Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już nie żyje [Nagroda Darwina?]

Data: 2020-10-22 08:54:20
Autor: A. Filip
Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już nie żyje [Nagroda Darwina?]
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/najnowsze-fakty/news-zmarl-ochotnik-bioracy-udzial-w-testach-szczepionki-na-koron,nId,4807491
Zmarł ochotnik biorący udział w testach szczepionki na koronawirusa
; 21 października (22:05)

W Brazylii zmarł ochotnik biorący udział w badaniach klinicznych
szczepionki przeciw koronawirusowi, przygotowywanej przez koncern
AstraZeneca i Uniwersytet Oksfordzki - poinformowały władze. Badania
są bezpieczne i będą kontynuowane - ogłosiła brytyjska uczelnia [...]

Tak ładny tytuł analogiczny do nachalnej medialnej i durnej propagandy
pandemicznej "Nie wierzył w Covid-19, już nie żyje".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-22 00:24:54
Autor: japanizer
On Thursday, October 22, 2020 at 8:54:23 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

Tak ładny tytuł analogiczny do nachalnej medialnej i durnej propagandy
pandemicznej "Nie wierzył w Covid-19, już nie żyje".

Andrzejek nawet nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem tego, co wlepił?

cyt?

  Dziennik "O Globo" poinformował, powołując się na anonimowe źródła, że zmarły uczestnik   badań nie otrzymał dawki szczepionki a placebo.

Data: 2020-10-22 10:00:37
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

  Dziennik "O Globo" poinformował, powołując się na anonimowe źródła, że zmarły uczestnik   badań nie otrzymał dawki szczepionki a placebo.

Anonimowymi źródłami mogą sobie brudną dupę podetrzeć bo to
"może być (celowa) plotka/ściema".  Dziennikarze niby zasługują
na (bardzo) dużo więcej wiary niż politycy?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-22 02:59:38
Autor: japanizer
On Thursday, October 22, 2020 at 10:00:39 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

"może być (celowa) plotka/ściema".  Dziennikarze niby zasługują
na (bardzo) dużo więcej wiary niż politycy?

A czytałeś zdanie dalej, człowieku z paraliżem umysłu?

A teraz możesz lecieć szukać, co to jest placebo i dlaczego są różne fazy badań klinicznych.

Data: 2020-10-22 12:11:53
Autor: boukun
Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już n ie Ĺźyje [Nagroda Darwina?]
W dniu 22.10.2020 o 11:59, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

No ale dlaczego umarł? Wszczepili gościowi koronawirusa, któremu podano tylko placebo i chcieli przetestować, czy dzięki autosugestii wyzdrowieje?
--
boukun

Data: 2020-10-22 03:34:38
Autor: japanizer
On Thursday, October 22, 2020 at 12:11:56 PM UTC+2, boukun wrote:

> No ale dlaczego umarł? Wszczepili gościowi koronawirusa, któremu podano tylko placebo i chcieli przetestować, czy dzięki autosugestii wyzdrowieje?

Umarł, bo w jego społeczeństwie ludzie nie przyjmują do wiadomości, że koronawirus istnieje - nie myją zbyt często rąk, nie noszą maseczek, w najlepszym przypadku noszą je pod brodą lub pod nosem, nie zachowują dystansu społecznego i generalnie mają w dupie, czy przez swoje zachowanie spowodują u kogoś śmierć lub nie. Czyli jak w Polsce.

Jako uczestnik badania klinicznego był poinformowany, że jedną z grup w badaniu są przyjmujący placebo, i że on też może być tą osobą. Został też poinformowany, że dla szczepionki w fazie badania klinicznego nie wiadomo, jakiemu odsetkowi ludzi zapewnia odporność (przykładowo - dla grypy - około 60%, dla hepatitis B - około 95% itd.).

Data: 2020-10-22 12:58:22
Autor: boukun
W dniu 22.10.2020 o 12:34, japanizer@japanizer.org pisze:

[...]

No ale on był testerem czy nie? Testował placebo, czy koronawirusa? Nie mył się i szukał okazji, żeby się zarazić, a wcześniej dostał szczepionkę z placebo?
--
boukun

Data: 2020-10-22 05:07:00
Autor: japanizer
On Thursday, October 22, 2020 at 12:58:23 PM UTC+2, boukun wrote:

> No ale on był testerem czy nie? Testował placebo, czy koronawirusa? Nie mył się i szukał okazji, żeby się zarazić, a wcześniej dostał szczepionkę z placebo?

A te wszystkie osoby, które umarły w Polsce na koronawirusa - nie myły się i szukały okazji, żeby się zarazić i umrzeć?

Data: 2020-10-22 08:57:29
Autor: Zenek Kapelinder
Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już nie żyje [Nagroda Darwina?]
czwartek, 22 października 2020 o 14:07:01 UTC+2 japa...@japanizer..org napisał(a):
On Thursday, October 22, 2020 at 12:58:23 PM UTC+2, boukun wrote: > W dniu 22.10.2020 o 12:34, japa...@japanizer.org pisze: > > > > > Umarł, bo w jego społeczeństwie ludzie nie przyjmują do wiadomości, że koronawirus istnieje - nie myją zbyt często rąk, nie noszą maseczek, w najlepszym przypadku noszą je pod brodą lub pod nosem, nie zachowują dystansu społecznego i generalnie mają w dupie, czy przez swoje zachowanie spowodują u kogoś śmierć lub nie. Czyli jak w Polsce. > > > > > > Jako uczestnik badania klinicznego był poinformowany, że jedną z grup w badaniu są przyjmujący placebo, i że on też może być tą osobą. Został też poinformowany, że dla szczepionki w fazie badania klinicznego nie wiadomo, jakiemu odsetkowi ludzi zapewnia odporność (przykładowo - dla grypy - około 60%, dla hepatitis B - około 95% itd.). > > > > No ale on był testerem czy nie? Testował placebo, czy koronawirusa? Nie > mył się i szukał okazji, żeby się zarazić, a wcześniej dostał > szczepionkę z placebo?
A te wszystkie osoby, które umarły w Polsce na koronawirusa - nie myły się i szukały okazji, żeby się zarazić i umrzeć?
Wszystkie nie ale jest spora grupa która zarazila sie na własne życzenie. Ofiary można przyporządkować do grup ryzyka. Podopieczni domow pomocy społecznej zostali zamordowani. Sami nie mogli się zarazić bo byli izolowani. Zarazili ich ci co mieli się nimi opiekować. Po drugiej stronie są ci co zarazili się na własne zyczenie, ignorowali nakazy i zalecenia. Pomiędzy nimi jest niewielka grupa pechowców którzy byli ostrożni i się zarazili. Na szczęście pechowców jest mało.

Data: 2020-10-22 18:12:25
Autor: _Master_
Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już n ie Ĺźyje [Nagroda Darwina?]
W dniu 2020-10-22 o 12:34, japanizer@japanizer.org pisze:
Czyli jak w Polsce.

Ta Polska to musiała Ci jakąś krzywdę zrobić.

Z jakości Twoich tekstów wnoszę że komuny nie doświadczyłeś.

Czyli III RP to uczyniła. Co oni Ci zrobili? ;-)

Data: 2020-10-22 09:23:19
Autor: japanizer
On Thursday, October 22, 2020 at 6:12:28 PM UTC+2, _Master_ wrote:
W dniu 2020-10-22 o 12:34, japanizer@japanizer.org pisze:
> Czyli jak w Polsce.

Ta Polska to musiała Ci jakąś krzywdę zrobić.

Z jakości Twoich tekstów wnoszę że komuny nie doświadczyłeś.

Widać, że ty za bardzo komuny doświadczyłeś i rajcuje cię, jak ludzie w kolejce dyszą i kaszlą ci za plecami, bez zachowania dystansu, a sprzedawczyni ma maseczkę pod brodą, prawda? Mnie nie rajcuje.

I jeszcze z najnowszych sukcesów pistargowicy:

https://img.wiocha.pl/images/8/d/8d63b88894f358cead52bd84e9167a45.jpg

Data: 2020-10-22 21:34:13
Autor: Sylvio Balconetti
Am 22.10.20 um 18:23 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Skad to czarnowidztwo? Populisci i autokraci tez sie staraja.

https://tinyurl.com/y2anhz8q

https://tinyurl.com/yx9flul8

https://tinyurl.com/yyb5tvj8
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-10-22 21:37:48
Autor: u2
W dniu 22.10.2020 o 21:34, Syfek Balconovy pisze:
[...]

ano, sztolcen Polacken odrzucają dwa nagie miecze od Krzyżaków :

https://www.welt.de/debatte/kommentare/article218334014/Corona-Krise-Warschau-ist-zu-stolz-Berlin-um-Hilfe-zu-bitten.html

Data: 2020-10-22 10:34:28
Autor: boukun
Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już nie żyje [Nagroda Darwina?]
japanizer@japanizer.org Wrote in message:r
On Thursday, October 22, 2020 at 8:54:23 AM UTC+2, A. Filip wrote:> https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-chin/najnowsze-fakty/news-zmarl-ochotnik-bioracy-udzial-w-testach-szczepionki-na-koron,nId,4807491> > Zmarł ochotnik biorący udział w testach szczepionki na koronawirusa> > ; 21 października (22:05)> >> > W Brazylii zmarł ochotnik biorący udział w badaniach klinicznych> > szczepionki przeciw koronawirusowi, przygotowywanej przez koncern> > AstraZeneca i Uniwersytet Oksfordzki - poinformowały władze. Badania> > są bezpieczne i będą kontynuowane - ogłosiła brytyjska uczelnia [...]> > Tak ładny tytuł analogiczny do nachalnej medialnej i durnej propagandy> pandemicznej "Nie wierzył w Covid-19, już nie żyje".Andrzejek nawet nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem tego, co wlepił?cyt?  Dziennik "O Globo" poinformował, powołując się na anonimowe źródła, że zmarły uczestnik   badań nie otrzymał dawki szczepionki a placebo.

Dalej mu placebo a później wszczepili mu wirusa? --
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --

Data: 2020-10-22 14:08:41
Autor: A. Filip
boukun <boukun@gmail.com> pisze:
japanizer@japanizer.org Wrote:
[...]
[...]

Im staranniej omijają tą kwestie tym bardziej na coś podobnego
"może wyglądać" IMHO.  Jak często najważniejsze jest to co w mediach
"pomijają"?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-22 14:53:06
Autor: Runt
Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już nie żyje [Nagroda FILIPA]
W dniu 2020-10-22 o 14:08, A. Filip pisze:
[...]

Aha!

Czyli jeżeli ktoś komuś coś, a ten nikomu nic to po co komu na co, tak?

--
Runt

Data: 2020-10-22 13:50:33
Autor: Runt
W dniu 2020-10-22 o 08:54, A. Filip pisze:
[...]

Tytuł stworzony przez ciebie! Co miałeś z logiki?
Może ty pajacu chciałbyś spróbować się zaszczepić "wodą"?

--
Runt

Data: 2020-10-22 14:00:33
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Czyli zmarł na wodę poświęconą Covid-19 dla dobra ludzkości a Covid-19
zaraził się "przypadkiem"?  To "grupę kontrolną" muszą mieć dużą+.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-22 05:08:20
Autor: japanizer
On Thursday, October 22, 2020 at 2:01:22 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

Czyli zmarł na wodę poświęconą Covid-19 dla dobra ludzkości a Covid-19
zaraził się "przypadkiem"?  To "grupę kontrolną" muszą mieć dużą+.

Ile osób zdiagnozowanych jako nosiciele umiera w Polsce? 2,5%? Policz sobie, jak dużą muszą mieć grupę kontrolną.

Data: 2020-10-22 14:31:42
Autor: A. Filip
> [...]

Ile osób zdiagnozowanych jako nosiciele umiera w Polsce? 2,5%? Policz
sobie, jak dużą muszą mieć grupę kontrolną.

Ty policzyłeś *i przemyślałeś*?

Jak było poniżej 500 zakażeń dziennie w Polsce to szanse zakażenia
potwierdzonego testem "w 90 dni bez pomocy w zakażeniu" były 0.12%, przy
10_000 dziennie (sezon grypowy/kowidowy) to 2.4%.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-22 14:51:06
Autor: Runt
W dniu 2020-10-22 o 14:00, A. Filip pisze:
[...]
Nu!

--
Runt

Wierzył w szczepionki na Covid-19 - już nie żyje [Nagroda Darwina?]