Wietnamscy przyjaciele

Data: 2011-01-19 09:50:03
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Wietnamscy przyjaciele
Jakieś radio, którego czasem słucham jadąc samochodem właśnie podało, że pretendentka do ręki Jarosława Kaczyńskiego, pielęgniarka Szczypińska wybrała się wraz z gronem przyjaciół na wycieczkę do Wietnamu. Oczywiście w ramach przyjaźni polsko-wietnamskiej. Wyjazd służbowy, za nasze peiniądze! Mam nadzieję, że nie będą przelatywać nad terytorium Rosji, a na wietnamskim lotnisku nikt nie rozpyli sztucznej mgły.

Data: 2011-01-19 09:57:41
Autor: jadrys
Wietnamscy przyjaciele
W dniu 2011-01-19 09:50, Wasz Ukochany Dobrodziej pisze:
[...]

A co tu winna Szczypińska? Ma nie korzystać z tego co jej przysługuje? Nie do niej kieruj pretensje.

Data: 2011-01-19 13:50:17
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Wietnamscy przyjaciele

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ih692k$1ai$1news.onet.pl...
[...]

Szczypty dziegciu dodaje fakt, że w skład delegacji wchodzili sami pisowcy. Niby dlaczego ma im PRZYSŁUGIWAĆ wycieczka za moje pieniądze?!!

Data: 2011-01-19 14:41:45
Autor: PesTYcyD
Wietnamscy przyjaciele
W dniu 2011-01-19 13:50, Wasz Ukochany Dobrodziej pisze:
[...]

Ja jestem w stanie zapłacić za mgłę na lotnisku w Ho Chi Min

Data: 2011-01-19 18:16:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wietnamscy przyjaciele
środa, 19 stycznia 2011 09:57. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

A co tu winna Szczypińska? Ma nie korzystać z tego co jej przysługuje?
Nie do niej kieruj pretensje.

Następna będzie Kuba albo Korea Północna?
W ładne miejsca dziewczyna Jarka wyprawia sobie wycieczki...

Data: 2011-01-19 10:24:03
Autor: Neko
Wietnamscy przyjaciele
Użytkownik "Wasz Ukochany Dobrodziej" <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał

Jakieś radio, którego czasem słucham jadąc samochodem

Wow, zafundowales sobie taryfe! No, no... jestes gosc! :)

Data: 2011-01-19 13:50:58
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Wietnamscy przyjaciele

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d36adc9$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Wasz Ukochany Dobrodziej" <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał

Jakieś radio, którego czasem słucham jadąc samochodem

Wow, zafundowales sobie taryfe! No, no... jestes gosc! :)

Widzisz wrocławski jełopie, w przeciwieństwie do ciebie i twego prezesa mam prawo jazdy!

Data: 2011-01-19 17:55:37
Autor: ~~heÂŽsk~~
Wietnamscy przyjaciele
On Wed, 19 Jan 2011 09:50:03 +0100, "Wasz Ukochany Dobrodziej"
<wasz.nowy.stary.user@domena.org> wrote:

[...]

 prosze, prosze. prezes wyprawil swoja adoratorke  by nauczyla sie gotowac wietnamskie zarcie.

Wietnamscy przyjaciele