Wieszak na przyssawkach.

Data: 2011-10-18 11:02:37
Autor: Zenon Górecki
Wieszak na przyssawkach.

W dniu 2011-10-17 14:41, Ikselka pisze:
Kupiłam wieszak na ręczniki papierowe, mocowany do ¶ciany przyssawkami.
Które oczywi¶cie puszczaj± po dosyć krótkim czasie, ale to sie okazało PO zakupie.
Płytki odtłu¶ciłam, przyssawki takoż - i nadal puszczaj±.
Gdzies dzwoniło, że czym¶ trzeba posmarować przyssawki, aby trzymały - i na pewno nie chodzi o klej ;-P
Ma kto¶ pomysł?

Żona kiedy¶ czytała w "kolorówce" że aby lepiej przyssawki trzymały należy je posmarować piwem lub białkiem od jajka.Nie sprawdzone.
pozdr

Wieszak na przyssawkach.