Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze

Data: 2010-09-10 20:54:12
Autor: NotBear
Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze
On 2010-09-10 14:47, jagr wrote:
Z kolei w kuchni będę wieszał trzy szafki obok siebie na
jednej długiej listwie i siłą rzeczy powieszone szafki będą na górze
odstawać od ściany na grubość listwy mocującej. Inaczej być nie może.
I teraz właśnie pytanie. Jak jest prawidłowo?
Czy odstające szafki nie będą brzydko wyglądać?
Przed pierwszą i za ostatnią szafką będą widoczne końce listew.

Cenie sobie dokladnosc, ale kuchnia to nie apteka :-)
Ja mam 2 szafki obok siebie. Odchylenie w pionie jest dla osoby niepoinformowanej niezauwazalne - do dzis wrecz nie zdawalem sobie z niego sprawy! Konkretnie jest to okolo 4,5 mm, co przy wysokosci szafki 600 mm daje kat mniejszy niz 1 st. Listwa jest krotsza po obu stronach o grubosc boku szafki (18 mm). Jest widoczna w glebi tylko wtedy gdy stanie sie niemal dokladnie z boku szafek i tylko gdy pada na nia swiatlo.

Co do wytrzymalosci: sciana dzialowa z poniemieckiej cegly dziurawki. Fachowiec wiercac wycelowal z wysokoscia tak, zeby trafic w pelne strefy. Listwa wisi sie na zwyklych kolkach "8" co 15 cm. Wszystko sie trzyma juz ponad rok, nic sie nie urywa ani nie wyjezdza z szafek, a obciazenie niemale: talerze, szklanki, kubki. Same szafki tez waza niemalo, bo w calosci sa zrobione z wiorowki "18".

--
NotBear

Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze