"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisł a wylewa....

Data: 2010-06-07 00:09:41
Autor: HaMMeR
"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisł a wylewa....
On 6 Cze, 19:05, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
... a na koniec pewnie i tak b dzie wina "rz du" i "Tuska".

Ale nic to.

Zawsze to mi o jak parunastu czy parudziesi ciu rozmodlonych powr ci,
zobaczy swoje cha upy po dach w gnojowicy i zemrze na zawa , nie oddawszy
g osu na "pana Alika".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Ale z ciebie wylazla zwykla antyludzka koorwa.., jestem pelen
zdziwienia!
Zycze ci zatem tego, czego ty zyczysz innym, zapluty gnoju!

Data: 2010-06-07 09:37:38
Autor: Grzegorz Z.
On 7 Cze, 09:09, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
> [...]

zdziwienia!
Zycze ci zatem tego, czego ty zyczysz innym, zapluty gnoju!

Jakie te polish nazi wrażliwe się zrobiły ostatnio, aj waj aj waj!

"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisł a wylewa....