Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: "Ci, co wiedzieli, muszą odpowiedzieć." - Lech Wałę sa

Data: 2014-12-09 11:19:22
Autor: A. Filip
Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: "Ci, co wiedzieli, muszą odpowiedzieć." - Lech Wałę sa
Teraz zapewne zobaczymy odgrywanie teatrzyku "plausible deniability":
https://en.wikipedia.org/wiki/Plausible_deniability

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Walesa-o-raporcie-ws-wiezien-CIA-Ci-co-wiedzieli-musza-odpowiedziec-Trzeba-oczyscic-te-rane,wid,17089183,wiadomosc.html

http://www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Blog/Gosc-Radia-ZET-Lech-Walesa7
| Gość Radia ZET: Lech Wałęsa ; 6:54, 09 Grudnia 2014

A winne "krycia" standardów "powolności i lewa" byliby/byłoby:
a) prezydent i premier "z SLD"
b) prezydent i premier "z PiS" za pierwszy brak zmiany wersji
c) prezydent i premier "z PO" za drugi brak zmiany wersji

Wszystkim zainteresowanym życzę żeby się _sami_ wkopali się jeszcze głębiej w to
amerykańskie szambo bez względu na "malejącą odpowiedzialność".

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Szczęście się nie powtarza, nieszczęście nie przychodzi pojedynczo.

Data: 2014-12-09 14:07:57
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 4:19 AM, A. Filip pisze:

http://www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Blog/Gosc-Radia-ZET-Lech-Walesa7
| Gość Radia ZET: Lech Wałęsa ; 6:54, 09 Grudnia 2014

Dobry przykład na to, że przy odpowiedniej ilości pudru, nawet dureń może zostać prezydentem. Mina Olejnik chyba wszystko mówi, oficerka polityczna była wyraźnie zażenowana poziomem intelektualnym pogromcy komunizmu na świecie :)

Wszystkim zainteresowanym życzę żeby się _sami_ wkopali się jeszcze głębiej w to
amerykańskie szambo bez względu na "malejącą odpowiedzialność".

Różnica jest taka, że w Ameryce o tym się mówi i winnych otwarcie krytykuje, w Rosji i w Polsce, niewygodne dla władzy tematy są trzymane w szafie pod kluczem. A może się mylę i zbrodnie ZSRR i PRL są przez władze Rosji i Polski regularnie ujawniane?

Data: 2014-12-09 21:38:58
Autor: A. Filip
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
> [...]

trzymane w szafie pod kluczem. A może się mylę i zbrodnie ZSRR i PRL
są przez władze Rosji i Polski regularnie ujawniane?

Zbrodnie złego PRL są przez władze dobrej RP3 regularnie wypominane żeby
każdy "dureń" widział jak było źle a jest wspaniale choćby nawet z
wiÄ™zieniami-katowniami CIA/USA  :-) JakoÅ› w przypadkowÄ… zbieżność zawiezienia Kiszczaka na przymusowe badania
lekarskie żeby miał proces za "zbrodnie PRL" i ujawnienie w USA _streszczenia_
raportu o torturach w służbie USA mi uwierzyć trudno.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Dobre sÅ‚owo otwiera serce.  (PrzysÅ‚owie kaszubskie)

Data: 2014-12-09 14:54:28
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 2:38 PM, A. Filip pisze:

Zbrodnie złego PRL są przez władze dobrej RP3 regularnie wypominane żeby
każdy "dureń" widział jak było źle a jest wspaniale choćby nawet z
wiÄ™zieniami-katowniami CIA/USA  :-)

Kiedy i gdzie? Komorowski o tym mówił na pogrzebie Jaruzelskiego? A może Tusk podczas wizyty na Kremlu?

Jakoś w przypadkową zbieżność zawiezienia Kiszczaka na przymusowe badania
lekarskie żeby miał proces za "zbrodnie PRL" i ujawnienie w USA _streszczenia_
raportu o torturach w służbie USA mi uwierzyć trudno.

Co ma do tego Kiszczak? Czy on był był premierem i prezydentem w roku 2003? Mnie się wydawało, że wówczas rządził sekretarz partii nazwiskiem Miller i ten jak mu tam, Kwaśniewski, też towarzysz z PZPR.

Data: 2014-12-09 21:59:18
Autor: A. Filip
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
[...]

Świat jaki jest każdy widzi (*inaczej*).

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Trzeba się uczyć, żeby znać, trzeba iść, żeby dojść.

Data: 2014-12-09 15:09:28
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 2:59 PM, A. Filip pisze:
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
[...]

No właśnie, dlatego widzenie zostawiamy z boku, a fakty na stole.

Ujawnione przez USA dokumenty wyraźnie mówią, że więzienie CIA w Polsce zamknięto pod koniec 2003 roku.

Która partia sprawowaÅ‚a w Polsce wÅ‚adze?  SLD

Kto był premierem? Towarzysz Miller

Kto był prezydentem? Towarzysz Kwaśniewski

Data: 2014-12-09 23:02:13
Autor: A. Filip
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
[...]

Kiedy sprawa wypłynęła po raz pierwszy?
AFAIR tuż przed przejęciem rządów przez PiS po rządach SLD.
Kto *pierwszy* żyrował zaprzeczeniom premiera i prezydenta z SLD? Premier i
prezydent z PiS. [Prezydent Kaczyński żyruje także pośmiertnie. ]
Kto *obecnie* żyruje zaprzeczeniom premiera i prezydenta z SLD więcej niż tylko
"nie podważonych" przez premiera i prezydenta z PiS? Prezydent i premier z PO.
Wszyscy po kolei dobre momenty do odcięcia się przerżnęli jak frajerzy.

A wracajÄ…c do kwestii "opierdalania" PRL przez RP3.  Nasze widzenia
rzeczywistości nie są sprzeczne przy założeniu że "nie o to chodzi by dopaść
króliczka ale by gonić go" - czyli słownie opierdalać złe komunistyczne PRL bo
wtedy RP3 "musi" wypaść dobrze ale jego zbrodniarzy/"zbrodniarzy" zostawiać
praktycznie bezkarnymi a czasem nawet "uznawanymi za (Powązkowo) zasłużonych".

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Psy odkrywajÄ… zajÄ…ce w trawie, wino odkrywa myÅ›li w sercach.  (PrzysÅ‚owie chiÅ„skie)

Data: 2014-12-09 16:37:42
Autor: Kasper
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
[...]

Czy zmienia to coś w twoim założeniu, że dobry PRL w osobach Millera i Kwaśniewskiego, za grube pieniądze współpracował ze złym USA?

Kto *pierwszy* żyrował zaprzeczeniom premiera i prezydenta z SLD? Premier i
prezydent z PiS. [Prezydent Kaczyński żyruje także pośmiertnie. ]

To jest gdybanie na potrzeby spekulowania. Jeżeli decyzje były podjęte w sposób jawny i łatwy do sprawdzenia przez kolejnego premiera i prezydenta, to nadal powinny istnieć i wówczas nie byłoby potrzeby, aby prokuratura występowała o potwierdzenie tego faktu do rządu USA. Już widzę Millera, jak zostawia Kaczyńskiemu teczkę z dokładnym opisem gdzie, kiedy i ile milionów dolarów SLD wzięło od CIA :)

[...]

Są sprzeczne z kilku powodów. Pierwszy, wydajesz się należeć do tej grupy zagubionych w obecnej rzeczywistości, którzy winnych za obecna sytuacje szukają w Ameryce, a nie w Warszawie i w PRL-u. Drugi, złe PRL doskonale wiedziało, że nie przetrwa w starej formie, dlatego konieczne było przybranie wersji lżej strawnej dla widzów, chroniąc w ten sposób ojców założycieli i całą organizację, czyli PZPR-PRL-PO-RP3. Trzeci, króliczek od 1989 biega sobie swobodnie i tak długo aż sam umrze, a dyskusje o jego zbrodniach są wymuszane wyłącznie przez ludzi niezwiązanych z PRL-em.

Data: 2014-12-09 23:51:14
Autor: A. Filip
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
[...]

Według twojej "logiczki" podziemna solidarność była grupką zagubioną w
rzeczywistości PRL która winą za sytuacje obarczała Moskwę ;-)

Over & Out bo poczucia humoru może mi nie wystarczyć na kolejnego tępego politruka. --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
RozmówiÅ‚ siÄ™, jak gęś z prosiÄ™ciem.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2014-12-09 17:11:19
Autor: Kasper
Kasper <kasp@onet.pl> pisze:
[...]

Według twojej "logiczki", dobra PRL była zbyt głupia, aby ogarnąć rzeczywistość, dlatego podziemna solidarność mówiła Kiszczakowi co ma robić, a nie odwrotnie.

Over & Out bo poczucia humoru może mi nie wystarczyć na kolejnego tępego politruka.

Trafiłem celnej niż przypuszczałem, kiedy sypie się obrona dobrej komuny, z reguły tępak zaczyna tracić cierpliwość i pozostaje mu napluć sobie na butki :)

Data: 2014-12-09 21:46:54
Autor: u2
W dniu 2014-12-09 o 21:38, A. Filip pisze:
Zbrodnie złego PRL są przez władze dobrej RP3 regularnie wypominane

nie pajacuj, podaj konkrety, gdzie i kiedy sa wypominane :)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-12-09 21:55:42
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2014-12-09 o 21:38, A. Filip pisze:
Zbrodnie złego PRL są przez władze dobrej RP3 regularnie wypominane

nie pajacuj, podaj konkrety, gdzie i kiedy sa wypominane :)))

Jak IPN się wydziera że mu budżet chcą obciąć albo jak się musi choć czasem
wykazać że jego budżet to nie pieniądze wrzucane w błoto? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Odważnego lÄ™ka siÄ™ nawet kula.  (PrzysÅ‚owie rosyjskie)

Data: 2014-12-09 23:35:06
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m67kr0$o4c$1speranza.aioe.org...
> [...]

Różnica jest taka, że w Ameryce o tym się mówi i winnych otwarcie krytykuje, w Rosji i w Polsce, niewygodne dla władzy tematy są trzymane w szafie pod kluczem. A może się mylę i zbrodnie ZSRR i PRL są przez władze Rosji i Polski regularnie ujawniane?

No zbrodnia okrągłego stołu nie jest ujawniona i trzymana jest pod kluczem, jak i cały ten funkcjonujący dziś złodziejski system...

Data: 2014-12-09 16:41:13
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 4:35 PM, El Comandante pisze:
> [...]

No zbrodnia okrągłego stołu nie jest ujawniona i trzymana jest pod
kluczem, jak i cały ten funkcjonujący dziś złodziejski system...

Jedź na skargę do swojego cara, może i tym razem wysłucha cię i pomoże :)

Data: 2014-12-10 00:46:11
Autor: El Comandante
"Kasper" <kasp@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m67tqa$mlk$3speranza.aioe.org...
> [...]

kluczem, jak i cały ten funkcjonujący dziś złodziejski system...

Jedź na skargę do swojego cara, może i tym razem wysłucha cię i pomoże :)

Możesz się nigdzie nie skarżyć, możesz biernie czekać na swój marny koniec...

Data: 2014-12-09 18:54:13
Autor: Kasper
W dniu 12/9/2014 5:46 PM, El Comandante pisze:

Możesz się nigdzie nie skarżyć, możesz biernie czekać na swój marny
koniec...

Nie martw się o mnie, ważne żeby ciebie ktoś przed śmiercią docenił, bo umrzesz z głodu wołając "komuno wróć".

Data: 2014-12-10 06:33:32
Autor: stevep
Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: "Ci, c o wiedzieli, musz± odpowiedzieæ." - Lech W a³êsa
W dniu .12.2014 o 00:46 El Comandante <el_comandante@gmail.com> pisze:

> [...]

http://www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Blog/Gosc-Radia-ZET-Lech-Walesa7

| Go¶æ Radia ZET: Lech Wa³êsa ; 6:54, 09 Grudnia 2014

Dobry przyk³ad na to, ¿e przy odpowiedniej ilo¶ci pudru, nawet dureñ
mo¿e zostaæ prezydentem. Mina Olejnik chyba wszystko mówi, oficerka
polityczna by³a wyra¼nie za¿enowana poziomem intelektualnym pogromcy
komunizmu na ¶wiecie :)

Wszystkim zainteresowanym ¿yczê ¿eby siê _sami_ wkopali siê jeszcze
g³êbiej w to
amerykañskie szambo bez wzglêdu na "malej±c± odpowiedzialno¶æ".

Ró¿nica jest taka, ¿e w Ameryce o tym siê mówi i winnych otwarcie
krytykuje, w Rosji i w Polsce, niewygodne dla w³adzy tematy s±
trzymane w szafie pod kluczem. A mo¿e siê mylê i zbrodnie ZSRR i PRL
s± przez w³adze Rosji i Polski regularnie ujawniane?

No zbrodnia okr±g³ego sto³u nie jest ujawniona i trzymana jest pod
kluczem, jak i ca³y ten funkcjonuj±cy dzi¶ z³odziejski system...

Jed¼ na skargê do swojego cara, mo¿e i tym razem wys³ucha ciê i pomo¿e  :)

Mo¿esz siê nigdzie nie skar¿yæ, mo¿esz biernie czekaæ na swój marny  koniec...

Twój "marny koniec" ci nie staje.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-12-09 19:52:51
Autor: Patriota
W dniu 2014-12-09 o 11:19, A. Filip pisze:
> [...]

Wszystkim zainteresowanym życzę żeby się _sami_ wkopali się jeszcze głębiej w to
amerykańskie szambo bez względu na "malejącą odpowiedzialność".

A ja bym zapytał pana Millera o jego zdanie nt. metod stosowanych przez gestapo.

Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: "Ci, co wiedzieli, muszą odpowiedzieć." - Lech Wałę sa