Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie

Data: 2012-12-19 20:18:59
Autor: Przemysław M.
Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie
Dnia Wed, 19 Dec 2012 19:41:14 +0100, Bogdan Idzikowski napisał(a):

To, co wydarzyło się na zorganizowanej przez władze Radomia ulicznej wigilii, stało się pośmiewiskiem w internecie. Ludzie rzucili się na darmowe jedzenie, napychali nim reklamówki, zabierali napoje. W ciągu dwóch minut stoły opustoszały.

A miało być tak dostojnie i uroczyście. Wigilia miejska w Radomiu organizowana jest co roku. W czasie niedzielnej ceremonii życzenia mieszkańcom miasta złożył prezydent Andrzej Kosztowniak i biskup Henryk Tomasik. Przyjechali harcerze z Betlejemskim Światełkiem Pokoju. Atmosfera była jednak daleka od pokojowej.

Zdjęcia i nagrania pokazujące zachowanie uczestników darmowej miejskiej wigilii są już hitem internetu. Widać na nich, jak radomianie, zamiast składać sobie życzenia, ściągają ze stołów wszystko, co tylko nadaje się do jedzenia i picia. Były przepychanki, wyzwiska - informuje portal echodnia.eu.

Czemu bierzesz dwa napoje, oddaj jeden. Spie... - takie rozmowy wśród osób szturmujących darmowy poczęstunek usłyszeli dziennikarze portalu.

http://tiny.pl/hkbk8

Z tego co słyszałem Radom to bastion PiS. Tak więc nie dziwię się wcale.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-12-19 13:45:19
Autor: Marek
W dniu środa, 19 grudnia 2012 20:18:59 UTC+1 użytkownik Przemysław M. napisał:
> [...]

Z tego co słyszałem Radom to bastion PiS. Tak więc nie dziwię się wcale.

A po tych nie widac, ze cos wyniesli z imprezy ?

http://www.fakt.pl/SLD-rozstanie-sie-z-Kaliszem-,artykuly,182986,1.html

Wigilia wstydu w Radomiu? Ludzie wynosili darmowe jedzenie