Wiercenie otworów w widelcu

Data: 2009-05-14 07:25:02
Autor: Adrian S.
Wiercenie otworów w widelcu
Shivman wrote:

Jak myślicie, czy wywiercenie w widelcu otworów (pod bagażnik) i
nagwintowanie osłabi tak bardzo widelec że może kiedy pęknąć?
Czy te fabrycznie gwintowane są jakoś inaczej?

  jeśli możesz to spróbuj zastosować jakieś obejmy czy coś takiego a
wiercenia uniknąć. Jest to trochę loteria - jedne widelce mają solidny
zapas materiału i duże przekroje, inne - odwrotnie.

 Ja swego czasu do widelca RST 281 dorobiłem komplet mocowań do bagażnika
przedniego oraz do własnoręcznie wykonanych low-riderów, wszystko na
obejmach.  --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-05-14 13:27:49
Autor: Shivman
Wiercenie otworów w widelcu
Użytkownik "Adrian S."
Shivman wrote:

[...]

No tak ale chciałem uniknąć stosowania obejm (są w komplecie z bagażnikiem LR) bo choć mają osłonki to rysują lakier widelca i nie jest na nich bagażnik tak sztywny jak na gwincie.
Ale OK za cenną uwagę.
Pewnie zrobię to z tulejką
       Adamek ja to podpowiadał Adampio.

Data: 2009-05-14 22:14:37
Autor: Ryszard Mikke
Wiercenie otworów w widelcu
Shivman <shivman@epf.pl> napisał(a):
Użytkownik "Adrian S."

> [...]
No tak ale chciałem uniknąć stosowania obejm (są w komplecie z bagażnikiem LR) bo choć mają osłonki to rysują lakier widelca i nie jest na nich bagażnik tak sztywny jak na gwincie.

Rozwiercić w celu nieporysowania lakieru?

Dość oryginalna koncepcja...

rmikke

--

Wiercenie otworów w widelcu