Wiertarka akumulatorowa

Data: 2015-05-22 07:05:47
Autor: ZbyszekZ
Wiertarka akumulatorowa
W dniu środa, 20 maja 2015 21:17:23 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Co możecie polecić do kupienia nowego?

Wymagania: aku litowo jonowy (nie NiCd).

Preferencje: futerko 1/2calowe (>12mm).

Idealnie gdyby był zestaw w walizeczce z dwoma aku.

Sprawdź dzisiejszą ofertę na iBood.
Li-ion, 18V, dwa akumulatory, średnica wiercenia w drewnie 38mmm (to może być błąd tłumaczenia).
Przypadek?

--
ZZ@privae

Data: 2015-05-22 09:52:19
Autor: Pszemol
Wiertarka akumulatorowa
"ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> wrote in message news:5632b245-10ac-4143-930b-62606ec1d4c7googlegroups.com...
[...]

Nie znam tej marki - nigdy o niej nie słyszałem.
Czy to jest segment majsterkowicza czy profesjonalisty?

Cena na iBood 815+30 za wysyłkę to wychodzi jakieś 227 dolarów USD.
Dwa razy więcej niż ten Hitachi z momentem 52Nm z amazona za 140 dolców:
http://www.amazon.com/Hitachi-DS18DSAL-Lithium-Ion-Batteries-Flashlight/dp/B001N2NTEI/
Co lepsze?

Znalazłem ten model z iBooda BS18LT na stronie producenta:
http://www.metabo.com/Product-catalogue-handheld-powertools.24048+M52dd50c6d32.0.html

I pytnaie: Co to jest soft/hard torque?
Maximum torque, soft 34 Nm
Maximum torque, hard 60 Nm

Li-ion, 18V, dwa akumulatory, średnica wiercenia w drewnie 38mmm
(to może być błąd tłumaczenia).

38mm to nie jest błąd jak weźmiesz pod uwagę, że wiertła do drewna są w postaci łopatki która ma ośkę cieńszą niż część tnąca wiertła.

Dla stali podają max 13mm, co oznacza że futerko jest 1/2calowe, czyli to większe.

Przypadek?

Nie, to chyba ktoś chce mi zrobić prezent.

Data: 2015-05-22 09:58:47
Autor: ZbyszekZ
Wiertarka akumulatorowa
W dniu piątek, 22 maja 2015 16:52:18 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]

> Przypadek?

Nie, to chyba ktoś chce mi zrobić prezent.

Ja się znam, ale skojarzyłem przeczytane informacje, za dużo czasu na myślenie o tej ofercie to nie masz, ibood rules.

--
ZZ@private

Data: 2015-05-22 13:03:19
Autor: Pszemol
Wiertarka akumulatorowa
"ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> wrote in message news:befc09b5-af9e-4132-ab5e-52bdb1ee104fgooglegroups.com...
Ja się znam, ale skojarzyłem przeczytane informacje,

Dziękuję za informację - o tym serwisie albo nie słyszałem albo zapomniałem.

za dużo czasu na myślenie o tej ofercie to nie masz, ibood rules.

Zdaję sobie sprawę i w związku z tym chyba sobie odpuszczę.
Nie mam czasu na czytanie regulaminów, zastanawiania się czy przyjmują ewentualne zwroty, czy są oficjalnym przedstawicielem czy potem będą problemy z serwisem gwarancyjnym/pogwarancyjnym i w ogóle jak mogę za to zapłacić (przyjmują międzynarodowe karty kredytowe czy trzeba przelew z polskiego banku?) itp, itd... Za dużo pytań do odpowiedzenia a sądzę na dodatek że ojcu wystarczy ta 2 razy tańsza HITACHI co też ma silnik z 52Nm momentu.

Wiertarka akumulatorowa