Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

Data: 2010-07-18 20:40:02
Autor: Jacek
Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...
Moja wkrętarka "marki" Eurotec za 60 zł z bazaru spełnia wszystkie w/w wymagania z wyjątkiem hamulca wybiegowego. Jak dotąd przykęrcałem nią sztachety do płotu ok 1000 szt. i wierciłem otwory fi 6 w słupkach (tu słabo, ale można wytrzymać) do tego różne drobne prace. Mam ją ponad rok.
Jacek

Wiertaro-wkrętarka, ale sieciowa. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...