Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco

Data: 2014-09-01 22:24:29
Autor: Jackare
Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco
Jezeli wiercisz przede wszystkim w metalu, kup sobie bezudarowa. W tanich wiertarkach udarowych z udarem mechanicznym defaultowa pozycja wiertarki to wiercenie z udarem. Wiercenie bez udaru polega na jego odlaczeniu.
Gdy sie wiertarka nieco wyrobi lub wierci sie w metelu ze sporym naciskiem udar sie sam zalacza.

Do wiercenia w metalu potrzebne sa niewielkie obroty i raczej duza moc na tych obrotach.

Polecalbym wiec Ci kupic wiertarke CELMA ze skrzynka przekladniowa dwubiegowa. Jak nie chcesz duzo wydac - szukaj uzywanej. Celmy sa bardzo precyzyjne, mam taka 30 letnia i jest to jedna z moich lepszych wiertarek. Jak dobrze poszukasz to trafisz tez walizke przystawek do celmy.
Ludzie sa glupi i wyprzedaja je czasem za smieszna kase.
http://www.narzedzia.pl/wiertarka-bez-udaru-celma-prcr10-6s,2899.html   tu masz link do nowej w sklepie. I tak warto bo bedziesz ja mial na cale zycie.

tu np uzywka protoplasty celmy
http://allegro.pl/super-wiertarka-bosch-solidna-jak-celma-germany-i4544610343.html

tu z przystawka udarowa ale z wychechlana obudowa:
http://allegro.pl/wiertarka-celma-prcr-10-6-ii-b-i4514945801.html

a tu masz w stanie cacy:
http://allegro.pl/wiertarka-celma-prcr-10-6-es-electronic-dodatki-i4567841568.html

Inne opcje to bezudarówka Sparky z Castoramy - w porównaniu z Celma jest gówniana (wiem bo tez mam ta sparky) Jej przewaga moze byc to ze jest niewielka
http://www.castorama.pl/katalog-produktow/narz/wiertarki-bezudarowe/wiertarka-bezudarowa-sparky-br-60e-300-w.html
koszt okolo 200 zl

jest tez taka bezudarowa makita - koszt okolo 100 zl wiecej niz Sparky
http://www.castorama.pl/katalog-produktow/narz/wiertarki-bezudarowe/wiertarka-bezudarowa-makita-6413.html

Jackare

Wiertarka udarowa 1050W w Biedro vs. Power Force 1100W w Tesco