Wieszak z zamkni?ciem

Data: 2011-02-07 14:57:06
Autor: WOJO
Wieszak z zamkni?ciem
Hej !
Jestem w trakcie przemeblowania i okazało się, że dwa rowerki mam "zbędne" w pokoju.
Chciałbym je wyekspediować na korytarz (zamykany,wspołdzielony między cztery rodziny, z kamerą i videofonem).
Jednak mam ochotę dodatkowo zabezpieczyć rowerki, by nie "wyjechały"
Poszukuję wieszaka/wieszaków z dodatkowym zamknięciem.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-02-09 03:46:54
Autor: PanRatio
Wieszak z zamkni?ciem
Widziałem coś takiego:

http://wstaw.org/m/2011/02/09/P1130809a.JPG
http://wstaw.org/m/2011/02/09/P1130813b.JPG

Kontakt z twórcą: grzegorz_33_33@wp.pl

Data: 2011-02-11 01:00:01
Autor: amrac
Wieszak z zamkni?ciem
Biorąc pod uwagę, że to stacjonarne rozwiązanie należy właśnie coś solidnego pospawać i do tego jakaś kłódka. Można by też zrobić wersję ścienną. Sam kiedyś miałem taki pomysł dla znajomego mieszkającego na parterze, ostatecznie to nie wypaliło bo znajomy się przeprowadził:D

Wieszak z zamkni?ciem