Data: 2009-05-14 06:54:55 | |
Autor: Shivman | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i nagwintowanie osłabi tak bardzo widelec że może kiedy pęknąć?
Czy te fabrycznie gwintowane są jakoś inaczej? -- Pozdrawiam Adamek |
|
Data: 2009-05-14 07:03:18 | |
Autor: mbut | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Shivman pisze:
Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i nagwintowanie osłabi tak bardzo widelec że może kiedy pęknąć?nie polecam |
|
Data: 2009-05-14 07:25:02 | |
Autor: Adrian S. | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Shivman wrote:
Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i jeśli możesz to spróbuj zastosować jakieś obejmy czy coś takiego a wiercenia uniknąć. Jest to trochę loteria - jedne widelce mają solidny zapas materiału i duże przekroje, inne - odwrotnie. Ja swego czasu do widelca RST 281 dorobiłem komplet mocowań do bagażnika przedniego oraz do własnoręcznie wykonanych low-riderów, wszystko na obejmach. -- Adrian S. the Lajt Rider |
|
Data: 2009-05-14 13:27:49 | |
Autor: Shivman | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Użytkownik "Adrian S."
Shivman wrote:No tak ale chciałem uniknąć stosowania obejm (są w komplecie z bagażnikiem LR) bo choć mają osłonki to rysują lakier widelca i nie jest na nich bagażnik tak sztywny jak na gwincie. Ale OK za cenną uwagę. Pewnie zrobię to z tulejką -- Pozdrawiam Adamek ja to podpowiadał Adampio. |
|
Data: 2009-05-14 22:14:37 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Shivman <shivman@epf.pl> napisał(a):
Użytkownik "Adrian S." Rozwiercić w celu nieporysowania lakieru? Dość oryginalna koncepcja... rmikke -- |
|
Data: 2009-05-14 11:50:50 | |
Autor: Adampio | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Shivman pisze:
Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i nagwintowanie osłabi tak bardzo widelec że może kiedy pęknąć?MSZ w taki otwór trzeba wluowac gwintowana tulejke. Inaczej powstanie karb od ktorego pojdzie pekniecie |
|
Data: 2009-05-14 15:45:22 | |
Autor: Mamut | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Adampio [adampio@op.pl] naskrobał:
Shivman pisze: /dokładnie, wystarczy przyjżeć sie wszystkim otworkom w ramie. Nie są to gwintowane dziurki tylko właśnie tulejki z gwintem. |
|
Data: 2009-05-14 16:53:57 | |
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
w odpowiedzi Shivman na post news:gufv9p$hsd$1node1.news.atman.pl z Cz 14 maj 2009 06:54:55 pisze co nastepuje:
Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i nagwintowanie osłabi tak bardzo widelec że może kiedy pęknąć? jesli to sztywniak, to mozna wiercic i wspawac/wlutowac odpowiednia tumele z gwintem ja tak mam w kilku sztywniakach i nie narzekam -- o__, - Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl ,>_/-_- "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego, (*)(*) - co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś" - W.Dabrowski www.travelbit.pl, http://tiny.pl/s2gr, http://tiny.pl/s2gw |
|
Data: 2009-05-15 13:26:04 | |
Autor: Luku | |
Wiercenie otworów w widelcu | |
Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i nagwintowanie osłabi tak bardzo widelec że może kiedy pęknąć? Zawsze moze peknac. Nawet bez wiercenia. Co do wiercenia - mialem tak spreparowany widelec, przetrwal wielotysieczne krecenie pod solidnym obciazeniem bagazu zarowno po Ukrainie jak i Turcji. Przewiercony byl na wylot, sruba przechodzila przez dwie scianki na koncu nakretka - gwintowac nie ma czego. Dodam ze to byl widelec MTB, z trekingiem moze byc problem bo wydaja sie byc delikatniejsze. Istotne jest po takim wierceniu zeby w otwor zawsze - niezaleznie czy masz zamontowany bagaznik - byla wsadzona sruba - inaczej peknie od razu. Pozdr, Luku |