Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....

Data: 2010-05-26 07:10:18
Autor: DJ MC Donald Musk
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
Data: 2010-05-26 07:14:36
Autor: DJ MC Donald Musk
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
On 26 Maj, 16:10, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12306277,wiadomosc.html

ciekawe jak oni mogli podawac jakies pomiary czy namiary skoro z tego
baraku z brudnymi szybami sami nic nie widzieli :-(

Data: 2010-05-26 16:19:36
Autor: PaPi
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
ciekawe jak oni mogli podawac jakies pomiary czy namiary skoro z tego
baraku z brudnymi szybami sami nic nie widzieli :-(

A czego sie spodziewales po wojskowym lotnisku ?

Data: 2010-05-26 07:26:11
Autor: DJ MC Donald Musk
On 26 Maj, 16:19, PaPi <1...@2.3> wrote:
> ciekawe jak oni mogli podawac jakies pomiary czy namiary skoro z tego
> baraku z brudnymi szybami sami nic nie widzieli :-(

A czego sie spodziewales po wojskowym lotnisku ?

"wiezy kontroli lotow" o ktorej pisaly media...
Wszystkie klamaly!

Data: 2010-05-26 22:51:52
Autor: Piotr
Dnia Wed, 26 May 2010 07:26:11 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

"wiezy kontroli lotow" o ktorej pisaly media...
Wszystkie klamaly!

Eee tam, kłamały... Może wieża toto nie jest, ale ruderka kontroli lotów,
to spoko.
Jak na Ruskie standarty to jest wypas. Ciekawym zdjęć wnętrza i aparatury.
:-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-26 14:00:59
Autor: Hans Kloss
On 26 Maj, 22:51, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Jak na Ruskie standarty to jest wypas. Ciekawym zdjęć wnętrza i aparatury.
Ja cie p... , oto ascetyczna, iście rosyjska prostota w czystej
formie.
Od razu mi się przypomniał słynny syberyjski szalet- 2 kije, jednym
się dupę podpiera w czasie srania a drugi służy do odganiania wilków.
J-23

Data: 2010-05-27 08:25:33
Autor: cytryna
> [...]

Od razu mi się przypomniał słynny syberyjski szalet- 2 kije, jednym
się dupę podpiera w czasie srania a drugi służy do odganiania wilków.

A u nas w Łodzi powiadają, że sprowadzaniem Tu154 na ziemię zajmował sie osobiście kontroler lotów niejaki Donaldow, zaś "rozdrobnieniem" samolotu
po remoncie w Samarze niejaki Tutinow. Teraz czeka nas kolejne sprowadzenie
bezpośrednio do przepasci związanej z bytem państwowym, pilotują Donaldow
i Bobrow.

Data: 2010-05-27 00:08:43
Autor: Antenka
[...]

Tia, szczególnie ten Bobrow co to miał "przyjemność" patrzeć na wielką
wodę, która w jednej sekundzie pochłaniała całe domostwa. Zboko
niewydarzony .Tfu!

Antenka

"Ogłaszam polowanie na bobry dryfujące na platformie! Wykonać!" :D

Data: 2010-05-27 00:03:32
Autor: Antenka
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
On 26 Maj, 16:10, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12306277,wiadomosc.html

Ów szef "wieży-rudery-kontrolnej-lotów" został zgładzony 10.04.2010r.
o godz. 8.45.zaraz po katastrofie prezydenckiego samolotu i spoczął w
smoleńskim lasku. Za dobrze wykonane zadanie został pośmiernie
odznaczony przez  Miedwiediewa.

Antenka

(Żródło: WA)

Data: 2010-05-27 12:42:14
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fab0fac6-3752-4e80-820b-c201d806b1cbe28g2000vbd.googlegroups.com...
[...]

Zabili go i uciekł?

--
stevep

Data: 2010-05-27 12:46:21
Autor: PaPi
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
Zabili go i uciekł?

Po 3 dniach, na emeryture.

Data: 2010-05-27 17:24:15
Autor: jadrys
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
W dniu 2010-05-27 12:46, PaPi pisze:
Zabili go i uciekł?

Po 3 dniach, na emeryture.

Przyznano mu emeryturę i ślad po nim zaginął.

Data: 2010-05-27 15:49:48
Autor: Antenka
Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....
Po 3 dniach, na emeryture.

Przyznano mu emeryturę i ślad po nim zaginął.<

Emerytura jest wysyłana na cmentarz :D

Antenka

Data: 2010-05-30 23:23:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-28 00:49, Antenka pisze:
Po 3 dniach, na emeryture.

Przyznano mu emeryturę i ślad po nim zaginął.<

Emerytura jest wysyłana na cmentarz :D

Antenka

:-(

Wieza "kontroli lotow" w Smolensku....