Wigry 3 - opona

Data: 2016-07-15 23:11:28
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-15 o 22:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jaka najszersza opona bedzie pasowala do Wigry3?
Tzn. bez wymiany/demontazu blotnika.
Standardowo jest 1.75. Wejdzie przynajmniej 1.9???

Widzę że to jakiś szerszy trend. Znajoma pozazdrościła i też do składaka założyła grubsze na tą miejska dżunglę.
I pojawił się problem bo staroświeckie dynamo nie działa :-)
Musiała się unowocześnić za pomocą lampek.

Data: 2016-07-16 00:17:40
Autor: Titus Atomicus
Wigry 3 - opona
In article <57895182$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]

Widzę że to jakiś szerszy trend. Znajoma pozazdrościła i też do składaka założyła grubsze na tą miejska dżunglę.

Ja bylem zadowolony z poprawy komfortu jazdy.
Znaczy z tych Big Apple.

I pojawił się problem bo staroświeckie dynamo nie działa :-)
Musiała się unowocześnić za pomocą lampek.

No, u mnie ten brak blotnikow byl nieco klopotliwy.
Ale za to rower wygladal bardziej trendy.
:-)
--
TA

Data: 2016-07-16 00:36:42
Autor: z
Wigry 3 - opona
W dniu 2016-07-16 o 00:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
No, u mnie ten brak blotnikow byl nieco klopotliwy.
Ale za to rower wygladal bardziej trendy.
:-)

Ja nie zdejmowałem. Znajoma też

Wigry 3 - opona