Wierzejski po przegranym procesie

Data: 2010-02-25 20:15:21
Autor: abc
Wierzejski po przegranym procesie
Przed trzema laty Ziemkiewicz napisał w Rzepie, że Michnik po 1989 każdego
oponenta podaje do sądu i zawsze wygrywa. Bez wyjątku. No i ja miałem być
tym jedynym wyjątkiem. Sąd odrzucił bowiem roszczenia Michnika w I i w II
instancji. Wierzejski jako jedyny nie przegrał z Michnikiem! Tego było za
wiele. Uruchomiono potężną machinę prawniczą.

I tu dygresja. Przypomina mi się scena z "Ziemi obiecanej" Reymonta. Oto
Moryc - partner w interesach przedsiębiorcy Borowieckiego przychodzi do
Grosglika lichwiarza z prośbą o pożyczkę. Ten odpowiada, że nie może dać
Polakowi na wybudowanie fabryki w Łodzi.

Bo jeśli choć jeden Polak wybuduje fabrykę, to perspektywicznie interesy
innych nacji z czasem się popsują. On nie może na to pozwolić. Nie można
zrobić wyłomu. Nie można pozwolić nawet jednemu się wybić. Musi go zadeptać.
Zorganizowano zmowę i Borowieckiego ostatecznie wykończono.

Dziś media podają m.in. dwa newsy. Pierwszy
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7601848,Wydano_nakaz_aresztowania_stalinowskiego_sedziego.html o
nakazie aresztowania dla sędziego stalinowskiego Stefana M. , drugi o mojej
przegranej przed sądem:
http://www.dziennik.pl/polityka/article557807/Wierzejski_ma_przeprosic_Michnika_za_PZPR.html

Otóż sam Sąd Najwyższy dokonał rewizji korzystnego dla mnie wyroku Sądu
Apelacyjnego i ten ostatni dziś zasądził mi karę. Michnik tryumfuje.
(Materiał archiwalny:
http://www.wprost.pl/ar/107398/Wierzejski-wygral-z-Michnikiem/ ).

No i statystyki się poprawiły. Michnik jak dotąd nic nie przegrał! Filozofia
Grosglika nadal obowiązuje.

Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/5210/

Data: 2010-02-25 23:04:27
Autor: matusm

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm6ida$848$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale to wszystko nic,A.Michnik byl najpierw  synem komunistow,bratem kata sadowego,obronca  tworcy wojny jaruzelskiej z polskim  spoleczenstwem a na koncu nadal uchodzi  za jakis  autorytet jako naczelny Gowna  Wyborczego ktore powstalo z komunistycznych pieniedzy z logiem wykolowanych 10mln ludzi Solidarnosci a tylko  dlatego  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-26 03:56:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
matusm wrote:

[...]

Ale w PZPR nie był. Czyli palił, ale się nie zaciągał, oj nie...
A może to było odwrotnie? :/
--
Pit

Data: 2010-02-26 18:39:12
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-25 23:04, matusm pisze:
owna  Wyborczego
ktore powstalo z komunistycznych

pomyliles to z RM. GW powstal z amerykanskich pieniedzy.

--
the_foe

Data: 2010-02-26 17:54:11
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
"abc" <abc@wp.pl> napisał(-a):

No i statystyki się poprawiły. Michnik jak dotąd nic nie przegrał! Filozofia
Grosglika nadal obowiązuje.
Więcej http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/5210/

trzeba ponosic konsekwencje gadania nieprawdy hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Wierzejski po przegranym procesie