Wieśniaki z ZOMO, ORMO, SB, MO i LWP

Data: 2009-08-06 17:31:41
Autor: mkarwan
Wieśniaki z ZOMO, ORMO, SB, MO i LWP
Wieśniaki z ZOMO, ORMO, SB, MO i LWP to moi rodacy. My uważamy wszystkich
Polaków za Żydów i dlatego żyjemy ich kosztem i na nich donosimy, tak jak ja
doniosłem na dra Kruka żeby zniszczyć mu reputację i pozbawić pracy.

Jestem ścierwem komunistyczno-nazistowskim, ubekiem o ryju upośledzonego
umysłowo wieśniaka, dałnem i skurwysynem.

Data: 2009-08-06 20:14:19
Autor: mkarwan
Idiota podszywacz pisze o sobie
From: "mkarwan" <czarny_mkarwan@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Wie=B6niaki_z_ZOMO,_ORMO,_SB,_MO_i_LWP?=
Date: Thu, 6 Aug 2009 17:31:41 +0000 (UTC)

Data: 2009-08-06 11:23:36
Autor: Marek
From: "mkarwan" <czarny_mkar...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Thu, 6 Aug 2009 17:31:41 +0000 (UTC)

To co, karwan,  ta ekspiacja byla falszywka ???

Data: 2009-08-06 20:32:08
Autor: mkarwan
Idiota podszywacz pisze o sobie
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:ba39d1ff-59cc-436d-a958-2cf382876a40n2g2000vba.googlegroups.com...
From: "mkarwan" <czarny_mkar...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Thu, 6 Aug 2009 17:31:41 +0000 (UTC)

To co, karwan,  ta ekspiacja byla falszywka ???

Uzywa adresu czarny_mkarwan@gazeta.pl do logowania sie do news.gazeta.pl.
Podobnie jak ty wysyla listy poprzez niemiecki serwer.

Data: 2009-08-06 11:36:48
Autor: Marek
On 6 Sie, 20:32, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:ba39d1ff-59cc-436d-a958-2cf382876a40n2g2000vba.googlegroups.com...

> To co, karwan,  ta ekspiacja byla falszywka ???

Uzywa adresu czarny_mkar...@gazeta.pl do logowania sie do news.gazeta.pl.
Podobnie jak ty wysyla listy poprzez niemiecki serwer.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Skoro ekspiacja byla falszywka, to ja wycofuje rozgrzeszenie !
Musisz zyc dalej w poczuciu winy.

Ja wysylam przez niemiecki serwer, bo w Niemczech mieszkam - nic nie
kombinuje...

Data: 2009-08-06 21:09:46
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:05e0cce2-5922-4df6-ae2c-c7b5e12474afd32g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]
Podobnie jak ty wysyla listy poprzez niemiecki serwer.- Ukryj cytowany tekst -

Skoro ekspiacja byla falszywka, to ja wycofuje rozgrzeszenie !

Dlaczego miałbym mieć poczucie winy?
Winy czego?

Ja wysylam przez niemiecki serwer, bo w Niemczech mieszkam - nic nie
kombinuje...

Przecież stwierdziłem tylko fakt oczywisty, a ty już zaczynasz się tłumaczyć.
Gdzie mieszkasz w Niemczech i co tam robisz?

Data: 2009-08-06 21:11:58
Autor: Piotr
Dnia Thu, 6 Aug 2009 21:09:46 +0200, mkarwan napisał(a):

Przecież stwierdziłem tylko fakt oczywisty, a ty już zaczynasz się tłumaczyć.
Gdzie mieszkasz w Niemczech i co tam robisz?

Ech, to kolejny "nowy" nick na grupie, ale typek stary.
Zanczy przechrzta. Już mi się nawet nie chce ich rozpoznawać.
Piotr

Data: 2009-08-06 12:25:15
Autor: Marek
On 6 Sie, 21:11, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ech, to kolejny "nowy" nick na grupie, ale typek stary.
Zanczy przechrzta. Już mi się nawet nie chce ich rozpoznawać.

Raczej sie nie ukrywam, tylko ciagle pisze z innej skrzynki, bo mnie
Zydzi zablokowali i moje posty wysylane z OE, lub innych , tympodobnch
programow , znikaja z listy.

Ostatnio zadalem pyanie na pl.news.admin, ale tam  karwan tez jest
aktywny i nie wiem, czy cos wskoram.

Stary E-zop

Data: 2009-08-06 21:33:00
Autor: Piotr
Idiota podszywacz pisze o sobie
Dnia Thu, 6 Aug 2009 12:25:15 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Stary E-zop

Aaa, to nie możesz od razu się tak podpisywać?
Piotr

Data: 2009-08-06 21:47:42
Autor: jadrys
Marek pisze:
[...]

E-zop !!!!  Ile już razy Ci tłumaczyłem jak skonfigurować czytnik i serwer?  Cała moja nauka odbija sie od Ciebie jak groch od ściany.. Jesteś chłopie wyjątkowo odporny na wiedzę..

Data: 2009-08-06 13:01:06
Autor: Marek
On 6 Sie, 21:47, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

serwer?  Cała moja nauka odbija sie od Ciebie jak groch od ściany..
Jesteś chłopie wyjątkowo odporny na wiedzę..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Takich doradcow, jak ty, oraz znacznie od ciebie lepszych, to malem
juz wielu...
Wszystkie te rady zastoswalem i wszystko poszlo sie je....bac.

Dalej Zydzi kasuja moje posty i ciekaw jestem tylko, czy karwan w tym
maczal palce, bo kiedys mi grozil...???

E-zop

PS. moze , kiedy wyraze ekspiacje i chec poprawy, to mi wybacza i
zdejma klawe z moich postow...tylko....gdzie to mam zrobic ???

Data: 2009-08-06 22:21:23
Autor: jadrys

Marek pisze:

[...]

Akurat w sprawie usenetu to nie potrzebujesz lepszych ode mnie..  I przestań chrzanić z tymi żydami, czy kimkolwiek innym, po prostu robisz coś nie tak..

Data: 2009-08-07 07:46:11
Autor: Piotr
Dnia Thu, 6 Aug 2009 13:01:06 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

PS. moze , kiedy wyraze ekspiacje i chec poprawy, to mi wybacza i
zdejma klawe z moich postow...tylko....gdzie to mam zrobic ???

Hm, skoro "żydzi" nie kasują postów wałkunowi, to może do niego
napisz, on jako dyżurny, licencjonowany "antysemita" ma się całkiem
dobrze. Jego posty też.
Piotr

Data: 2009-08-07 03:07:23
Autor: Andrzej Kokakolski
mkarwan <czarny_mkarwan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wieśniaki z ZOMO, ORMO, SB, MO i LWP to moi rodacy.

Pominal Pan Stalowa Wole. :)

AK

--

Wieśniaki z ZOMO, ORMO, SB, MO i LWP