Wiesław Walendziak, jeden z założycieli pisu: Dla Kaczyńskiego ludzie są źli.

Data: 2010-03-12 21:59:08
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
Wiesław Walendziak, jeden z założycieli pisu: Dla Kaczyńskiego ludzie są źli.
Byłem podsłuchiwany, bo byłem w ''topowej'' grupie polityków. Ale pewnie w głowie Kaczyńskiego musiałem być sworzniem ''układu''. Dla niego ludzie są z natury źli.

http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/231958,wieslaw-walendziak-dla-kaczynskiego-ludzie-sa-zli,id,t.html

--
Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 285 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-12 22:04:56
Autor: abc
Wiesław Walendziak, jeden z założycieli pisu: Dla Kaczyńskiego ludzie są źli.
Sztuczny podział na partie polityczne jest zupełnie niepotrzebny.

Monarchia sprzyja zgodzie i solidarności między ludźmi - poddani króla
stanowią monolit.

W demokracji ludzie wiecznie się kłócą i tracą energię na
wewnętrzne walki, zamiast walczyć z wrogami zewnętrznymi.

Data: 2010-03-12 22:44:38
Autor: awe
Wiesław Walendziak, jeden z założycieli pisu: Dla Kaczyńskiego ludzie są źli.
Pierdu pierdu, patrz jak to Wiesiu sie wypasl na Krauzego chlebie. Rzekomo pies nie gryzie tego kto go karmi.
awe

Wiesław Walendziak, jeden z założycieli pisu: Dla Kaczyńskiego ludzie są źli.