Wierzę w zrównoważony budżet 2020

Data: 2019-08-28 20:11:56
Autor: z
Wierzę w zrównoważony budżet 2020
Kto to powiedział?
Podpowiem że były minister finansów ;-)

Data: 2019-08-28 11:15:11
Autor: Bruno Brunowski
Wierzę w zrównoważony budżet 2020
W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:11:59 UTC+2 użytkownik z napisał:
Kto to powiedział?
Podpowiem że były minister finansów ;-)

Na co obecny wiceminister finansów odparł:
"Nadwyżka w 2020 r. to iluzja księgowa"

- Jeśli chodzi o to, jaki będzie deficyt (sektora gg - PAP) w roku 2020, to w przypadku Polski, bez tych nadzwyczajnych dochodów, wyniesie -0,9 proc. PKB. Mamy tu jednak pewien niuans metodologiczny. W związku z tym, że dość sporą kwotą, która trafi do budżetu, niejako jednorazowo, jest opłata przekształceniowa, która pozwoli przejść ze świata OFE do IKE, to w sensie kasowym, jak zakłada ustawa, te pieniądze spłyną w 2020-2021, ale w sensie metodologii eurostatowej, wg tego jaki jest charakter memoriałowy tych dochodów, to one muszą zostać zakwalifikowane jednorazowo, właśnie w momencie wejścia w życie ustawy - powiedział podczas piątkowego posiedzenia Rady Dialogu Społecznego Leszek Skiba. [wiceminister finansów] - Czyli pieniądze zobaczymy w latach 2020-2021, ale musimy to wszystko zaksięgować w roku 2020 - dodał." https://businessinsider.com.pl/finanse/makroekonomia/nadwyzka-w-sektorze-finansow-w-2020-r-to-iluzja-ksiegowa/y8p1e7w --
Bruno

Data: 2019-08-29 09:37:39
Autor: Runt
W dniu 2019-08-28 o 20:11, z pisze:
Kto to powiedział?
Podpowiem że były minister finansów ;-)

Ten gościu z Niemiec czy jakiś komuch? ;-)

--
Runt

Data: 2019-08-29 10:55:55
Autor: z
Wierzę w zrównoważony budżet 2020
W dniu 2019-08-29 o 09:37, Runt pisze:
  czy jakiś komuch? ;-)

Bingo. Marszałek, senator, minister Borowski ;-)

Data: 2019-08-29 03:51:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 10:55:59 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-08-29 o 09:37, Runt pisze:
  czy jakiś komuch? ;-)
> Bingo. Marszałek, senator, minister Borowski ;-)

A słuchałeś reszty wywodu, czy zadowoliłeś się pierwszym akapitem?

--
Bruno

Data: 2019-08-29 13:29:57
Autor: z
W dniu 2019-08-29 o 12:51, Bruno Brunowski pisze:
A słuchałeś reszty wywodu, czy zadowoliłeś się pierwszym akapitem?

To nie był pierwszy akapit.

Oczywiście że słuchałem. Zwłaszcza fragment o tym że już w tym roku jest blisko i da się to zrobić. A że nie wszystkim/nie tym samym będzie przybywać w kieszeni jak za poprzedniej kadencji to już wiemy od dawna. ;-)

PS. Ten Borowski to nie wieszczył kolejnej wygranej PiSu w kontekście dotychczasowych "osiągnięć" pokoloko?

Data: 2019-08-29 04:33:41
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 13:30:02 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

PS. Ten Borowski to nie wieszczył kolejnej wygranej PiSu w kontekście dotychczasowych "osiągnięć" pokoloko?

A to nie słuchałeś. Trzeba było tak od razu.

--
Bruno

Data: 2019-08-29 18:07:41
Autor: Runt
W dniu 2019-08-29 o 10:55, z pisze:
W dniu 2019-08-29 o 09:37, Runt pisze:
  czy jakiś komuch? ;-)

Bingo. Marszałek, senator, minister Borowski ;-)

Co w/w ma wspólnego z PO? Łasi się do PiS licząc na "godny pochówek" ?

Ależ znalazłeś sobie "wyznawcę" ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-29 21:15:43
Autor: z
W dniu 2019-08-29 o 18:07, Runt pisze:

Ależ znalazłeś sobie "wyznawcę" ;-)))

Jest to osoba uznawana za autorytet w opozycyjnych mediach.
Spijają sobie z dzióbków ja inni pokoloko.
To chyba się zna ;-)

Wierzę w zrównoważony budżet 2020