Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze

Data: 2010-09-10 07:49:07
Autor: jagr
Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze
Nawiązując ... kupiłem szynę, kołki i śruby z łbem sześciokątnym. OK.
Na początek wieszałem szafkę w łazience. Przyciąłem szynę do długości szfki minus obramowanie tylne. W ten sposób po powieszeniu i dokręceniu od środka szafki wisi ona na ścianie nie tworząc żadnej szpary. Przylega bardzo dobrze.

Ale mam dylemat. Z kolei w kuchni będę wieszał trzy szafki obok siebie na jednej długiej listwie i siłą rzeczy powieszone szafki będą na górze odstawać od ściany na grubość listwy mocującej. Inaczej być nie może.
I teraz właśnie pytanie. Jak jest prawidłowo?
Czy odstające szafki nie będą brzydko wyglądać?
Przed pierwszą i za ostatnią szafką będą widoczne końce listew.
Czy tak ma być?
Pozdrawiam,
Janusz

Data: 2010-09-10 07:59:34
Autor: Panslavista
"jagr" <jagr@WYTNIJinteria.pl> wrote in message news:4c89c718$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    Nie tylko brzydko, ale niebezpiecznie - coś może wyjechać komuś na głowę po pochyłości. Rozwiązaniem byłoby wpuszczenie w ścianę.
    W moim rozwiązaniu szafki stoją na listwie, zaś haki tylko utrzymują górę szafki. Oczywiście moje rozwiązanie jest najtańsze, a przy tym dające szafkom i ludziom bezpieczeństwo. Listwy zostały zabejcowane i pomalowane. Jeżeli kto nie chce mieć takiej listwy widocznej może wykorzystać ją do powieszenia oświetlenia świecącego prosto na blat - wtedy listwy skryją się za szybkami  maskującymi świetlówki czy halogeny.

Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze