Wig 20 malutkie RGR

Data: 2009-07-28 10:24:50
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR
na 60min.......
zobaczymy co z  tego bedzie......

pzdr
DArs

Data: 2009-07-28 10:26:02
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR
ważny poziom to 2066pkt

pzdr
Dars

Data: 2009-07-28 02:55:58
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 10:26, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
ważny poziom to 2066pkt

pzdr
Dars

Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

Data: 2009-07-28 12:33:00
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR

Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2009-07-28 04:04:28
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 12:33, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Też mnie to cieszy. Mogę trochę żałować, że po zamknięciu L w tamtym
punkcie, nie otwierałem S. Ale trudno nikt nie jest doskonały.

Data: 2009-07-28 20:00:39
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 28-07-2009 o 13:04:28 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Też mnie to cieszy. Mogę trochę żałować, że po zamknięciu L w tamtym
punkcie, nie otwierałem S. Ale trudno nikt nie jest doskonały.

śmiem uwazac, ze na obecnym poziomie jest koniec korekty i nie dojdziemy  do 2000.
Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc  znacznie dalej.

Z.

Data: 2009-07-28 11:31:01
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 20:00, Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl> wrote:
Dnia 28-07-2009 o 13:04:28 macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc

SP500 fajnie teraz stoi (28.07.09 godz. 20:22) tak w połowie między
ważnymi punktami.
I myśli:
Lecimy w dół i sprawdzamy, czy przejście przez 945 to był dobry pomysł
i czy będzie to silny opór?
Czy
Lecimy w górę, dotykamy 1000 i patrzymy co się stanie?
W piątek PKB USA, pewnie będą czekali przy którymś z tych punktów.

Data: 2009-07-28 20:17:11
Autor: marfi
Wig 20 malutkie RGR
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> napisał w wiadomości news:op.uxshndgk76hq7cleszlap.zn...
[...]

  Acha...Czyli jak nie wzrośnie to spadnie?
IMO bardzo odważne spostrzeżenie :)

--
marfi

Data: 2009-07-28 22:21:27
Autor: Delfino Delphis
Wig 20 malutkie RGR
Zbyszek wrote:

[...]

A nie jesteśmy po prostu w górnej części długofalowego kanału wzrostowego?
Teraz może polecieć (raczej w trendzie bocznym) do minimów kanału i odbić
się znowu.

Data: 2009-07-28 23:14:26
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 28-07-2009 o 22:21:27 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

A nie jesteśmy po prostu w górnej części długofalowego kanału  wzrostowego?
Teraz może polecieć (raczej w trendzie bocznym) do minimów kanału i odbić
się znowu.

dopiero co bylismy na minimum. Powtorzyla sie sytuacja z czerwca.  Obstawiasz po raz trzeci taką chece?
Ja raczej nie.

Z.

Data: 2009-07-30 03:28:56
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 10:24, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
na 60min.......
zobaczymy co z  tego bedzie......

pzdr
DArs

Teraz to 'malutkie' RGR zamieniło się w głowę 3x większego RGR :)

Data: 2009-07-30 17:31:00
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR

Teraz to 'malutkie' RGR zamieniło się w głowę 3x większego RGR :)

bo było małe ale swoje sie zrealizowało...........
pieknie banki pompują ........ jeszcze troche i wychodze........

pzdr
Dars

Data: 2009-07-30 17:59:40
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 30-07-2009 o 12:28:56 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

[...]

ja tam widze oRGR na rocznym, nadchodzi noc rakiety :)
FYI Dars trzymam Lke od srody. Tak wyszlo.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-30 13:24:35
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 30 Lip, 17:59, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 30-07-2009 o 12:28:56 macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

ja tam widze oRGR na rocznym, nadchodzi noc rakiety :)
FYI Dars trzymam Lke od srody. Tak wyszlo.

Jakoś zawsze patrzę do góry i do dołu, to tak to u mnie wyglądało.

To niedoszłe RGR o którym mówię prezentuję tu:

http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/powieksz/2AhS93DEVcY

Legenda :)
Czerwona linia - malutkie RGR kolegi Darsa
Zielona - niedoszłe RGR o którym mówiłem
Fioletowe - Zajmowane pozycje L, S,  CL mała strata i L
Brązowe - jakaś linia spadkowa i dlaczego do cholery przy X nie
zamknąłem S :) :)

A jak figura robi się 'niedorobiona lub niedoszła' skutkuje to ostrym
wystrzałem w drugą stronę.

Data: 2009-07-30 22:47:53
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 30-07-2009 o 22:24:35 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

A jak figura robi się 'niedorobiona lub niedoszła' skutkuje to ostrym
wystrzałem w drugą stronę.

czasem idzie w bok.
ok, rozumiem wykres, natomiast dla mnie juz podbicie na linii dn 07.31  zapala lampke.
Jak tak podskoczylo, to broni sie przed spadkiem i zamknieciem formacji.
Jesli grac pod oRGR, to najbezpieczniej po przekroczeniu linii szyi.  Obroty powinny to potwierdzic.
Ale pokusa jest, najmocniejsza chyba wczoraj.
Jeszcze na poczatku lipca wrozono "powazne spadki" pod ta formacje, ale  wybilo.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-30 14:21:18
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 30 Lip, 22:47, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 30-07-2009 o 22:24:35 macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Ale pokusa jest, najmocniejsza chyba wczoraj.
Jeszcze na poczatku lipca wrozono "powazne spadki" pod ta formacje, ale

Sory kolego Zbyszku, ale chyba upał pozbawia mnie jasności widzenia.
Nie rozumiem "natomiast dla mnie juz podbicie na linii dn 07.31 zapala
lampke" znaczy jutro ?

Bo to co pisałem to nie bezpośrednio do Ciebie (tak wyszło pd Twoim
wątkiem :). Tak ogólnie pisze o niedoszłym kilkudniowym RGR.

Nooooo, już widzę, piszesz o wielkim oRGR na świeczkach dziennych, a
ten mój to na 5min.
Się mała nieścisłość wkradła.

Data: 2009-07-31 15:43:21
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 30-07-2009 o 23:21:18 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Sory kolego Zbyszku, ale chyba upał pozbawia mnie jasności widzenia.
Nie rozumiem "natomiast dla mnie juz podbicie na linii dn 07.31 zapala
lampke" znaczy jutro ?

sprostowanie: mialem na mysli linie nad data 07.30
tez mam upal ;)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-07-30 18:04:16
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR

ja tam widze oRGR na rocznym, nadchodzi noc rakiety :)
FYI Dars trzymam Lke od srody. Tak wyszlo.

-- Pozdrawiam,
Z.

No to ładnie
Porobiły sie ładne formacje....
ktos próbuje je szybko wykorzystac bez wiekszych korekt
a pozniej jak wróca z wakacji to bede chyba im to ładnie podawac
i dopiero wtedy wieksza korekta....
Jutro bedzie fajnie na otwarciu.......

pzdr
Dars