Wierzejski ceni Leppera za bezkompromisowość

Data: 2010-06-10 17:54:42
Autor: boukun
Wierzejski ceni Leppera za bezkompromisowość
Wojciech Wierzejski zdradza swoje typy wyborcze. Pozytywne wrażenie wywiera
na nim Pawlak, Lepper, Komorowski i Korwin - Mikke. Głosu nie odda jednak na
żadnego z nich. Pozostali kandydaci budzą zdecydowaną antypatię.
- Wierny jestem zasadzie, ze głosuję na kandydata z obozu narodowego, a
takiego w tych wyborach nie ma - pisze na swoim blogu polityk LPR. Darzy
jednak sympatią kandydata PO. - Komorowski prywatnie to sympatyczny, otwarty
i dowcipny kompan, taki sienkiewiczowski Sarmata, bardzo inteligentny i
raczej życzliwy - mówi. Korwin-Mikkego komplementuje za jego entuzjazm.
Leppera z kolei ceni za bezkompromisowość.

W prywatnym rankingu polityka są też przegrani. - Skryci, knujący, nie
dotrzymujący zobowiązań, prezentujący inne opinie prywatnie, a inne
publicznie, generalnie nie lubiący nikogo wokół siebie, kto nie jest ich
admiratorem - tak Wierzejski opisuje Jarosława Kaczyńskiego i Marka Jurka.
Nie wspomina dobrze koalicyjnego epizodu z PiS. - To było doświadczenie
jakiejś totalnie zafałszowanej rzeczywistości, brutalnych intryg, pomówień i
ciągłych szantaży przedterminowymi wyborami - tłumaczy.

- Jurka i Kaczyńskiego wspominam jak nocne koszmary. Nigdy nie powierzyłbym
im roweru do przypilnowania na parkingu, a co mówić o głosie w wyborach -
podsumowuje swoje wyborcze rozważania.
http://www.wprost.pl/ar/198275/Wierzejski-Jurka-i-Kaczynskiego-wspominam-jak-nocne-koszmary/

Jurek to fanatyczny wyznawca żydowskiej religii. Dobrze Wierzejski napisał,
Leppera Polacy powinni docenić za bezkompromisowość...

boukun

Data: 2010-06-10 20:09:53
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hur202$111$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
mnie tylko zastanawia kim jest Giertych i kim jest Wierzejski
awe

Data: 2010-06-10 11:09:18
Autor: Antenka
Wierzejski ceni Leppera za bezkompromisowość

mnie tylko zastanawia kim jest Giertych i kim jest Wierzejski<
awe-

Jak to? Nie wiesz kim? Narodowcami. Ech gdyby Romek kandydował... :-)

Antenka

Data: 2010-06-10 11:20:20
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Jak to? Nie wiesz kim? Narodowcami

Takimi namaszczonymi przez Dżaruzella i kółko przyjaźni polsko-
radzieckiej...

Data: 2010-06-11 00:51:47
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:80c277c5-bd24-4b8d-bd59-f19f9f47c4c2c33g2000yqm.googlegroups.com...
Antenka napisał(a):

Jak to? Nie wiesz kim? Narodowcami

Takimi namaszczonymi przez Dżaruzella i kółko przyjaźni polsko-
radzieckiej...
-- -- -- -- -- -
mysle ze mozesz miec racje. brak spojnosci w dzialaniach....a jesli sa narodowcami to dlaczego zachowuja sie jak V klumna ubecji
awe

Data: 2010-06-10 22:50:40
Autor: Antenka
Wierzejski ceni Leppera za bezkompromisowość
mysle ze mozesz miec racje. brak spojnosci w dzialaniach....a jesli sa narodowcami to dlaczego zachowuja sie jak V klumna ubecji <

Nie żartuj Avuś :-D! Wojtek i Romek są za młodzi, żeby mogli mieć
powiązania z ubecją. Gdyby nie nadzwyczajna sytuacja, w jakiej
znalazła się RP po smoleńskim zamachu, nigdy nie zagłosowałabym na JK
ani na żadnego PiSowszczyka. No cóż..czasami trzeba schować do
kieszeni sentymenty i kierować się zdrowym rozsądkiem.
Cechą dobrego polityka jest zdolność przewidywania, a ja nie chcę się
obudzić po 20 czerwca br. w POlszewickim totalitarnym państwie
kloesiów i jednorękich bandytów ;-)

Antenka

P.s. Wewnętrzny głos mi podpowiada, że II tury nie będzie. Jarek wygra
za pierwszym podejściem. :-)

Data: 2010-06-11 14:10:02
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a74e62cb-8ee9-47de-a0d3-8a58e65ff82ac10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -
nie bede sobie pupy zawracal giertychem i tym drugim. nie wiem z kim oni tego tamtego i czy za mlodzi, ale jak napisalem wczesniej - skoro tacy narodowcy to czemu graja do jednej bramki z ubecja
awe

Data: 2010-06-11 12:51:33
Autor: Antenka
On 11 Cze, 14:10, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a74e62cb-8ee9-47de-a0d3-8a58e65ff82ac10g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]

tego tamtego i czy za mlodzi, ale jak napisalem wczesniej - skoro tacy
narodowcy to czemu graja do jednej bramki z ubecja

Wiesz prawdziwi narodowocy - tacy byli w mojej rodzinie - zostali
wycięci w pień najpierw przez Niemców w czasie II wojny światowej, a
później przez reżim komunistyczny.

Antenka

Data: 2010-06-11 12:54:43
Autor: Tzva Adonai
Antenka napisał(a):

Wiesz prawdziwi narodowocy - tacy byli w mojej rodzinie - zostali
wycięci w pień najpierw przez Niemców w czasie II wojny światowej, a
później przez reżim komunistyczny.

Ale takim jak ty pozwolili żyć, ciekawe czemu?...

Data: 2010-06-11 13:17:30
Autor: Antenka
On 11 Cze, 21:54, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> [...]
> później przez reżim komunistyczny.

Ale takim jak ty pozwolili żyć, ciekawe czemu?...

To się działo na długie lata przed moim narodzeniem - przechytrzyłam
ich wszystkich.

Antenka

Data: 2010-06-10 20:23:24
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hur9i6$2b0$1news.onet.pl...

[...]

Polakami, których nienawidzi Żyd Kaczyński, na których to niezależnych Polaków i nie mającą nic wspólnego z układem okrągłego stołu partię LPR i Samoobronę planował zamach w Fundacji Batorego...

boukun

Wierzejski ceni Leppera za bezkompromisowość