Wierny ogrodnik

Data: 2009-12-19 17:59:27
Autor: TeleV
Wierny ogrodnik
Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl
W końcu obejrzałem. Czytałem parę recenzji, spodziewałem się trochę dziwnego, trochę melancholijnego filmu o ciekawym klimacie. Dostałem... straszną lipę. Nachalną, umoralniającą bajkę. Zbiór płaskich postaci, postępujących w kompletnie niewiarygodny sposób.

ten film był potrzebny

tak samo jak np. Lord Of War

żeby pokazać tłuszczy, że są sprawy na tym świecie o których się nie mówi w głównym wydaniu Wiadomości; a jak mówi to w taki sposób, że lepiej TV wyłączyć

TV

Wierny ogrodnik