Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie

Data: 2012-12-19 19:41:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
To, co wydarzyło się na zorganizowanej przez władze Radomia ulicznej wigilii, stało się pośmiewiskiem w internecie. Ludzie rzucili się na darmowe jedzenie, napychali nim reklamówki, zabierali napoje. W ciągu dwóch minut stoły opustoszały.

A miało być tak dostojnie i uroczyście. Wigilia miejska w Radomiu organizowana jest co roku. W czasie niedzielnej ceremonii życzenia mieszkańcom miasta złożył prezydent Andrzej Kosztowniak i biskup Henryk Tomasik. Przyjechali harcerze z Betlejemskim Światełkiem Pokoju. Atmosfera była jednak daleka od pokojowej.

Zdjęcia i nagrania pokazujące zachowanie uczestników darmowej miejskiej wigilii są już hitem internetu. Widać na nich, jak radomianie, zamiast składać sobie życzenia, ściągają ze stołów wszystko, co tylko nadaje się do jedzenia i picia. Były przepychanki, wyzwiska - informuje portal echodnia.eu.

Czemu bierzesz dwa napoje, oddaj jeden. Spie... - takie rozmowy wśród osób szturmujących darmowy poczęstunek usłyszeli dziennikarze portalu.

http://tiny.pl/hkbk8

Data: 2012-12-19 19:53:55
Autor: abc
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
Wigilia miejska w Radomiu organizowana jest co roku.

Dzisiaj nie przypada żadna wigilia tylko Środa Suchych Dni Zimowych.

Data: 2012-12-19 20:18:59
Autor: Przemys³aw M.
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
Dnia Wed, 19 Dec 2012 19:41:14 +0100, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

To, co wydarzy³o siê na zorganizowanej przez w³adze Radomia ulicznej wigilii, sta³o siê po¶miewiskiem w internecie. Ludzie rzucili siê na darmowe jedzenie, napychali nim reklamówki, zabierali napoje. W ci±gu dwóch minut sto³y opustosza³y.

A mia³o byæ tak dostojnie i uroczy¶cie. Wigilia miejska w Radomiu organizowana jest co roku. W czasie niedzielnej ceremonii ¿yczenia mieszkañcom miasta z³o¿y³ prezydent Andrzej Kosztowniak i biskup Henryk Tomasik. Przyjechali harcerze z Betlejemskim ¦wiate³kiem Pokoju. Atmosfera by³a jednak daleka od pokojowej.

Zdjêcia i nagrania pokazuj±ce zachowanie uczestników darmowej miejskiej wigilii s± ju¿ hitem internetu. Widaæ na nich, jak radomianie, zamiast sk³adaæ sobie ¿yczenia, ¶ci±gaj± ze sto³ów wszystko, co tylko nadaje siê do jedzenia i picia. By³y przepychanki, wyzwiska - informuje portal echodnia.eu.

Czemu bierzesz dwa napoje, oddaj jeden. Spie... - takie rozmowy w¶ród osób szturmuj±cych darmowy poczêstunek us³yszeli dziennikarze portalu.

http://tiny.pl/hkbk8

Z tego co s³ysza³em Radom to bastion PiS. Tak wiêc nie dziwiê siê wcale.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-12-19 13:45:19
Autor: Marek
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
W dniu ¶roda, 19 grudnia 2012 20:18:59 UTC+1 u¿ytkownik Przemys³aw M. napisa³:
> [...]

Z tego co s³ysza³em Radom to bastion PiS. Tak wiêc nie dziwiê siê wcale.

A po tych nie widac, ze cos wyniesli z imprezy ?

http://www.fakt.pl/SLD-rozstanie-sie-z-Kaliszem-,artykuly,182986,1.html

Data: 2012-12-20 08:12:48
Autor: Grzegorz Z.
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
Bogdan Idzikowski napisa³:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/575233_4472533704836_2121217440_n.jpg

--
"When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt
down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the

Data: 2012-12-20 09:26:59
Autor: mkarwan
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <patata@deutschland.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:kaudpg$fhh$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywaj±cego siê za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

Data: 2012-12-20 09:47:54
Autor: He®Sk
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
On Wed, 19 Dec 2012 19:41:14 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

[...]

coz, kultury w narodzie nie ma. wszystko chcieliby za darmo
tylko nikt nie chce pracowac za darmo. zamiast skoncentrowac
sie na zapewnieniu sobie lepszego jutra zwolennicy prezesa PiS
urzadzaja co kilka dni jakies obchody rocznicowe z okazji
urodzin/smierci/bitwy/rzezi/zalania piwnicy/zapadniecia sie
jezdni itd itp. swiat tzw koscielnych jest od groma.
a wszystkiemu winni tusk, komorowski i komuna.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-12-20 19:53:51
Autor: the_foe
[...]

Polacy do naród bardzo lewicowy. Soldarnosc spoleczna to dla nas oczywista oczywistosc. Tyle, ze kazdy, bez wyjatku, oczekuje, ze to on musi byc beneficjentem koncepcji solidarnej Polski. Przedsiebiorca, bo kryzys i podatki, kobieta w ciazy: zrodzi kolejnego obywatela, emeryt: juz sie napracowal i chce godnie zyc, absolwent: nie po to sie uczyl tyle lat by robic z 1K itd.

--
the_foe

Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie