Wigilia - post w kościele kat. zniesiony

Data: 2009-12-23 15:03:58
Autor: Grzegorz Z.
Wigilia - post w kościele kat. zniesiony
Jahwe niedawno zmienił zdanie w tej kwestii i przekazał owego "hotfixa" do
wiadomości swoim "facetom w czerni" a ci - "wszystkim ludziom dobrej woli"
(z wyjątkiem lefebrystów):

============

Według obowiązujących przepisów kościelnych w wigilię Bożego Narodzenia nie
obowiązuje wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych. (...)

http://ekai.pl/wydarzenia/temat_dnia/x17088/czy-w-wigilie-obowiazuje-post/

============

Ja oczywiście obżerać się jutro zamierzam białą kiełbasą aż do wyrzygania,
ale to dlatego że jestem zwykłym katolikiem, nie lefebrystą.

Data: 2009-12-23 15:37:29
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:03:58 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Ja oczywiście obżerać się jutro zamierzam białą kiełbasą aż do wyrzygania,
ale to dlatego że jestem zwykłym katolikiem, nie lefebrystą.

A ja sobie zrobię post, ot tak, dla tradycji mimo, że "lefebrystą" nie
jestem.
Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 15:39:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:37:29 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Niejedzenie cały dzień a później zapychanie się na wieczór do upadłego jest
bardzo niezdrowe.

Data: 2009-12-23 15:41:19
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:39:49 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Powyzsze ma jakiś związek z tym co ja napisałem?
Piotr

Data: 2009-12-23 15:45:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:41:19 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Jeśli masz jutro zamiar stanąć na rogu ulicy i publicznie obnosić się ze
swoim postem przez cały dzień, a po cichu podjadać to nie ma związku.

Data: 2009-12-23 15:58:17
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:45:10 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Insynuujesz, zmyślasz, kręcisz... Tak się zachowuje ideowy
racjonalista-ateista? Wstyd oważyszu, wstyd.
Piotr

Data: 2009-12-23 16:02:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:58:17 +0100, Piotr napisał(a):

[...]

Przed chwilą tu napisałeś że zamierzasz jutro pościć?

Data: 2009-12-23 17:22:24
Autor: pluton
Wigilia - post w kościele kat. zniesiony
> Insynuujesz, zmyślasz, kręcisz...

Przed chwilą tu napisałeś że zamierzasz jutro pościć?

Z Piordusiem tak juz jest. Nie pamieta, co napisal
2 posty wyzej, a jak pamieta, to sie z tym nie zgadza, a jak sie zgadza,
to nie on to pisal, a jak on to pisal, to sie nie podpisal,
a jak sie podpisal, to zostal zle zrozumiany a wogole to wypier**j do budy.

Wiec tak czasem go kopnij dla uciechy, ale nie licz, ze sie logicznie
odszczeknie.

Nullification

Data: 2009-12-23 15:58:42
Autor: pluton
[...]

A co ma powiedzec ten, ktory recznie przepisywal pismo swiete i sie
pierdzielnal ?
Przepisal "Bedziesz zyl w celibacie" zamiast "Bedziesz zyl w celi, bracie".
No i skutki mamy do dzis.

Nullification

Wigilia - post w kościele kat. zniesiony