Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory

Data: 2009-07-18 21:51:46
Autor: rAzor
Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory
Użytkownik Jarek - akwizytor z Jasnej Góry napisał:
Artyści i twórcy wieszający się u prezydenckich klamek w intencji ratowania publicznych mediów zachowują się żałośnie, jak niegdyś pracownicy PGR, którzy też uważali, że państwowe gospodarstwa rolne muszą istnieć, by im dawać utrzymanie.

Chcecie powiedzieć, tympy wieśniaku Kawecki, że Agnieszka Holland jest podobna do waszej matuli, dojarki z PGRu?
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-18 22:15:49
Autor: jadrys
rAzor pisze:
[...]

Mógłbyś nie zmieniać tytułu nie swojego wątku?  Wprowadzasz zamieszanie.

Data: 2009-07-19 19:01:12
Autor:
Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory
On Sat, 18 Jul 2009 21:51:46 +0200, rAzor
<huck-travelling-willbury@hotdog.au> wrote:

> [...]

Chcecie powiedzieć, tympy wieśniaku Kawecki, że Agnieszka Holland jest podobna do waszej matuli, dojarki z PGRu?

no rAzorku, wrocilem z urlopu. SPADAJ z psp !!!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-19 21:34:54
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Wieśniaka Kaweckiego dręczą zmory

Użytkownik ""<heRsk>"" <oyoy?brednie@interia.pl> napisał

no rAzorku, wrocilem z urlopu. SPADAJ z psp !!!

Łasi się ścierwo do każdego i żebrze o odpisanie. Tfu!

Przemek

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-20 08:31:33
Autor:
Wie¶niaka Kaweckiego dręcz± zmory
On Sun, 19 Jul 2009 21:34:54 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

no rAzorku, wrocilem z urlopu. SPADAJ z psp !!!
Łasi się ścierwo do każdego i żebrze o odpisanie. Tfu!

 bedzie niegrzeczny to znow oberwie po uszach ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2