Wieści z rynku wydawniczego

Data: 2019-05-08 02:46:53
Autor: Bruno Brunowski
Wieści z rynku wydawniczego
"Z drukarni, której zleciliśmy ,,Morawieckiego i jego tajemnice" mam informację, że jej pracownicy byli nachodzeni z propozycjami wynagrodzeń za wyniesienie egzemplarza. Wszyscy narzekamy na kryzys czytelnictwa, a tu - proszę,  jaka determinacja. Pozdrawiam ,,nieznanych czytelników""
https://twitter.com/Marcin_Celinski/status/1126041242884878336

--
Bruno

Data: 2019-05-08 11:52:43
Autor: A. Filip
Wieści z rynku wydawniczego [(darmowa) reklama dĹşwignią handlu! :-) ]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Azaliż powiadam wam:  Gdy będą wydawać książkę "Tusk i jego tajemnice"
pies z kulawą nogą nie będzie chciał tego przeczytać (wcześniej)! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-08 03:17:09
Autor: Bruno Brunowski
Wieści z rynku wydawniczego [(darmowa) reklama dźwignią handlu! :-) ]
W dniu środa, 8 maja 2019 11:53:03 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Azaliż powiadam wam:  Gdy będą wydawać książkę "Tusk i jego tajemnice"
pies z kulawą nogą nie będzie chciał tego przeczytać (wcześniej)! ;-)

Toć już takie wydawano. Ostatnią jakoś pod koniec zeszłego roku. Do tej pory zalega w księgarniach. Ale to jakaś straszna lipa musi być, skoro nawet prawicowe media ograniczyły się do kilku rytualnych notek promocyjnych i nie drążyły tematu.

--
Bruno

Data: 2019-05-08 16:51:29
Autor: Pajdak
[...]