Więzień skazany przez Stefana Michnika zeznawał w procesie byłego prezesa PZPN

Data: 2013-09-29 23:17:09
Autor: miś z okienka
Więzień skazany przez Stefana Michnika zeznawał w procesie byłego prezesa PZPN
Liczący dziś 80 lat mężczyzna, jako 17-letni chłopak trafił do obozu pracy w
Jaworznie, gdzie odbywał karę, pracując niewolniczo w kopalni "Komuna Paryska"
(od 2001 r. KWK "Jan Kanty"). Była to kara za udział w młodzieżowej organizacji
niepodległościowej. Pod wyrokiem skazującym podpisał się Stefan Michnik.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/63336-bicie-stosowali-oficerowie-sledczy-wiezien-skazany-przez-stefana-michnika-zeznawal-w-procesie-bylego-prezesa-pzpn

Data: 2013-10-01 08:43:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-09-29 23:17, miś z okienka pisze:
[...]

Zaiste - straszne wyroki wydawał ten sędzia. Jak on śmiał skazać kogoś na zarabianie na siebie.. I tak nawiasem - na czym polegała działalność tej "młodzieżowej organizacji niepodległościowej"?

Data: 2013-10-01 23:23:23
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
> [...]
| >

| Zaiste - straszne wyroki wydawał ten sędzia.

  dla ciebie pewnie niestraszne (a niechciałbyś się urodzić w kuan-li-so?)

Data: 2013-10-02 20:43:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-01 23:23, miś z okienka pisze:

| Zaiste - straszne wyroki wydawał ten sędzia.

   dla ciebie pewnie niestraszne (a niechciałbyś się urodzić w kuan-li-so?)

Sorry, ale pytanie zbyt osobiste, no i zupełnie nie na temat... :-P

Data: 2013-10-02 21:25:09
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l2hq5r$as3$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-10-01 23:23, miś z okienka pisze:

| > |

| Sorry, ale pytanie zbyt osobiste, no i zupełnie nie na temat... :-P

Znowu rżniecie głupa Trybunie. Sędziowie skazali człowieka na obóz pracy w jaworznie. Jeżeli dla ciebie to nie jest straszny wyrok, to zapytałem ciebie, czy chciałbyś urodzic się w koreańskim łagrze.
Obóz w Jaworznie był filią KL-Auschwitz. Po wojnie komunisci zamykali tam ludnosć niemiecką i śląską, potem Łemków (którzy odmawiali wysiedleń), a na końcu polską młodzież. Okolicznym mieszkańcom oznajmiano, że siedzą tam sami esesmani.

Więzień skazany przez Stefana Michnika zeznawał w procesie byłego prezesa PZPN