Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Data: 2010-07-17 23:56:49
Autor: Mustafa
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Słyszał ktoś może o takim dziwie? Typ, producent, cokolwiek?

Niedawno używałem jakiejś nowej Celmy w kształcie T i zrobiła na mnie conajmniej bardzo dobre wrażenie.
Mała, lekka, mocna, poręczna, wyważona, obsługa wszystkich przycisków jedną ręką - tylko nie pamiętam jak z hamulcem.

Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...