Wierchuszka PO chroni 砤p體karzy

Data: 2013-11-26 01:33:22
Autor: Mark Woydak
Wierchuszka PO chroni 砤p體karzy

Wysoko postawieni ludzie chroni膮 艂ap贸wkarzy

CBA m贸wi to oficjalnie: mamy najwi臋ksz膮 afer臋 korupcyjn膮 w historii Polski.
Jak mo偶na by艂o dopu艣ci膰 do tego, by najwi臋ksze rz膮dowe przetargi by艂y
ustawiane na tak masow膮 skal臋?

T臋 spraw臋 zacz臋li艣my rozpracowywa膰 ju偶 w 2009 r. Kiedy jeszcze kierowa艂em
CBA, prowadzili艣my ofensywne dzia艂ania operacyjne, kt贸re by艂y pod kontrol膮
prokuratury, bo wymaga艂y zgody Prokuratora Generalnego. Dzia艂ania
przynios艂y owoce. To dzi臋ki naszym materia艂om przekazanym do prokuratury
prowadzona jest ta ca艂a wielka sprawa. Niepokoj膮ce dla mnie jest, 偶e trwa
to tak bardzo d艂ugo. Nie mog臋 oczywi艣cie jednoznacznie stwierdzi膰, 偶e jest
to 艣wiadome dzia艂anie, bo nie mam wgl膮du w te materia艂y i nie wiem, co si臋
w sprawie dzia艂o od 2009 r. Ale z uwagi na jej wag臋 i na ogromne pieni膮dze,
kt贸re pa艅stwo straci艂o przez ten proceder, zasadne jest pytanie, dlaczego
trwa艂o to tak d艂ugo. Takie pytanie chcieli艣my zada膰 w Sejmie Prokuratorowi
Generalnemu i szefowi CBA Paw艂owi Wojtunikowi, kt贸ry ju偶 wypina pier艣 po
ordery, cho膰 za wcze艣nie na to. Nie ukrywam, 偶e kiedy przesta艂em by膰 szefem
CBA, czeka艂em z niecierpliwo艣ci膮 na efekt tej sprawy w postaci zatrzyma艅,
zarzut贸w, aresztowa艅. I mam niedosyt.

Niedosyt, bo mo偶na by艂o si臋gn膮膰 wy偶ej? Prokuratorom uda艂o si臋 doj艣膰 do
wiceszefa MSWiA.

To prawda, ale z materia艂贸w, kt贸re za moich czas贸w by艂y zgromadzone w CBA,
wynika艂o, 偶e zarzuty dla wiceministra to nie jest jeszcze koniec sprawy. I
prokuratura, i s艂u偶by musz膮 i艣膰 o krok dalej! W 2009 r. wygl膮da艂o na to, 偶e
osoby z firm informatycznych, kt贸re dopuszcza艂y si臋 korupcji 鈥 podobnie jak
urz臋dnicy, kt贸rzy te 艂ap贸wki od nich przyjmowali 鈥 maj膮 swego rodzaju
parasol ochronny. Na poziomie ministerialnym i na poziomie wysokich rang膮
urz臋dnik贸w. I te nazwiska nie s膮 jeszcze znane opinii publicznej.

Czyli zatrzymania ministr贸w przed nami?

Nie wiem, jakie by艂y dzia艂ania prokuratury i s艂u偶b po 2009 r.. By膰 mo偶e
zebrane przez nas powa偶ne informacje zosta艂y zweryfikowane. Nie chc臋 czyni膰
sugestii, kt贸re nazwiska powinny jeszcze w tej aferze ujrze膰 艣wiat艂o
dzienne, ale mieli艣my spore problemy w rozpracowywaniu tej sprawy. A firmy,
kt贸re ju偶 w 2009 r. by艂y intensywnie rozpracowywane, w dalszym ci膮gu
wygrywa艂y kolejne przetargi.

O kt贸rych zamieszanych w korupcj臋 politykach mieli艣cie w 2009 r. wiedz臋?

Na podstawie informacji operacyjnych i wiedzy o przesz艂o艣ci pewnych os贸b
mo偶na by艂o na tamtym etapie stawia膰 pewne hipotezy o tym, kto taki parasol
ochronny nad procederem korupcyjnym mo偶e roztacza膰. Ale ja o nazwiskach nie
mog臋 m贸wi膰. To by艂y osoby wysoko postawione w strukturach pa艅stwa, pe艂ni膮ce
funkcje publiczne, rz膮dowe. Nie chodzi艂o tylko o cz艂onk贸w Rady Ministr贸w,
ale i inne osoby pe艂ni膮ce wa偶ne funkcje publiczne.

A jest ta os艂awiona tarcza korupcyjna?

To fikcja! Premier Donald Tusk publicznie mami艂 opini臋 publiczn膮, gdy
m贸wi艂, 偶e istnieje co艣 takiego, jak tarcza antykorupcyjna. Ja m贸wi臋 tu
wprost o 艣wiadomym k艂amstwie propagandowym premiera. Gdyby wol膮 premiera
by艂o stworzenie mechanizmu tarczy antykorupcyjnej, wymaga艂oby to wydania
odpowiednich zarz膮dze艅 przez premiera, kt贸re nak艂ada艂y pewne obowi膮zki na
instytucje publiczne i wyznaczy艂y im zadania. Tutaj poza og贸lnym has艂em dla
opinii publicznej nie zrobiono nic, nie stworzono instrument贸w prawnych dla
szef贸w s艂u偶b.

Data: 2013-11-26 16:57:17
Autor: Mark Woydak
Wierchuszka PO chroni 艂ap贸wkarzy
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Tani alkohol i marne wina dokonaly calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich chwilach! Nie ma nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze staro艣ci kot go opu艣cili! Pies nasra艂 mu pod drzwiami, a kot do zaple艣nia艂ego od brudu wyra, kt贸re ten nieszcz臋艣nik nazywa 艂贸zkiem. 艢wir ten po ca艂onocnym fistingu wylaz艂 z nory i zn贸w zasrywa grup臋 z rozwalonego odbytu. M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Nadzieja na pe艂ny powr贸t do zdrowia tego osobnika jest niewielka ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski obowi膮zek! Wno艣my mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata!

MW

--

U偶ytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hy6blag6c5ek.oz8ul4raew9g.dlg40tude.net...