Wigry 3 - opona

Data: 2016-07-15 23:01:33
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-15 o 22:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jaka najszersza opona bedzie pasowala do Wigry3?
Tzn. bez wymiany/demontazu blotnika.
Standardowo jest 1.75. Wejdzie przynajmniej 1.9???

Ja mam do niemieckiej ;-) aluminiowej ramy składakowej założone z bmxa 2,125. Jest ciasno ale wchodzi.
Być może w starych ramach wigrowych jest jeszcze ciaśniej.
Ostatnio walczyłem ze starą damką i się zdziwiłem że to inne standardy były i  opona 1.9 nie weszła.

PS. A to Wigry3 to jest zabytkowe czy nowoczesne? Właściwie na początku powinienem zapytać. :-)

Data: 2016-07-16 00:15:12
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
In article <57894f2f$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]

Ja mam do niemieckiej ;-) aluminiowej ramy składakowej założone z bmxa 2,125. Jest ciasno ale wchodzi.

Ja w moim Srebrnym Szerszeniu (Dahon Presto) zalozylem Schwalbe Big Apple 2.0. Weszlo, ale musialem blotniki zdemontowac. A niedawno mi sie rozwarstwila.
Wrocilem do Marathonow 1.50

Być może w starych ramach wigrowych jest jeszcze ciaśniej.
Ostatnio walczyłem ze starą damką i się zdziwiłem że to inne standardy były i  opona 1.9 nie weszła.

E, nie ma regul.

PS. A to Wigry3 to jest zabytkowe czy nowoczesne? Właściwie na początku powinienem zapytać. :-)
'Zabytkowe'
http://encyklopediarowerowa.pl/wigry.html
https://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Wigry
--