Wieszać, obcinać, kamienować

Data: 2011-11-26 16:40:35
Autor: stevep
Wieszać, obcinać, kamienować
# Rozpoczęła się licytacja pomysłów Solidarnej Polski i PiS na zaostrzenie  kodeksu karnego.

Zbigniew Ziobro postuluje konfiskatę majątków osób, które dopuszczają się  korupcji. Jarosław Kaczyński odpowiada na to żądaniem przywrócenia kary  śmierci, co miało by wpłynąć pozytywnie na  poczucie sprawiedliwości  społecznej. Prawica nie jest obecnie w najlepszej kondycji, a dobra  licytacja ma to do siebie, że nie powinna się kończyć po jednym wiście.  Podrzucamy zatem uprzejmie kilka pomysłów.

Choćby przywrócenie tortur, które kiedyś całkiem nieźle sprawdzały się w  śledztwach. Albo zapis pozwalający obcinać złodziejom prawą rękę. W ramach  polityki prorodzinnej można by wprowadzić kamieniowanie niewiernych żon.

Wszelkie tego typu egzekucje można by wykonywać publicznie. Za biletami.  Na przykład na Stadionie Narodowym. To nie tylko dogłębnie zwiększy  poczucie sprawiedliwości społecznej, ale pozwoli uzyskać dodatkowe wpływy  do budżetu. A opozycji ciągle zarzuca się przecież, że nie ma dobrych  pomysłów na gospodarkę.

Aha, jest tylko jeden problem. Mogą nas wywalić z Unii Europejskiej. Ale  trudno. Nigdy dość demonstrowania, że Polska jest suwerennym krajem. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1vv8

--
stevep

Data: 2011-11-26 17:10:48
Autor: oyster
Użytkownik - stevep napisał:
# Rozpoczęła się licytacja pomysłów Solidarnej Polski i PiS na
zaostrzenie kodeksu karnego.

Największymi wrogami kary śmierci są byli ubole i esbole, którzy "pomagali" ludziom opozycji w mniej lub bardziej "tajemniczych" zejsciach. Teraz boją się kary - najzwyczajniej mają pietra i srają w portki. A że najbardziej kurewskie przekaziory są w ich łapach, tudziez ich progenitury, więc stąd ten wrzask, protesty i wymyślanie od ciemnogrodu.

Data: 2011-11-26 08:21:14
Autor: jrr
On 26 Lis, 17:10, oyster <lew...@na.koBym .pl> wrote:
Użytkownik - stevep napisał:

> [...]

zejsciach. Teraz boją się kary - najzwyczajniej mają pietra i srają w
portki. A że najbardziej kurewskie przekaziory są w ich łapach,

A któż im je dał?
jb

Data: 2011-11-26 17:24:18
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 26 listopad 2011 17:10:

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Czyżby "kara śmierci" istniała dopiero od czasu przemian, aby być jej wrogiem albo nie? Jak dobrze rozumiem Twoje słowa, to w średniowieczu orzekano i wykonywano karę śmierci np na "czarownicach"  w nadziei że uda się zapobiec, że jeszcze któraś urodzi jakiegoś Kopernika czy innego Galileusza, może Woltera, Einsteina? W każdym bądź razie człowieka, który swym skromnym wysiłkiem przesunie granice poznania i ograniczy zabobony.
"Kara śmierci" nie jest żadną karą. Przyśpiesza się tylko to, co w życiu człowieka nieuchronne. Śmierć ciała. Byłbym może za "karą śmierci" gdyby sędziom mogącym ją orzekać pozwolono na to samo co lekarzom w przypadku wykonania lub nie aborcji. Pozwolenia na to, że sędzia powołując się na sprawy sumienia może odstąpić od wymierzenia tej "kary".
Poza tym w przypadku pojawienia się akurat teraz dyskusji na "kara śmierci" mam powody podejrzewać, że jest tylko populistyczną zagrywką przegranego polityka. Życie ludzie jakiekolwiek nie jest grą, ani zabawką. Czyżby "jazda na trumnach" była taka widowiskowa dla nieudaczników.

Data: 2011-11-26 19:19:02
Autor: Buba
Dnia Sat, 26 Nov 2011 17:10:48 +0100, oyster napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Gdyby nie wulgaryzmy można byłoby z tobą dyskutować tą kwestię. W tym
przypadku EOT!

Buba

Data: 2011-11-26 19:21:06
Autor: u2
W dniu 2011-11-26 19:19, Buba pisze:
Gdyby nie wulgaryzmy można byłoby z tobą dyskutować tą kwestię. W tym
przypadku EOT!

Dobrze buba, skoro jestes pedalem to spadaj i nie wiecej nie wracaj na
pl.soc.polityka :)

Data: 2011-11-26 19:28:40
Autor: Buba
Dnia Sat, 26 Nov 2011 19:21:06 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Pedałów to sobie szukaj w rodzinie. EOT!

Buba

Data: 2011-11-26 19:40:57
Autor: u2
W dniu 2011-11-26 19:28, Buba pisze:
Pedałów to sobie szukaj w rodzinie. EOT!

W twojej pedale ? :)

Data: 2011-11-27 08:31:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ed132b9$0$8459$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-26 19:28, Buba pisze:
Pedałów to sobie szukaj w rodzinie. EOT!

W twojej pedale ? :)

u2 - jełop miesiąca! ;)

BomBel

Data: 2011-11-27 08:37:48
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-11-26 19:28, Buba pisze:
Pedałów to sobie szukaj w rodzinie. EOT!

W twojej pedale ? :)

Kolejnego pedała na psp twoja podświadomość odkryła?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-27 08:31:18
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Buba" <bubabuba@sittingbull.ca> napisał w wiadomości news:1v8jtvebik74t.sp5dvmbsg1g5$.dlg40tude.net...
[...]

Odpuść sobie, to dureń!

BomBel

Data: 2011-11-26 19:23:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jar325$rir$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

I mają chody w całej Europie (wyłączając Białoruś)? I w USA też? Także w Rosji spowodowali moratorium?

Data: 2011-11-27 05:14:21
Autor: stevep
Dnia 26-11-2011 o 17:10:48  napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

Supertłmaczenie prymitywa dla prymitywów.

--
stevep

Data: 2011-11-28 12:38:45
Autor: jrr
On 27 Lis, 05:14, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]
> ich progenitury, więc stąd ten wrzask, protesty i wymyślanie od
> ciemnogrodu.

Supertłmaczenieprymitywa dla prymitywów.

Brawo Piszczyk!
Lepiej późno niż wcale.
--
kolektyw
stevep

Data: 2011-11-29 16:28:13
Autor: stevep
Dnia 28-11-2011 o 21:38:45 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> ich progenitury, więc stąd ten wrzask, protesty i wymyślanie od
> ciemnogrodu.

Supertłmaczenieprymitywa dla prymitywów.

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-11-29 15:46:25