Wieże triangulacyjne

Data: 2012-02-21 14:20:14
Autor: Jiff
Wieże triangulacyjne
Witam,
Czy ma ktoś może stare zdjęcia wież triangulacyjnych? Chodzi mi
głównie o wieże z rejonu Beskidu Śląskiego, Żywieckiego i Małego.
Pozdrawiam,

Data: 2012-03-26 13:01:57
Autor:
Wieże triangulacyjne
Z tego co pamiętam to chyba żadna się nie ostała ale mogę się mylić. Dla przypomnienia wyglądu jedna, kiedyś widoczna z mojego okna, w dzielnicy  Morgi- Mysłowice, tuż obok masztu nadawczego RTON Kosztowy http://www.panoramio.com/
photo/52311920

Data: 2012-04-10 21:18:09
Autor: jiffnet
Wieże triangulacyjne
Z tego co wiem, to takie wieże były na prawie każdym szczycie. Gdzieniegdzie można jeszcze natknąć się na fundamenty owych wież.
Pozdrawiam

Wieże triangulacyjne