Wig 20 malutkie RGR

Data: 2009-07-28 10:26:02
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR
ważny poziom to 2066pkt

pzdr
Dars

Data: 2009-07-28 02:55:58
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 10:26, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
ważny poziom to 2066pkt

pzdr
Dars

Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

Data: 2009-07-28 12:33:00
Autor: Dars
Wig 20 malutkie RGR

Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2009-07-28 04:04:28
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 12:33, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
Z potencjalnym zasięgiem ruchu do 2000 lub po zanegowaniu powyżej 2140

Dzięki za post, ułatwił mi podjęcie decyzji z L przy prawym ramieniu.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Też mnie to cieszy. Mogę trochę żałować, że po zamknięciu L w tamtym
punkcie, nie otwierałem S. Ale trudno nikt nie jest doskonały.

Data: 2009-07-28 20:00:39
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 28-07-2009 o 13:04:28 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Też mnie to cieszy. Mogę trochę żałować, że po zamknięciu L w tamtym
punkcie, nie otwierałem S. Ale trudno nikt nie jest doskonały.

śmiem uwazac, ze na obecnym poziomie jest koniec korekty i nie dojdziemy  do 2000.
Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc  znacznie dalej.

Z.

Data: 2009-07-28 11:31:01
Autor: macieks
Wig 20 malutkie RGR
On 28 Lip, 20:00, Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl> wrote:
Dnia 28-07-2009 o 13:04:28 macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Poziom 2033 to poprzednie szczyty. Moze w20 odda jeszcze pare punktow.
Aleernatywnie , gdyby jednak doszlo do przebicia w dol, to mozemy spasc

SP500 fajnie teraz stoi (28.07.09 godz. 20:22) tak w połowie między
ważnymi punktami.
I myśli:
Lecimy w dół i sprawdzamy, czy przejście przez 945 to był dobry pomysł
i czy będzie to silny opór?
Czy
Lecimy w górę, dotykamy 1000 i patrzymy co się stanie?
W piątek PKB USA, pewnie będą czekali przy którymś z tych punktów.

Data: 2009-07-28 20:17:11
Autor: marfi
Wig 20 malutkie RGR
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@naserwerze_o2.pl> napisał w wiadomości news:op.uxshndgk76hq7cleszlap.zn...
[...]

  Acha...Czyli jak nie wzrośnie to spadnie?
IMO bardzo odważne spostrzeżenie :)

--
marfi

Data: 2009-07-28 22:21:27
Autor: Delfino Delphis
Wig 20 malutkie RGR
Zbyszek wrote:

[...]

A nie jesteśmy po prostu w górnej części długofalowego kanału wzrostowego?
Teraz może polecieć (raczej w trendzie bocznym) do minimów kanału i odbić
się znowu.

Data: 2009-07-28 23:14:26
Autor: Zbyszek
Wig 20 malutkie RGR
Dnia 28-07-2009 o 22:21:27 Delfino Delphis  <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

A nie jesteśmy po prostu w górnej części długofalowego kanału  wzrostowego?
Teraz może polecieć (raczej w trendzie bocznym) do minimów kanału i odbić
się znowu.

dopiero co bylismy na minimum. Powtorzyla sie sytuacja z czerwca.  Obstawiasz po raz trzeci taką chece?
Ja raczej nie.

Z.

Wig 20 malutkie RGR