Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: " Ci, co wiedzieli, muszą odpowiedzieć." - Lech Wałęsa

Data: 2014-12-09 19:52:51
Autor: Patriota
Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: " Ci, co wiedzieli, muszą odpowiedzieć." - Lech Wałęsa
W dniu 2014-12-09 o 11:19, A. Filip pisze:
Teraz zapewne zobaczymy odgrywanie teatrzyku "plausible deniability":
https://en.wikipedia.org/wiki/Plausible_deniability

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Walesa-o-raporcie-ws-wiezien-CIA-Ci-co-wiedzieli-musza-odpowiedziec-Trzeba-oczyscic-te-rane,wid,17089183,wiadomosc.html

http://www.radiozet.pl/Programy/Gosc-Radia-ZET/Blog/Gosc-Radia-ZET-Lech-Walesa7
| Gość Radia ZET: Lech Wałęsa ; 6:54, 09 Grudnia 2014

A winne "krycia" standardów "powolności i lewa" byliby/byłoby:
a) prezydent i premier "z SLD"
b) prezydent i premier "z PiS" za pierwszy brak zmiany wersji
c) prezydent i premier "z PO" za drugi brak zmiany wersji

Wszystkim zainteresowanym życzę żeby się _sami_ wkopali się jeszcze głębiej w to
amerykańskie szambo bez względu na "malejącą odpowiedzialność".

A ja bym zapytał pana Millera o jego zdanie nt. metod stosowanych przez gestapo.

Wiezieniach-katownie CIA/USA w RP3: " Ci, co wiedzieli, muszą odpowiedzieć." - Lech Wałęsa