Wiemy, kto wymyślił pogrzeb na Wawelu!

Data: 2011-01-05 09:02:07
Autor: Azor jest pedałem
Wiemy, kto wymyślił pogrzeb na Wawelu!
Po wielu miesiącach od tragedii smoleńskiej dopiero teraz wychodzi na jaw, kto wpadł na pomysł, by Lecha Kaczyńskiego (+61 l.) pochować na Wawelu. Według byłego posła LPR, który oglądał premierę filmu o katastrofie, stoi za tym Michał Kamiński (39 l.), były spindoktor PiS, obecnie PJN.

W poniedziałek w warszawskim kinie "Kultura" odbyła się premiera dokumentu o katastrofie smoleńskiej. "Mgłę" oglądał m.in. Krzysztof Bosak (29 l.), relacjonując ją równocześnie w internecie. Według niego, w filmie prezydencki minister Jacek Sasin (42 l.) wyjawił, jak doszło do pojawienia się koncepcji pogrzebu na Wawelu.

Otóż pomysł miał według niego rzucić Michał Kamiński. - JS mówi jak planowali pogrzeb: Wtedy wszedł MK i powiedział: Nad czym się w ogóle zastanawiacie, LK trzeba pochować na Wawelu! - tak to opisał w sieci Bosak. MK to oczywiście Michał Kamiński.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wiemy-kto-wymyslil-pogrzeb-na-Wawelu,wid,13004797,wiadomosc_prasa.html

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-05 09:04:45
Autor: boukun

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ig18i1$a2p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poświadczam, że to awe wymyślił pogrzeb na Wawelu.

boukun

Data: 2011-01-05 09:30:05
Autor: Tomek
[...]

No to ciekaw jestem, czy odszczekają wszyscy ci, którzy twierdzili że to Jarek.
Tomek

Data: 2011-01-05 10:40:27
Autor: CeSaR
Wiemy, kto wymyślił pogrzeb na Wawelu!
No to ciekaw jestem, czy odszczekają wszyscy ci, którzy twierdzili że to

Bo jakiś Bosak tak napisał?

Data: 2011-01-07 20:32:52
Autor: pluton
> [...]
stoi
> za tym Michał Kamiński (39 l.), były spindoktor PiS, obecnie PJN.

jeszcze kota alika tam zakopac.

Nullification

Data: 2011-01-05 09:57:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-05 09:02, Azor jest pedałem pisze:

[...]

I co nam daje taka wiedza?

Wiemy, kto wymyślił pogrzeb na Wawelu!