Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze

Data: 2010-09-16 15:25:18
Autor: --=olo=--
Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze
Ale mam dylemat. Z kolei w kuchni będę wieszał trzy szafki obok siebie na
jednej długiej listwie i siłą rzeczy powieszone szafki będą na górze
odstawać od ściany na grubość listwy mocującej. Inaczej być nie może.
I teraz właśnie pytanie. Jak jest prawidłowo?
Czy odstające szafki nie będą brzydko wyglądać?
Przed pierwszą i za ostatnią szafką będą widoczne końce listew.
Czy tak ma być?

listwa przycięta 0,5 cm krócej niż szafka, a na dole szafek nakleiłem (na taśmę 2-stronną) kawałki panela gr. 7 mm (4x2 cm), aby zniwelować odchylenie:-) dolne krawędzie szafek nachodzą na płytki 0,5 cm i nie widać nigdzie gołej ściany

Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze