Wigry 3 - opona

Data: 2016-07-15 22:14:33
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
Witam,
Jaka najszersza opona bedzie pasowala do Wigry3?
Tzn. bez wymiany/demontazu blotnika.
Standardowo jest 1.75. Wejdzie przynajmniej 1.9???
--
TA

Data: 2016-07-15 23:01:33
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-15 o 22:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jaka najszersza opona bedzie pasowala do Wigry3?
Tzn. bez wymiany/demontazu blotnika.
Standardowo jest 1.75. Wejdzie przynajmniej 1.9???

Ja mam do niemieckiej ;-) aluminiowej ramy składakowej założone z bmxa 2,125. Jest ciasno ale wchodzi.
Być może w starych ramach wigrowych jest jeszcze ciaśniej.
Ostatnio walczyłem ze starą damką i się zdziwiłem że to inne standardy były i  opona 1.9 nie weszła.

PS. A to Wigry3 to jest zabytkowe czy nowoczesne? Właściwie na początku powinienem zapytać. :-)

Data: 2016-07-16 00:15:12
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
In article <57894f2f$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]

Ja mam do niemieckiej ;-) aluminiowej ramy składakowej założone z bmxa 2,125. Jest ciasno ale wchodzi.

Ja w moim Srebrnym Szerszeniu (Dahon Presto) zalozylem Schwalbe Big Apple 2.0. Weszlo, ale musialem blotniki zdemontowac. A niedawno mi sie rozwarstwila.
Wrocilem do Marathonow 1.50

Być może w starych ramach wigrowych jest jeszcze ciaśniej.
Ostatnio walczyłem ze starą damką i się zdziwiłem że to inne standardy były i  opona 1.9 nie weszła.

E, nie ma regul.

PS. A to Wigry3 to jest zabytkowe czy nowoczesne? Właściwie na początku powinienem zapytać. :-)
'Zabytkowe'
http://encyklopediarowerowa.pl/wigry.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Wigry
--
TA

Data: 2016-07-15 23:11:28
Autor: z
Wigry 3 - opona
[...]

Widzę że to jakiś szerszy trend. Znajoma pozazdrościła i też do składaka założyła grubsze na tą miejska dżunglę.
I pojawił się problem bo staroświeckie dynamo nie działa :-)
Musiała się unowocześnić za pomocą lampek.

Data: 2016-07-16 00:17:40
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
In article <57895182$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]

Widzę że to jakiś szerszy trend. Znajoma pozazdrościła i też do składaka założyła grubsze na tą miejska dżunglę.

Ja bylem zadowolony z poprawy komfortu jazdy.
Znaczy z tych Big Apple.

I pojawił się problem bo staroświeckie dynamo nie działa :-)
Musiała się unowocześnić za pomocą lampek.

No, u mnie ten brak blotnikow byl nieco klopotliwy.
Ale za to rower wygladal bardziej trendy.
:-)
--
TA

Data: 2016-07-16 00:36:42
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-16 o 00:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No, u mnie ten brak blotnikow byl nieco klopotliwy.
Ale za to rower wygladal bardziej trendy.
:-)

Ja nie zdejmowałem. Znajoma też

Data: 2016-07-15 23:25:53
Autor: AL
Wigry 3 - opona
On 2016-07-15 22:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Jaka najszersza opona bedzie pasowala do Wigry3?
Tzn. bez wymiany/demontazu blotnika.
Standardowo jest 1.75. Wejdzie przynajmniej 1.9???

a dlaczego chcesz szersze?

Ja skończyłem w zeszłym miesiącu renowację Wigry3.
Świeci i błyszczy jak psu ja..ca ;)
Kupowałem m.in. nowe opony - dokladnie takie jakie były w oryginale Stomil Antilope 20x1.75 i IMHO takie najlepiej pasują.

Pytam z ciekawości.
Aczkolwiek ze swej młodości pamiętam, że zakładałem opony z BMX'a (na tył tylko) bo to było wtedy 'trendy' :)

Data: 2016-07-16 00:20:01
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona

On 2016-07-15 22:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> Jaka najszersza opona bedzie pasowala do Wigry3?
> Tzn. bez wymiany/demontazu blotnika.
> Standardowo jest 1.75. Wejdzie przynajmniej 1.9???

a dlaczego chcesz szersze?

Bo jest dobra oferta na Schwalbe Black Jack 1.9 wlasnie.
40zl

Ja skończyłem w zeszłym miesiącu renowację Wigry3.
Świeci i błyszczy jak psu ja..ca ;)
Kupowałem m.in. nowe opony - dokladnie takie jakie były w oryginale Stomil Antilope 20x1.75 i IMHO takie najlepiej pasują.

A gdzie kupowales te Stomile i za ile?
Sadze jednak ze co Schwalbe to Schwalbe.

--
TA

Data: 2016-07-16 20:39:25
Autor: AL
Wigry 3 - opona
On 2016-07-16 00:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
In article <nmbkd1$r88$1@dont-email.me>, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

A gdzie kupowales te Stomile i za ile?
Sadze jednak ze co Schwalbe to Schwalbe.

Dokładnie tu i te:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6255031106

Data: 2016-07-17 00:25:49
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
In article <nmdv0t$jn3$1@dont-email.me>, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

On 2016-07-16 00:20, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
>

> A gdzie kupowales te Stomile i za ile?
> Sadze jednak ze co Schwalbe to Schwalbe.

A, ok, dzieki.
No, ale ciekawe ile to lezakowalo... bo chyba jednak tego juz nie produkuja.
To ja jednak wole jakiegos Schwalba kupic.

Tylko, ze wciaz nie wiem, czy 1.9 wejdzie. Naprawde nikt nie probowal?
--
TA

Data: 2016-07-17 13:01:05
Autor: ąćęłńóśźż
Wigry 3 - opona
1,9 1,9 nierówne.
Kup na odległość z prawem zwrotu ;-)

-- -- -
Tylko, ze wciaz nie wiem, czy 1.9 wejdzie.

Data: 2016-07-18 16:10:30
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
In article <Titus_Atomicus-36860D.00254817072016@node1.news.atman.pl>,

[...]

Tylko, ze wciaz nie wiem, czy 1.9 wejdzie. Naprawde nikt nie probowal?
No i wciaz nie wiem.
A roznica to tylko 3-4mm
:-(
--
TA

Data: 2016-07-18 14:05:48
Autor: Ignac
Wigry 3 - opona
W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 16:10:33 UTC+2 użytkownik
> Tylko, ze wciaz nie wiem, czy 1.9 wejdzie. Naprawde nikt nie probowal?
No i wciaz nie wiem.
A roznica to tylko 3-4mm

Bo nikt aż tak kultowo do Wigry-3 nie podchodzi.

Data: 2016-07-19 06:17:20
Autor: Coaster
Wigry 3 - opona
Ignac wrote:
[...] nikt aż tak kultowo do Wigry-3 nie podchodzi.

Ignac,

mylisz sie (jak zwykle?) ;-))
https://www.facebook.com/RadomskieSkladaki/

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

- Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2016-07-19 14:20:23
Autor: Ignac
Wigry 3 - opona
W dniu wtorek, 19 lipca 2016 06:17:22 UTC+2 użytkownik Coaster napisał:
Ignac wrote:
> [...] nikt aż tak kultowo do Wigry-3 nie podchodzi.

Ignac,

mylisz sie (jak zwykle?) ;-))
https://www.facebook.com/RadomskieSkladaki/

Dzięki wielkie, że mnie uspokoiłeś.
Bo gdybym był nieomylny jak majestat JKM, to groziło by mi noszenie złotej korony i
jazda złotą karetą. A tego bym nie zniósł!

Data: 2016-07-19 10:45:12
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-18 o 23:05, Ignac pisze:
Bo nikt aż tak kultowo do Wigry-3 nie podchodzi.

Wystarczy podchodzić racjonalnie. (auto, winda)

Data: 2016-07-18 21:50:47
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-18 o 16:10, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Tylko, ze wciaz nie wiem, czy 1.9 wejdzie. Naprawde nikt nie probowal?
No i wciaz nie wiem.
A roznica to tylko 3-4mm

Moje bmxowe kosztowały poniżej 30 zł. Też kupiłem jedną na próbę.
Jest sprajt jest impreza:-)

Wigry 3 - opona