Wieszak do kabli

Data: 2017-11-21 15:53:49
Autor: Roman Tyczka
Wieszak do kabli
On Tue, 21 Nov 2017 15:16:50 +0100, Marek S wrote:

Jeśli masz zasobny porfel, to na TME widziałem. Sam niedawno szukałem lecz zdecydowałem się na inne rozwiązanie.

https://www.tme.eu/pl/details/lmlh50/wieszaki-i-stojaki-na-przewody/hirschmann-tm/lmlh-50/

50cm więc powieś 2 obok siebie.

Na to trafiłem wujkiem, ale mnie nie przekonało, stąd pytanie na grupie. Ja
bym widział bardziej coś o takiej zasadzie działania:

https://fabrykaform.pl/images/bluelounge/bluelounge-uchwyt-na-kable-cable-drop-multi-2-szt-biale__cdmu-wh-b.jpg

tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)

ps. na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś jeśli wolno spytać? Może mi też
podpasuje?

Roman Tyczka

Data: 2017-11-21 16:22:21
Autor: marrgol
Wieszak do kabli
On 2017-11-21 at 15:53, Roman Tyczka wrote:
https://fabrykaform.pl/images/bluelounge/bluelounge-uchwyt-na-kable-cable-drop-multi-2-szt-biale__cdmu-wh-b.jpg

tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)

To może jakaś listewka + klipsy samoprzylepne: http://tiny.pl/gldm2
-- różne kolory dla różnych rodzajów przewodów.

--
mrg

Data: 2017-11-21 16:30:09
Autor: Roman Tyczka
Wieszak do kabli
On Tue, 21 Nov 2017 16:22:21 +0100, marrgol wrote:

tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)

To może jakaś listewka + klipsy samoprzylepne: http://tiny.pl/gldm2
-- różne kolory dla różnych rodzajów przewodów.

Tak, to jest jak na razie chyba najlepsza opcja. Dzięki.
Ale jeszcze poszukam, może coś innego się trafi.

Roman Tyczka

Data: 2017-11-21 20:30:07
Autor: RadoslawF
Wieszak do kabli
W dniu 2017-11-21 o 16:30, Roman Tyczka pisze:

[...]

A może być w wersji "zrób to sam"?

Pasek cienkiej blachy szerokość 10 do 12 centymetrów, długość
tyle ile potrzebujesz. Z jednej strony jakieś 3 cm od brzegu nawiercasz
wiertłami 10mm, 8mm i 6mm a potem nożycami wycinasz przestrzeń między
otworami a krawędzią. W efekcie otrzymujesz coś co wygląda jak niezgraby grzebień dla wielkoluda. Wyginasz i przykręcasz to do ściany lub do
usztywniacza w formie deski czy sklejki i całość wieszasz na ścianie.
Blachę po nawierceniu i docięciu można pomalować jakimś sprayem.

Pozdrawiam

Data: 2017-11-21 21:51:09
Autor: t-1
Wieszak do kabli
[...]

Konkurencyjne rozwiązanie szyna z żabkami od firanek.

Data: 2017-11-21 20:55:53
Autor: Marek S
Wieszak do kabli
W dniu 2017-11-21 o 15:53, Roman Tyczka pisze:

[...]

No to nie kombinuj tylko kup armię czegoś takiego:
http://www.hadex.cz/img/zbozi/m833b.jpg

Przylep je do pionowej powierzchni zygzakiem: jedno wyżej drugie niżej. Kosztuje grosze. Jest elastyczne - wyciąganie i wciskanie kabla jest komfortowe.

Tylko jedna uwaga: zadbaj o czystość powierzchni. Przemyj ją nitro lub acetonem. Inaczej poodpadają po jakimś czasie.

tylko gęściej i więcej i niekoniecznie designersko :-)

ps. na jakie rozwiązanie się zdecydowałeś jeśli wolno spytać? Może mi też
podpasuje?

Nie podpasuje Tobie. Ja potrzebowałem do kabli zasilających i do szafki na jej drzwi rozwiązanie. Mocuję je w poziomie na zatrzaskowe uchwyty.

http://www.conrad.com/medias/global/ce/7000_7999/7700/7750/7751/775189_BB_00_FB.EPS_250.jpg

P.S.
Właśnie tu nie przemyłem powierzchni pod jednym z nich i odpadł po tygodniu :-) Reszta przyklejona jest na beton.

--
Pozdrawiam,
Marek

Wieszak do kabli