Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Data: 2010-07-17 13:39:59
Autor: Damork
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Szukam narzędzia. Wybór jak wiadomo taki że oczopląsu można dostać. Mam parę typów, ale żaden nie spełnia wszystkich wymagań...
Nie są one chyba strasznie wygórowane - otóż chodzi o wiertarko-wkrętarkę
sieciową, czyli ma mieć normalny uchwyt wiertarski automatyczny, a nie
gniazdo na bity. Ma być możliwie niewielka, najlepiej żeby miała uchwyt
umieszczony centralnie, a nie na końcu jak typowa wiertarka, mocą porażać
nie musi, ale powinna bezproblemowo radzić sobie z drewnowkrętami 5x100
aplikowanymi bez nawiercania. Powinna mieć max. obroty powyżej 1200/min,
oraz płynną regulację momentu obrotowego (niezbyt często jest to w typowych
wiertarkach, ale bywa), oraz - tu najgorsza rzecz, czyli hamulec wybiegowy.
Chodzi o to by wrzeciono zatrzymywało się w miejscu w momencie puszczenia
wyłącznika. Do tej pory w sprzętach sieciowych jeszcze tego nie spotkałem, tylko w
akumulatorówkach, ale może nie dość dokładnie szukałem...

Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-07-17 23:56:49
Autor: Mustafa
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

Niedawno używałem jakiejś nowej Celmy w kształcie T i zrobiła na mnie conajmniej bardzo dobre wrażenie.
Mała, lekka, mocna, poręczna, wyważona, obsługa wszystkich przycisków jedną ręką - tylko nie pamiętam jak z hamulcem.

Data: 2010-07-18 18:21:44
Autor: Lato
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

raczej nie ma ale ja bym spróbował dorobić zasilacz do wkrętarki akumulatorowej, duże trafo dające z 15A kosztuje 60zł

Data: 2010-07-18 20:40:02
Autor: Jacek
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Moja wkrętarka "marki" Eurotec za 60 zł z bazaru spełnia wszystkie w/w wymagania z wyjątkiem hamulca wybiegowego. Jak dotąd przykęrcałem nią sztachety do płotu ok 1000 szt. i wierciłem otwory fi 6 w słupkach (tu słabo, ale można wytrzymać) do tego różne drobne prace. Mam ją ponad rok.
Jacek

Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...