"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisła wylewa....

Data: 2010-06-06 19:05:04
Autor: Grzegorz Z.
"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisła wylewa....
.... a na koniec pewnie i tak będzie wina "rządu" i "Tuska".

Ale nic to.

Zawsze to miło jak parunastu czy parudziesięciu rozmodlonych powróci,
zobaczy swoje chałupy po dach w gnojowicy i zemrze na zawał, nie oddawszy
głosu na "pana Alika".

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-06 20:40:18
Autor: Piotr
Dnia Sun, 6 Jun 2010 19:05:04 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Ale ty pierniczysz bez sensu, zgrzesiu. Lepiej już przepisuj jak cyrkus,
albo Warzywny.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-06-07 09:36:09
Autor: Grzegorz Z.
"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisł a wylewa....
On 6 Cze, 20:40, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Sun, 6 Jun 2010 19:05:04 +0200, Grzegorz Z. napisa (a):

> ... a na koniec pewnie i tak b dzie wina "rz du" i "Tuska".

> Ale nic to.

> Zawsze to mi o jak parunastu czy parudziesi ciu rozmodlonych powr ci,
> zobaczy swoje cha upy po dach w gnojowicy i zemrze na zawa , nie oddawszy
> g osu na "pana Alika".

Ale ty pierniczysz bez sensu, zgrzesiu. Lepiej ju przepisuj jak cyrkus,
albo Warzywny.

Wekslować źle, pastować źle, napisać coś od siebie źle... o co ci
właściwie chodzi piociu?

Data: 2010-06-07 00:09:41
Autor: HaMMeR
On 6 Cze, 19:05, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Ale z ciebie wylazla zwykla antyludzka koorwa.., jestem pelen
zdziwienia!
Zycze ci zatem tego, czego ty zyczysz innym, zapluty gnoju!

Data: 2010-06-07 09:37:38
Autor: Grzegorz Z.
On 7 Cze, 09:09, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
> [...]

zdziwienia!
Zycze ci zatem tego, czego ty zyczysz innym, zapluty gnoju!

Jakie te polish nazi wrażliwe się zrobiły ostatnio, aj waj aj waj!

Data: 2010-06-07 18:09:11
Autor: 'heÂŽsk'
"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisła wylewa....
On Sun, 6 Jun 2010 19:05:04 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

... a na koniec pewnie i tak będzie wina "rządu" i "Tuska".

Ale nic to.

 Teraz to glownie hrabiego Komorowskiego i jego "kaszalota" (c) PiS.

Zawsze to miło jak parunastu czy parudziesięciu rozmodlonych powróci,
zobaczy swoje chałupy po dach w gnojowicy i zemrze na zawał, nie oddawszy
głosu na "pana Alika".

 PiS-propaganda robi wszystko by wina za ulewne deszcze obciazyc rzad,
 "wprowadz stan! wprowadz stan!", "daj po 12 tys.! daj po 20 tys!"
 Na pytanie dlaczego zamiast budowac 3 mln mieszkan PiS nie umocnil  walow jedyna odpowiedzia sa wylgaryzmy prostakow jak awe czy hans.

--

 HeSk

"Wierni" się "modlą", TVPis transmituje, Wisła wylewa....