzuty ).

!!! GPS prowadził ich w lewo a NDB w prawo.
Polecieli więc pośrodku .Tak samo jak i my.

Czy kims to wstrząsa ???
To jest piractwo. Łagodnie mówiąć.
Uzywając aktualnych okresleń-   to terroryzm.

Dlaczego nikt nie wałkuje poczatku tego nieszczęścia. Karygodnej
decyzji o chocby próbie lądowania. I popełnionych dalej kilku
kardynalnych błedach /wykroczeniach /przestepstwach.

Tylko  tworzy sie niewiarygodne zasłony dymne ,dla tych kilku jakże
prostych
niezaprzeczalnych i dosadnych faktów.

Skoro piloci na kilkast km przed celem wiedzieli juz ,ze nie ma tam
warunków do lądowania. To nawet nie powinno tego samolotu byc nad
Smoleńskiem.
Mogli siadac w duzych portach na ILS . Przy doskonałej widoczności

Data: 2010-07-20 15:18:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:b3004eac-edf2-43f0-a9a9-fb3a52f4d5d7q12g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No, ale oni byli debeściakami i pokazali jak się ląduje!

Data: 2010-07-20 12:32:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i23o7k$290p$1news.ett.com.ua...

[...]

A masz:
08:40:46   TAWS   TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
08:40:48   N   100.
08:40:49   2P   W normie.
08:40:49   N    90.
08:49:49   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:50   N   80.
08:40:50   2P   Odchodzimy.
08:40:51         Sygnał dźwiękowy, F = 400 Hz. (Wysokość niebezpieczna)
08:40:51   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:51   N   60.
08:40:52   N   50.
08:40:52   KRL   Horyzont 101.
08:40:53   N   40.
08:40:53   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:54   N   30.
08:40:54   KRL   Kontrola wysokości, horyzont.
08:40:55   N   20.
08:40:56        Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz. ABSU.
08:40:56        Sygnał dźwiękowy, F=800 Hz. Bliższa prowadząca.
08:40:56        Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz. ABSU.
08:40:56   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:57        Sygnał dźwiękowy, F=400 Hz. ABSU.
08:40:58   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:59        Odgłos zderzenia z drzewami.
08:41:00   2P   Kurwa mać!

Data: 2010-07-22 10:24:01
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c457b2a$1news.home.net.pl...

[...]

No świetnie. To pokaż mi teraz pilota, który to wytłumaczy - po komendzie "odchodzimy" samolot zniża się jeszcze 80 m. No i gdzie ślad poziomy - przecież lądowoali obok pasa, a według kontrolera cały czas byli "na ścieżce"...
Ps. Ponoć do odejścia Tu144 potrzebuje jeszcze obniżenia o najwyżej 40 m. No i wyjaśnij to zaskakujące obniżanie w tempie 10 m/s. Tak nie ląduje żaden samolot. Nie dziwi Cię to?

T.

Data: 2010-07-22 10:43:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i28vje$1n5n$1news.ett.com.ua...
[...]

Co jeszcze mam ci wyjaśnić? Kiedy twoja żona w ciążę zajdzie?

Pytałeś:
dostałeś odpowiedź.

Data: 2010-07-20 17:18:06
Autor: CeSaR
[...]

Przestań pierdzielić głupoty, przeczytaj stenogram i odliczanie do 20m. I wszystko.
Do 20m nie widzieli ziemi. Z tego co czytam jest to niezgodne z jakąkolwiek procedurą.

Data: 2010-07-19 14:45:21
Autor: CeSaR
Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Pilot robił rozpoznanie do lądowania.

Rozpoznanie walką........

To jeszcze nie było lądowanie.

Niestety było....

Świadczą o tym stenogramy.

Stenogramy rozmów? Z odliczaniem wysokości do 20m? I to było rozpoznanie do lądowania?
No gratuluję poczucia humoru.

Data: 2010-07-19 17:42:07
Autor: bolek

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c4432f2$0$19184$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To Kaczyński tam latał co roku 10.04 ?
Jakoś sobie nie przypominam, żeby kiedyś tam był.
A może dostał nagłej chcicy jak się dowiedział
że Tusk tam leci ?

bolek

Data: 2010-07-19 13:14:16
Autor: Klin
Użytkownik "[he®sk]" napisał:

> [...]
>     tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
>     czyzby tusk/komorowski/putin/lebiediew mu kazali ?

      Dla mnie sprawa zaczęła się wĂłwczas, gdy zakwestionowano prawo wyjazdu
      prezydenta z rodzinami katyńskimi na coroczne uroczystości upamiętniające
      zamordowanych  polskich oficerĂłw. Podkreślam słowo coroczne,
      bo to właśnie 10 kwietnia kaĹźdego roku, a nie jak premier 7 kwietnia,
      organizowano wyjazd na cmentarz katyński. Tymczasem po telefonie
      Władimira Putina do Donalda Tuska członkowie jego gabinetu zaczęli ogłaszać
      wprost, Ĺźe do Katynia nikt prezydenta nie zaprasza i jego wyjazd
      na obchody 70. rocznicy tej zbrodni nie jest koniecznością i powinnością,
      ale czymś w rodzaju niezrozumiałej zachcianki. Ku mojemu zdumieniu
      rozpoczęło się podwaĹźanie prawa Lecha Kaczyńskiego do udziału w tej uroczystości.
      Muszę przyznać, Ĺźe choć atak był kuriozalny, nawet jak na obyczaje gabinetu
      Tuska i jego medialnych sojusznikĂłw, to jednak nie wzbudził we mnie jakiegoś
      szczegĂłlnego zdziwienia, a wiedziałem juĹź, Ĺźe są zdolni posunąć się bardzo daleko.

 http://smolensk-2010.pl/2010-07-15-prawde-o-smolensku-musi-uslyszec-polska-i-caly-swiat.html

      Podobnie moĹźna by odpowiadać i na inne punkty Twej wypowiedzi mającej
      uzasadniać winę polskiej strony w tej tragedii. Nie mam chęci się uĹźerać
      teraz  z Tobą   -   prawda w końcu wyjdzie na jaw. Przekonamy się wtedy kogo
      nie myliły przeczucia.

Data: 2010-07-19 14:38:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i21c2b$5d2$1news.onet.pl...
Użytkownik "[he®sk]" napisał:

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No nie pierdol. Prezydent co roku wyjeżdżał na uroczystości katyńskie?
Pojebało ci się.

Data: 2010-07-19 14:59:45
Autor: Klin
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik "[he®sk]" napisał:

Dla mnie sprawa zaczęła się wówczas, gdy zakwestionowano prawo
wyjazdu
prezydenta z rodzinami katyńskimi na coroczne uroczystości
upamiętniające
zamordowanych polskich oficerów. Podkreślam słowo coroczne,
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No nie pierdol. Prezydent co roku wyjeżdżał na uroczystości katyńskie?
Pojebało ci się.

    MĂłgłbyś czytać uwaĹźniej "coroczne uroczystości" nigdzie nie jest napisane,
    Ĺźe z udziałem prezydenta. Na te uroczystości w siedemdziesiątą tym
    razem rocznicę postanowił jechać prezydent, wtedy Tusk z Putinem
    postanowili go uprzedzić i ogłosili, Ĺźe oni odprawią tę uroczystość
    trzy dni wcześniej. Będę rĂłwnie uprzejmy i zapytam - cóş to się Waści
    pojebało.

Data: 2010-07-19 06:41:23
Autor: zbig
Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On 19 Lip, 14:59, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                     ,">
wrote:
> [...]

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

> No nie pierdol. Prezydent co roku wyjeżdżał na uroczystości katyńskie?

    Mógłbyś czytać uważniej "coroczne uroczystości" nigdzie nie jest
napisane,
    że z udziałem prezydenta. Na te uroczystości w siedemdziesiątą tym
    razem rocznicę postanowił jechać prezydent, wtedy Tusk z Putinem
    postanowili go uprzedzić i ogłosili, że oni odprawią tę uroczystość
    trzy dni wcześniej. Będę równie uprzejmy i zapytam - cóż to się Waści
    pojebało.

Kolega z którym polemizujesz odczytał to tak jak chciał tego
Kaczyński. Tak o tym powiedział, ze przy nieuważnym słuchaniu można
rzeczywiście odnieść wrażenie, że prezydent bywał tam co roku. To
bardzo sprytne zagranie z tym "podkreślam słowo coroczne"
A co do kalendarium to skąd taka informacja, ze Kaczyński zaplanował
wyjazd wcześniej? Z tego co się można doczytać w naszych źródłach to
właśnie Kaczyński na wieść , że Tusk, jedzie ogłosił jak osioł z e
shreka "i ja  i ja też". Nawet wyraził zatroskanie o wizę rosyjską

Data: 2010-07-19 16:13:22
Autor: Klin
Użytkownik zbig napisał:

[...]

   Pytanie nie kto pierwszy powiedział, że jedzie na uroczystości tylko kto
   pierwszy podał datę i kto był tak zapiekły w swej nienawiści, że wolał
   obściskiwać się tam z Putinem, niż podać rękę na zgodę Prezydentowi
   Polski nad grobami katyńskich ofiar podczas wspólnej, jednej uroczystości
   żałobnej. Według moich domysłów opartych na tu i tam pojawiających
   się informacjach w mediach to Kaczyński pierwszy ogłosił ten fakt, wtedy
   dopiero Tusk z Putinem mieli podać swój termin. Sprawa jednak wymaga
   wyjaśnienia tego faktu przez źródła oficjalne na co będę oczekiwał
   z zainteresowaniem.

Data: 2010-07-19 17:05:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i21mi6$62r$1news.onet.pl...
Użytkownik zbig napisał:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Następny myślący inaczej.
To jest kurwa, nudne jak flaki z olejem. Następnemu mędrcowi trzeba wyjaśniać:
Zaprosił premier premiera. Prezydent nie mógł być razem z premierem.
Prezydent to zrozumiał dlatego była druga uroczystość. Jeśli prezydent zrozumiał, to ty też powinieneś. Chyba, że jesteś głupszy.

Data: 2010-07-19 17:59:09
Autor: Klin
[...]

   Odkąd tylu naszych rodaków poniosło śmierć męczeńską na tej ziemi
   Rosjanie utracili prawo decydowania kto według nich może oddawać
   tam cześć zamordowanym. Tusk wraz z Putinem poniżyli majestat
   Rzeczypospolitej i jej tam ofiar obniżając rangę delegacji jako,  że nie
   oni byli upoważnieni do reprezentowania Państwa Polskiego na tak
   ważnej dla nas uroczystości - ta rola przypadała Prezydentowi tym
   bardziej, że się jej nie zrzekł. Jest to uzurpacja i podporządkowanie
   się wymaganiom państwa, które  de facto jako kontynuator ZSRR
   za tę zbrodnię odpowiada.

Data: 2010-07-19 18:11:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i21soi$oiu$1news.onet.pl...
[...]

To wszystko nie jest takie proste jak ci się wydaje. Zarzucamy ruskim winę za śmierć naszych rodaków w Katyniu. Prawda.
Ruscy zarzucają nam Polakom uśmiercenie od 20 do 60 tysięcy jeńców wojennych 1020 roku. Też prawda.

Reszta twojego pisania to bełkot.

Data: 2010-07-19 18:13:21
Autor: u2
[...]

Bełkoczesz.

Reszta twojego pisania to bełkot.

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-07-20 04:44:38
Autor: DJ MC Donald Musk
[...]

a to akurat GWno prawda.
oni zmarli z chorob a nie zostali rozstrzelani jak nasi w Katyniu...
placa ci w rublach czy euro?

Data: 2010-07-20 13:54:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbe742d5-0a2b-4a5e-a875-cb7f108ce0a0l14g2000yql.googlegroups.com...

[...]

Jedni i drudzy nie żyją.
Muszelkami.

Data: 2010-07-19 18:14:08
Autor: bolek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
To idźmy dalej.
Putin może przyjechać kiedy chce i gdzie chce,
przecież są cmentarze żołnierzy radzieckich,
Merkel podobnie.
Co byś wtedy napisał ?

bolek

Data: 2010-07-19 18:26:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c4479d4$0$19174$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem o co ci chodzi? W Katyniu był u siebie w Rosji.
Katyń (ros. ??????) - wieś w Rosji, w obwodzie smoleńskim, w rejonie smoleńskim, nad Dnieprem, 18 km na zachód od Smoleńska.

Data: 2010-07-19 18:49:35
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c447cad$1news.home.net.pl...

[...]

No przecież skoro piszecie, że Kaczyński mógł sobie do Katynia latać
kiedy chce...

Data: 2010-07-19 18:57:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c448223$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Wyjaśnij, o co ci chodzi?

Data: 2010-07-19 19:27:49
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4483ff$1news.home.net.pl...

[...]

to Putinowi też wolno.
Chciałbyś ?

Data: 2010-07-19 18:36:54
Autor: Klin
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Użytkownik bolek napisał:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

     Bardzo bym się zdziwił, gdyby ktoś im tego zabronił.
     A przy okazji w Polsce nikt nie mordował  jeńców
     rosyjskich około 20% zmarło z powodu różnych chorób
     część uciekła na zachód nie chcąc wracać do raju,
     a były to ciężkie czasy i dla Polaków dziwię się Wam
    jeśli jesteście Polakami, że tak łatwo ulegacie
    propagandzie jeszcze z czasów stalinowskich, który
    w ten sposób starał się pewnie przed sobą usprawiedliwiać
    te zbrodnie wobec Polaków.

Data: 2010-07-19 18:53:10
Autor: bolek
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i21uvb$vek$1news.onet.pl...
Użytkownik bolek napisał:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -

Przecież nikt tego nie kwestionuje !
I to nie jest uleganie propagandzie.
A jakby Putin powiedział NIE ?
Wolno mu ?

bolek

Data: 2010-07-19 18:56:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i21uvb$vek$1news.onet.pl...
Użytkownik bolek napisał:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Propaganda - to słowo wiele oddaje.

Skąd wiesz, że tak było? Jeńców było od 60 od 100 tys., zmarło od 20 do 60 tys. Różne źródła różnie podają. Nie trzeba było mordować, wystarczyło głodzić i przetrzymywać w złych warunkach. Że były cieżkie czasy dla Polaków to nie jest tłumaczenie.

Ruscy też mówili, że Katynia nie było. Propaganda!

Data: 2010-07-19 19:00:39
Autor: u2
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Propaganda - to słowo wiele oddaje.

Skąd wiesz, że tak było? Jeńców było od 60 od 100 tys., zmarło od 20 do
60 tys. Różne źródła różnie podają.

Podaj źródła.

Nie trzeba było mordować,
wystarczyło głodzić i przetrzymywać w złych warunkach. Że były cieżkie
czasy dla Polaków to nie jest tłumaczenie.

Ano nie jest. A było takie tłumaczenie ?

Ruscy też mówili, że Katynia nie było. Propaganda!

Stalin twierdził, że polscy jeńcy się zagubili w Raju Krat.

A okazało się, że własnoręcznie podpisał rozkaz o ich likwidacji.

Data: 2010-07-19 19:01:56
Autor: [heÂŽsk]
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On Mon, 19 Jul 2010 18:56:06 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:
 [...]

Ruscy też mówili, że Katynia nie było. Propaganda!

 oredzie do przyjaciol moskali tez propaganda !

Data: 2010-07-19 20:36:30
Autor: Klin
[...]

   Musiałbyś udowodnić, że to było umyślne działanie - pamiętaj, że były
   to czasy gdy jeszcze hiszpanka szalała na tyfus nie było szczepień
   a zasoby Polskich spichlerzy nie były nadzwyczajne. Wolisz jednak
   zarzucać swoim przodkom, że nie poświęcili swych dzieci zabierając
   im może tę kromkę chleba dzięki, której ty teraz żyjesz i możesz
   pyszczyć o ich zbrodniach na żołnierzach tak widać kochanej przez
   Ciebie Armii Czerwonej.

Data: 2010-07-19 20:40:39
Autor: u2
W dniu 2010-07-19 20:36, Klin > pisze:
[...]

Może BI jednak ma swoich przodków w sowiecji ? Wtedy zrozumiała jest
jego nienawiść do Polski i Polaków.

Data: 2010-07-19 21:06:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i225vk$ksr$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Może jesteś katolikiem, a może nie.
Ja jestem. Jest powiedziane: kochaj bliżniego swego jak siebie samego.

Przedstawiam fakty. I twierdzę, że Polska, tak jak inne narody, ma swoje ciemne strony, o których chciałaby zapomnieć.

Jak się wzięło jeńców, to wzięło się odpowiedzialność za ich życie. I nie ma żadnego usprawiedliwienia.
Hiszpanka szalała w latach 1918-1919.

Twoje tłumaczenie jest kuriozalne. Wyobraź sobie tłumaczenie ruskich, że zabili polskich jeńców strzałem w głowę, bo chcieli ich uchronić przed głodem i chorobami. Bo nie mieli ich czym karmić, woleli karmić swoje dzieci.

Data: 2010-07-19 21:47:52
Autor: Klin
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabraniają nam o tym mówić.
[...]

     Dzieci to nie bliźni rodziców? Czasem staje się przed trudnymi wyborami
     Napoleon wymordował jeńców choć im przedtem obiecał, że jeśli się
     poddają ocalą życie - z powodu braków w zaopatrzeniu. Rosjanie
     przed II Wojną Światową byli w stanie zapewnić jeńcom opiekę
    i wyżywienie więc ten Twój argument o dupę rozbić. Każda wojna
    jest okrutna doświadczyli tego Żołnierze Września należy im się
    za to nasza czuła pamięć, a nie rozgrywanie tej tragedii przez
    politykierów  by udowadniać kto tu rządzi. Nikt Tuskowi nie zabraniał
    wzięcia udziału w tej Uroczystości odmówił pospołu z Putinem  tego
    s.p. Prezydentowi nie okazał skruchy niech więc nie liczy na moje wybaczenie.

Data: 2010-07-19 22:24:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i22a5e$2d2$1news.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jeśli Tuskowi nie wybaczysz, to chłop targnie się na życie i będziemy mieli jeszcze jednego, który zginął za Ojczyznę. Bo chyba ci o Putina nie chodziło?

Data: 2010-07-20 04:45:54
Autor: DJ MC Donald Musk
On 19 Lip, 18:14, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

To idźmy dalej.
Putin może przyjechać kiedy chce i gdzie chce,
przecież są cmentarze żołnierzy radzieckich,

a nie moze?
moze kiedy chce - wystarczy, ze sie przez ambasade z naszymi
skontaktuje i wyrazi taka wole...
kazdy rusek moze przyjechac na swoje groby w Polsce!

Data: 2010-07-19 19:00:36
Autor: [heÂŽsk]
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On Mon, 19 Jul 2010 17:59:09 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

   Odkąd tylu naszych rodaków poniosło śmierć męczeńską na tej ziemi
   Rosjanie utracili prawo decydowania kto według nich może oddawać
   tam cześć zamordowanym.

 co z oredziem do przyjaciol moskali ?

[...]

 premier zaprosil premiera. prezydent wprosil sie sam.
 ostatni raz byl w 2007. nie byl w 2008, 2009. co spowodowalo,
 ze nagle obudzila sie w nim chcec odwiedzenia katynia?
 przygotowywal sie do wyborow i chcial grac katyniem ?

   Jest to uzurpacja i podporządkowanie się wymaganiom    państwa, które  de facto jako kontynuator ZSRR
   za tę zbrodnię odpowiada.

 jako katolik odpowiadasz za rzez indian, za jedwabne, oswiecim
 i tysiace inych zbrodni, tak ?

Data: 2010-07-19 19:47:30
Autor: Klin
Użytkownik "[he®sk]" napisał:

[...]

       Pytaj dalej!

 http://smolensk-2010.pl/2010-05-14-54-pytania-nadal-aktualne-aktualizacja-13-05-2010.html

      A  Orędzie Mickiewicza do Przyjaciół Moskali teĹź Cię gryzie?
      Katyniem grał Tusk. Państwo reprezentuje Prezydent delegacja
      z Premierem obniĹźała rangę tej wizyty co się podobało Rosjanom
      i zaspokajało niewyĹźyte ambicje Tuska. Trzy lata temu nie
      było okrągłej rocznicy a jednak pojechał sprĂłbuj więc zobaczyć belkę
      w oku Twego idola, ktĂłremu tak zaleĹźało  na poniĹźeniu Prezydenta
      w roku wyborĂłw, Ĺźe nie wstydził się robić tego ręka w rękę z Putinem.

Data: 2010-07-19 21:16:58
Autor: [heÂŽsk]
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On Mon, 19 Jul 2010 19:47:30 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

       Pytaj dalej!

 boisz sie odpowiedzi ?>\

 http://smolensk-2010.pl/2010-05-14-54-pytania-nadal-aktualne-aktualizacja-13-05-2010.html

      A  Orędzie Mickiewicza do Przyjaciół Moskali też Cię gryzie?

 nie te czasy...

      Katyniem grał Tusk.

 w jaki sposob? lech nie byl w katyniu 3 lata. co sie stalo,
 ze nagle zaczal organizowac prywatna wyprawe ?

 Państwo reprezentuje Prezydent

 premier zaprosil premiera. gdyby zapraszal miedwiediew...

      delegacja
      z Premierem obniżała rangę tej wizyty

 nic nie obnizyla. kaczynski nie byl w katyniu od 2007.
 ale zblizaly sie wybory i chcial zagrac katyniem. zagral.

      co się podobało Rosjanom

 a nie podobalo kaczynskim...

      i zaspokajało niewyżyte ambicje Tuska.

chyba czegos nie rozumiesz...
      Trzy lata temu nie było okrągłej rocznicy

 a niby teraz byla ?  dlaczego wiec kaczynscy zwlekali az do poczatku kwietnia ?
 przeeciez mogli ogosic to juz w lutym wtedy putin nie  zaprosilby tuska, a cala smietanke zebralby lech albo jarek.

a jednak pojechał

 po co? az tak zalezalo mu na ponownym wyborze?

      spróbuj więc zobaczyć belkę w oku Twego idola,

 czyli kogo konkretnie ? poczytaj o przyslowi dot. belki.

któremu tak zależało  na poniżeniu Prezydenta w roku wyborów,

  niby w jaki sposob ?

że nie wstydził się robić tego ręka w rękę z Putinem.

 niby czego? czyzby wyglosil jakies oredzie do przyjaciol rosjan,
 a moze postkomuchow nazwal lewica, gierka patriota, a okres  prl okresem swietnosci ?

Data: 2010-07-20 02:32:48
Autor: zbig
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On 19 Lip, 19:47, Klin

      A  Orędzie Mickiewicza do Przyjaciół Moskali też Cię gryzie?
      Katyniem grał Tusk. Państwo reprezentuje Prezydent delegacja
      z Premierem obniżała rangę tej wizyty co się podobało Rosjanom
      i zaspokajało niewyżyte ambicje Tuska. Trzy lata temu nie
      było okrągłej rocznicy a jednak pojechał spróbuj więc zobaczyć belkę
      w oku Twego idola, któremu tak zależało  na poniżeniu Prezydenta
      w roku wyborów, że nie wstydził się robić tego ręka w rękę z Putinem.

Prezydent od początku rządu PO robił wszystko żeby ten rząd poniżyć.
Najpierw przez kilka tygodni w ogóle nie zuważał, że odbyły sie wybory
a potem zmuszony sytuacją wręczył nominację na szefa rządu Tuskowi w
jakiejś pakamerze, w uwłaczających im obu warunkach, podobnych do tych
w jakich wręczał odwołanie oskarżonemu w sekaferze lepperowi. Potem te
cyrki z wywożeniem dokumentów komisji weryfikacyjnej WSI do BBNu i tak
dalej i dalej. Prezydent próbował w każdej najmniejszej systuacji
wywołac konflikt kompetencyjny bo de facto jak się słyszało nie uznał
wyników wyborów. Uznawał, ze jedynym godnym premierostwa jest jego
brat.

Data: 2010-07-20 02:39:57
Autor: zbig
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On 20 Lip, 11:32, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
On 19 Lip, 19:47, Klin

> [...]

wywołac konflikt kompetencyjny bo de facto jak się słyszało nie uznał
wyników wyborów. Uznawał, ze jedynym godnym premierostwa jest jego

W uzupełnieniu swojego postu warto wspomnieć o fakcie, który teraz
PiSowcy skrzętnie pomijają. Bielan wspomniał kiedyś nieopatrznie , ze
fragment filmu z prezydentem w Katyniu miał się znaleźć w jego klipie
wyborczym. Tu też mamy część odpowiedzi dlaczego prezydentowi i jego
kancelarii zależało aby koniecznie być na tej rocznicy.

Data: 2010-07-20 12:28:27
Autor: Klin
Użytkownik zbig napisał:
[...]

    Widzisz co chcesz. Prezydent nie miał nawet swoich 100 dni jakie
    wszystkie kulturalne narody dają swym wybranym przedstawicielom
    by mogli się oswoić z rolą jaką przypadło im pełnić.  Platforma
    prasa i inne media nie przepuszczały żadnej okazji by go obrażać
    i poniżać robicie to ciągle i teraz na tej grupie w haniebny sposób.
    Hersk ośmielił się nawet oskarżyć Jarosława o bratobójstwo.
    Czy może być coś nędzniejszego?  Sam przestań stosować
    podwójne standardy to Ci, którzy tu bronili jak umieli Prezydenta
    Kaczyńskiego może nie będą się teraz starali przenieść z nawiązką
    calę to chamstwo, którego on  doświadczył na  na nowo wybranego
    Prezydenta Komorowskiego.

Data: 2010-07-20 04:49:36
Autor: zbig
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On 20 Lip, 12:28, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                     ,">
wrote:
Użytkownik zbig napisał:

[...]
Przypomnij mi, bo nie pamiętam, żeby ktoś z PO zaraz po ogłoszeniu
wyników stwierdził, ze prezydentura Kaczyńskiego będzie śmieszna i
chaotyczna, albo , że jak prezydent elekt po wyborze przybył do sejmu,
to posłowie PO jako jedyni nie wstali.
Przypomnij mi też jakiś wyrok sądowy, który orzekał, iż Tusk
bezpodstawnie włożył w usta Kaczyńskiego coś czego on nie powiedział.
Mówiąc krótko skłamał.
Prawda jest taka, że Kaczyński od momentu wyboru pracował nad tym, aby
jego kadencję ocenić można było jako mierną. napisałem tu ze dwa
miesiące temu taki post, dlaczego uważam że Kaczyński był złym
prezydentem. Nie chce mi się robić tego drugi raz.
Prawda też jest taka, ze kaczyński swoją prezydenturę zdobył w sposób
niezasłużony, podstępnie wypuszczając dziadka z Wehrmachtu,
rozpoczynając tym samym typ brudnej kampanii, która teraz jest juz
normą. Gdyby nie to niegodne zagranie poniżej pasa, prezydentem byłby
Tusk a Kaczyński pewnie cieszyłby sie dziś  dobrym zdrowiem.

Data: 2010-07-20 14:29:40
Autor: Klin
Użytkownik zbig napisał:
Prawda też jest taka, ze kaczyński swoją prezydenturę zdobył w sposób
niezasłużony, podstępnie wypuszczając dziadka z Wehrmachtu,

    Bardziej na nią zasłużył Tusk ze swoim hasłem Polska to Nienormalność.
    Nie stać Cię nawet na uszanowanie zwyczaju, że nazwiska pisze się
    w Polsce dużą literą za to należytą cześć oddajesz Wehrmachtowi - brawo!

Data: 2010-07-20 05:56:46
Autor: zbig
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
On 20 Lip, 14:29, Klin <""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                     ,">
wrote:
Użytkownik zbig napisał:

> Prawda też jest taka, ze kaczyński swoją prezydenturę zdobył w sposób
> niezasłużony, podstępnie wypuszczając dziadka z Wehrmachtu,

    Bardziej na nią zasłużył Tusk ze swoim hasłem Polska to Nienormalność.
Tak , bo grał do końca fair
Posługujesz się wyrwanym z kontekstu cytatem z jednej z wczesnych prac
Tuska i nadajesz temu niezgodnie z prawdą rangę hasła wyborczego.
Nawiasem mówiąc , zgadzam sie z tezami, które wtedy głosił Tusk i
które dotyczyły stanu ówczesnego i ówczesnej świadomości.
    Nie stać Cię nawet na uszanowanie zwyczaju, że nazwiska pisze się
    w Polsce dużą literą za to należytą cześć oddajesz Wehrmachtowi - brawo!

Jak sie nie ma argumentow merytorycznych to się zaczyna wytykać
adwersarzowi literówki. Nazwisko Kaczyńskiego w moim tekście wystąpiło
pięciokrotnie i tylko raz przez nieuwagę nie było napisane wielką
literą.

Data: 2010-07-20 17:33:29
Autor: Klin
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
Użytkownik zbig napisał:
On 20 Lip, 14:29, Klin<""klin
\"@op.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                               ,">
wrote:
Użytkownik zbig napisał:

[...]

  Może Tusk powinien ogłosić, że jak kaczyński zostanie wybrany, to on
 będzie kontrolował prezydenta?

     Dziwne  Freud by powiedział, że w podświadomości masz Zbigu zakodowaną
     niechęć do Kaczyńskiego - nie ma to seksualnego podtekstu?

     Przyjrzyjmy się dalej więc czego Zbig oczekuje od polityków,
     w tym Prezydenta.

  Prezydent ma zapierdalać i robić co do niego należy a nie
  kontrolować..

     Czyli być Prezydentem malowanym.  Batory mi się tu przypomina,
      który nie chciał być takim malowanym królem.

     Wiernopoddańczy meldunek panu
     prezesowi, który długo jeszcze wtedy nie pełnił żadnej funkcji
    państwowej odebrałem ze zdumieniem i politowaniem.

      Czyli pokazać z miejsca swojemu bratu bliźniakowi, że od teraz to
      on ma przed nim składać meldunki. Z sympatią dla Lecha wspominam
      ten moment kiedy okazał wdzięczność bratu dziękując co prawda
      niezgrabnie  za jego wkład   do wygranych wyborów.

 szczerze mówiąc zawsze denerwowało mnie lekceważeni przez PO siły
 nieprzychylnych mediów publicznych. Bezustanne ujadanie na rząd ,bez
 żenady od rana do wieczora, musiało przynieść efekt. Cud , ze
 Kaczyński nie wygrał.

      Czyli jeśli PO nie pokaże kto tu rządzi jeśli wszystkie media nie zaczną
      pieć jednym głosem hosanna Komorowskiemu i Tuskowi nie  będziesz
      zadowolony?

 Panna Wasserman sposobi sie wyraźnie do kariery politycznej
  wykorzystując do
 tego cynicznie śmierć własnego ojca. Ohyda!

      Zbig okazuje tu pryncypialną czujność. Tępić przeciwników PO nim jeszcze
     dojrzeją.

  Tej zimy, po przesłuchaniach Sobiesiaka i jego córki
  po raz pierwszy miałem przyjemność gościć w jego ośrodkuSzarotka.

     Czyli wyszło szydło z worka u kogo  Zbig  ma przyjemność gościć
     kto jest dla niego przykładem godnym naśladowania nic tylko  gratulować
     znajomości.

Data: 2010-07-20 18:17:30
Autor: konus

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i24fkj$kvp$1news.onet.pl...

     Dziwne  Freud by powiedział, że w podświadomości masz Zbigu zakodowaną
     niechęć do Kaczyńskiego - nie ma to seksualnego podtekstu?

Chcesz przez to powiedziec , ze Kaczynski jest zboczencem ? bo tych nikt nie lubi  .
Nie za silne ?

kwakwa

Data: 2010-07-20 19:17:57
Autor: Klin
Użytkownik konus napisał:
[...]

    Myślę o Zbigu liczył na coś więcej i  zawiódł się. Urażona miłość jak sądzę - pisał, że kiedyś
    chciał na niego głosować czy nawet głosował i stąd te podświadome literówki by się jakość odgryźć.

Data: 2010-07-20 12:47:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i23toh$sas$1news.onet.pl...
Użytkownik zbig napisał:
[...]

Konus nie powinien był zostać prezydentem RP. Nie dorastał do tego zadania. I fizycznie i psychicznie.

Data: 2010-07-20 13:40:12
Autor: PaPi
[...]

Ktos go nachodzil w Palacu ?
Nie mial ochrony BOR ?
Dla przypomnienia Lech Kaczynski zostal prezydentem PRZED wygranymi przez PiS wyborami w 2005 roku.
Przez 2.5 roku PiS mialo pelnie wladzy w Polsce.

Data: 2010-07-20 17:25:54
Autor: konus
Wiemy co się stało, ale Rosjanie zabronili nam o tym mówić.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:77358562-d08e-4866-8516-76714e4c2ca1d8g2000yqf.googlegroups.com...
On 19 Lip, 19:47, Klin

[...]

Kaczynscy to takie polskie jonasze ! , nasza zmora i utrapienie .
Sa jak nabrzmiewajacy wrzod na dupie , jak alkoholik i awanturnik , jedyny najemca we wspolnotowej kamienicy . To najwieksze zlo w polskiej polityce . Sa , teraz juz tylko jeden , jest  lubiany jak hemoroidy i zlapany przypadkowo syfilis .
Polska odetchnie kiedy franca odejdzie z polityki i nawet jesli bedzie biednie to bedzie przynajmniej uczciwie a my nie bedziemy czuli sie jak w cyrkowych lozach ogladajacych zenujace wystepy  kurdupla klauna .

kwakwa

Data: 2010-07-20 04:42:20
Autor: DJ MC Donald Musk
Użytkownik zbig napisał:

> [...]

Prezydent to zrozumiał dlatego była druga uroczystość. Jeśli prezydent
zrozumiał, to ty też powinieneś. Chyba, że jesteś głupszy.

ale na Helu to jakos mogl byc i nasz prezydent i nasz (?) premier i
Putin...jakos to nikomu zupelnie nie przeszkadzalo...

Data: 2010-07-20 13:51:31
Autor: PaPi
Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.
ale na Helu to jakos mogl byc i nasz prezydent i nasz (?) premier i
Putin...jakos to nikomu zupelnie nie przeszkadzalo...

A to Hel lezy na terenie Rosji ?

Data: 2010-07-20 13:59:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:2e8a6547-cf23-4434-96cd-cc2daaab9a87g19g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

Bo to było prawidłowe. W sensie protokołu dyplomatycznego.

Data: 2010-07-20 05:02:16
Autor: zbig
On 20 Lip, 13:59, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2e8a6547-cf23-4434-96cd-cc2daaab9a87g19g2000yqc.googlegroups.com....

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bo to było prawidłowe. W sensie protokołu dyplomatycznego.

Jak to nie przeszkadzało. Przeszkadzało Jarosławowi Kaczyńskiemu,
który sie pytał po co właściwie Putina zaproszono?

Data: 2010-07-20 14:06:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b4e4b5de-14b7-4c88-8c3e-8a4cc7124affc10g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Jak to nie przeszkadzało. Przeszkadzało Jarosławowi Kaczyńskiemu,
który sie pytał po co właściwie Putina zaproszono?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jarosław Kaczyński twierdzi, że niepotrzebnie zapraszano Putina na obchody 70. rocznicy wybuchu II wojny światowej. Proponuje tym samym politykę przemawiania, zamiast rozmawiania; monologu, zamiast dialogu. A to jest sprzeczne z naturą dyplomacji
więcej:
http://www.fakt.pl/Putina-trzeba-bylo-zaprosic,artykuly,51362,1.html

Data: 2010-07-19 15:17:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "[he®sk]" napisał:

[...]

Nigdzie nie jest napisane że z udziałem rodzin katyńskich. Reasumując: wg ciebie uroczystosci mogly dobywac sie bez udzialu prezydenta i rodzin katynskich, czyli mogly odbywac sie z udzialem Putina, Tuska, czekistów i kozaków zaporoskich.
Czyli pojebało cie.

Data: 2010-07-19 15:43:36
Autor: Klin

Użytkownik "[he®sk]" napisał:

[...]

katynskich, czyli mogly odbywac sie z udzialem Putina, Tuska, czekistĂłw
i kozakĂłw zaporoskich.
Czyli pojebało cie.

   Po takim arcylogicznym wywodzie chyba nie oczekujesz odpowiedzi?
   Musiało mnie chyba rzeczywiście pojebać, Ĺźe Ci jeszcze odpisuję.

Data: 2010-07-19 15:46:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i21kqd$ru$1news.onet.pl...
[...]

NIe krępuj się. Picowskim zwyczajem zawsze możesz wiadro pomyj na mnie wylać.

Wiemy co się stało ale, Rosjanie zabronili nam o tym mówić.