Wierz臋 tylko w oficjalnie zdementowane informacje: Merkel zdementowa艂a podwy偶k臋 podatk贸w "na uchod藕c贸w" :-)

Data: 2015-10-11 17:54:56
Autor: A. Filip
Wierz臋 tylko w oficjalnie zdementowane informacje: Merkel zdementowa艂a podwy偶k臋 podatk贸w "na uchod藕c贸w" :-)
http://www.reuters.com/article/2015/10/11/us-europe-migrants-germany-merkel-idUSKCN0S50OF20151011

https://pl.wikiquote.org/wiki/Aleksander_Gorczakow

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Ka偶dy ca艂uje r臋k臋, kt贸ra go obdaruje.  (Przys艂owie ormia艅skie)

Data: 2015-10-11 18:40:04
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 pa藕dziernika 2015 17:54:

> [...]

https://pl.wikiquote.org/wiki/Aleksander_Gorczakow
| 鈥濶ie wierz臋 w niezdementowane informacje.鈥

Jak dobrze pami臋tam by艂 na grupie taki kto艣 kto dementowa艂 jedn膮 informacj臋 kilkaset razy i uznawa艂, 偶e jest niewiarygodna. Poza tym te偶 kiedy艣 powo艂a艂 si臋 na przyk艂ad Gorczakowa jako o cz艂owieku o 艣wiat艂ym umy艣le. Czy "informacja" o tym, 偶e Ksi臋偶yc jest z zielonego sera zosta艂a zdementowana? Bo ludziska w to wierz膮. Ale to jak wida膰 kwestia wiary, a nie wiedzy. :-)

Data: 2015-10-11 20:24:16
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
> [...]

Jak dobrze pami臋tam by艂 na grupie taki kto艣 kto dementowa艂 jedn膮 informacj臋 kilkaset razy i uznawa艂, 偶e jest niewiarygodna. Poza tym te偶 kiedy艣 powo艂a艂 si臋 na przyk艂ad Gorczakowa jako o cz艂owieku o 艣wiat艂ym umy艣le. Czy "informacja" o tym, 偶e Ksi臋偶yc jest z zielonego sera zosta艂a zdementowana? Bo ludziska w to wierz膮. Ale to jak wida膰 kwestia wiary, a nie wiedzy. :-)

Jak Merkel o dziwo przyjmie w Niemczech a偶 tylu uchod藕c贸w o ilu gaworzy
(po par臋set tysi臋cy przez kilka lat) to IMHO podwy偶ki podatk贸w w Niemczech
s膮 gwarantowane.  Dla mnie jest wiec tylko interesuj膮ce KT脫RYCH
obietnic/zapowiedzi Merkel nie dotrzyma albo jak b臋dzie _udawa膰_ 偶e dotrzymuje.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Darmozjad i dygnitarz nie oddalaj膮 si臋 bez przyczyny.  (Przys艂owie abisy艅skie)

Data: 2015-10-12 15:20:21
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 pa藕dziernika 2015 20:24:

[...]

To ilu uchod藕c贸w, z tych kt贸rzy maj膮 zamiar tylko przenie艣膰 si臋 do Europy zostanie przyj臋tych i uzyska status uchod藕cy to nie zale偶y od 偶adnego polityka. Podawa艂em ju偶 na grupie link do Konwencji Genewskiej dotycz膮cej uchod藕c贸w, kt贸ra to reguluje. RP ratyfikowa艂a j膮 w 1991 roku bodaj偶e i kr臋cenie nosem przez polityk贸w szczeg贸lnie prawej strony to kr臋cenie na to co sami podpisali.

Data: 2015-10-12 15:22:45
Autor: u2
W dniu 2015-10-12 o 15:20, Marek Czaplicki pisze:
To ilu uchod藕c贸w, z tych kt贸rzy maj膮 zamiar tylko przenie艣膰 si臋 do Europy
zostanie przyj臋tych i uzyska status uchod藕cy to nie zale偶y od 偶adnego
polityka.

nie no czeplik, to zadni uchodzcy to inwazja niewiernych na zateizowana jewrope:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj膮 slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-12 19:17:35
Autor: A. Filip
[...]

Sranie w banie.

Ilu ekstra uchod藕c贸w za艂atwi艂a Niemcom Merkel przez odej艣cie od zasady 偶e
uchod藕ca ma si臋 rejestrowa膰 w pierwszym bezpiecznym kraju czyli najp贸藕niej w
pierwszym kraju UE?  Umo偶liwienie czekania na rozpatrzenie wniosku w Niemczech
lub Skandynawii nie zach臋ci艂o tysi臋cy?  Jak ty sugerujesz 偶e odpowiednim
"ustawieniem" procedur nie da si臋 regulowa膰 liczby przyjmowanych uchod藕c贸w to
nawet do wciskania ciemnoty si臋 nie nadajesz a co dopiero do polityki.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
艢wi臋ty Antoni od zguby broni.  (Przys艂owie polskie)

Wierz臋 tylko w oficjalnie zdementowane informacje: Merkel zdementowa艂a podwy偶k臋 podatk贸w "na uchod藕c贸w" :-)