Wierni powinni znać swoje miejsce

Data: 2009-12-23 13:31:55
Autor: Konstanty Wycirowski
Wierni powinni znać swoje miejsce

"abc" <abc@wp.pl> Aleś ty jest biedny, abecadło. Głupkiem cię już nawet nazywać się nie chce. Jesteś taki biedny, niedouczony, niemyślący podnóżek katabasów. I chuj ci w dupę - chuj ojca wielebnego naturalnie. Bo ten jak wiemy z twoich wypowiedzi, robi to bez grzechu, z przyzwoleniem ojców biskupów. A co ojcowie purpuraci wymyślą, to święte i podwaliną kościoła jest. Więc niech te podwaliny cię rżną gdzie chcą. A ty na końcu podetrzesz się hostią i powiesz - ciało chrystusa.

Data: 2009-12-23 14:40:13
Autor: abc
Wierni powinni znać swoje miejsce
Musisz upubliczniać swoje odrażające fantazje seksualne?
(Pewnie jesteś ekshibicjonistą i musisz...)

Data: 2009-12-23 15:09:54
Autor: sofu

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <dupcio@dupcia.de> napisał w wiadomości

[...]
-- -- -- -- -- -

Alez daj mu spokój! On tu ciezko "pracuje". Jest własnie od tego abys sie
czuł wkurwiony na maxa.
Ja juz sie z tego tylko śmieje. ABC jest w porzadku szczyna. Ja go lubie i
przestałem obrzucać inwektywami.
On nam uswiadamia czym jest klerykalizm w czystej postaci.

sofu

Data: 2009-12-24 09:57:59
Autor: Konstanty Wycirowski
Wierni powinni znać swoje miejsce

"sofu" <manhunter1@o2.pl> >
[...]

Ale moja rola taka, żeby mu nabluzgać. Wtedy jest weselej :)
A tak szczerze to zaczynam sie powoli zastanawiać, czy on nie jest z nasz największym antyklerykałem. Wali nonstop takie teksty, że niejednego świętego by na ateizm nawrócił. Taki przewrotny cwaniaczek, wedle tej zasady - "jeszcze żadnemu 1 sekretarzowi nie udało się nikogo odwieść od wiary, ksieżom udaje się to nonstop".

Pozdrawiam

Wesołych Swiąt i jak to niemcy mówią "Gute Rutsch", czy li dobrego poślizgu w Nowy Rok.

Kostek

Data: 2009-12-24 12:12:16
Autor: cyc

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <dupcio@dupcia.de> napisał w wiadomości news:hgvaeq$eju$1news01.versatel.de...

[...]

Cos w tym jest !!. W tyh kategoriach moznaby rozpatrywac rowniez obecnosc kupy na grupie .

cyc

Data: 2009-12-25 01:53:25
Autor: sofu
Wierni powinni znać swoje miejsce

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

> Kostek

Cos w tym jest !!. W tyh kategoriach moznaby rozpatrywac rowniez obecnosc

Tak tylko ze po takim bluzganiu pozostaja slady w necie. Kumasz o co mi
chodzi?

sofu

Wierni powinni znać swoje miejsce