Wieszak na przyssawkach.

Data: 2011-10-17 14:41:40
Autor: Ikselka
Wieszak na przyssawkach.
Kupiłam wieszak na ręczniki papierowe, mocowany do ściany przyssawkami.
Które oczywiście puszczają po dosyć krótkim czasie, ale to sie okazało PO zakupie.
Płytki odtłuściłam, przyssawki takoż - i nadal puszczają.
Gdzies dzwoniło, że czymś trzeba posmarować przyssawki, aby trzymały - i na pewno nie chodzi o klej ;-P
Ma ktoś pomysł?
--
XL
Bronisław Komorowski określający się jako konserwatywny, wierzący otworzył drzwi do sporu o miejsce krzyża w sferze publicznej. Nic dziwnego, że środowiska lewicowo-liberalne podjęły rękawicę i weszły w ten atrakcyjny dla siebie polityczno-cywilizacyjny spór z chrześcijaństwem.

Data: 2011-10-17 22:58:22
Autor: mal
Wieszak na przyssawkach.
On 17 Paź, 14:41, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
Kupiłam wieszak na ręczniki papierowe, mocowany do ściany przyssawkami.
Które oczywiście puszczają po dosyć krótkim czasie, ale to sie okazało PO zakupie.
Płytki odtłuściłam, przyssawki takoż - i nadal puszczają.

W łazience mam kafelki, na powierzchni których jest gładka, matowa
powłoka. Przyssawki nie trzymają, a jeśli - to krótko. Ktoś niedawno
poradził mi, by przed przystawieniem przyssawki zanurzyć ją na moment
we wrzątku. Pomogło i teraz trzyma. Tu chodzi chyba o rodzaj (stopień
plastyczności?) tworzywa.

pozdr.
mal

P.S.
Daj już spokój Ikselko z tą polityczną stopką. Nie pasuje do Ciebie :-(

Data: 2011-10-18 16:14:52
Autor: Ikselka
Wieszak na przyssawkach.
Dnia Mon, 17 Oct 2011 22:58:22 -0700 (PDT), mal napisał(a):

[...]

Dziękuję za wszystkie rady - wypróbuję.

P.S.
Daj już spokój Ikselko z tą polityczną stopką. Nie pasuje do Ciebie :-(

Jaka tam polityczna. Prochrześcijańska, katolicka.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki są wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Data: 2011-10-24 08:53:52
Autor: pablo eldiablo
Wieszak na przyssawkach.
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dziękuję za wszystkie rady - wypróbuję.

Porządna taśma dwustronnie klejąca powinna załątwić sprawę (bezbarwna np., jak
przyssawki masz przeźroczyste).

> Daj już spokój Ikselko z tą polityczną stopką. Nie pasuje do Ciebie :-(

Jaka tam polityczna. Prochrześcijańska, katolicka.

Art. 25.2. Konstytucji przeczytaj...

Data: 2011-10-24 14:29:57
Autor: Ikselka
Wieszak na przyssawkach.
Dnia Mon, 24 Oct 2011 08:53:52 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):

Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):

Dziękuję za wszystkie rady - wypróbuję.

Porządna taśma dwustronnie klejąca powinna załątwić sprawę (bezbarwna np., jak
przyssawki masz przeźroczyste).

Dzięki, spróbuję, kiedy znowu odpadną.

P.S.
Daj już spokój Ikselko z tą polityczną stopką. Nie pasuje do Ciebie :-(

Jaka tam polityczna. Prochrześcijańska, katolicka.

Art. 25.2. Konstytucji przeczytaj...

Art. 25.2: "Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują
bezstronność w sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i
filozoficznych, zapewniając swobodę ich wyrażania w życiu publicznym."

Ponieważ bezstronnie mi zapewniły swobodę..., więc wyrażam. Także w
sygnaturce.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

Data: 2011-10-18 11:02:37
Autor: Zenon Górecki
Wieszak na przyssawkach.

W dniu 2011-10-17 14:41, Ikselka pisze:
[...]

Żona kiedyś czytała w "kolorówce" że aby lepiej przyssawki trzymały należy je posmarować piwem lub białkiem od jajka.Nie sprawdzone.
pozdr

Wieszak na przyssawkach.