Wigry - dugość szprych

Data: 2010-03-04 10:59:04
Autor: robertcb
Wigry - dugość szprych
Witam.
Jaka jest dlugość szprych dla przedniego i tylnego kola dla rowerów wigry
(20x1,75) kola 36-szprychowe.

Data: 2010-03-04 03:05:26
Autor: french
Wigry - dugość szprych
On 4 Mar, 10:59, rober...@poczta.onet.pl wrote:
Witam.
Jaka jest dlugość szprych dla przedniego i tylnego kola dla rowerów wigry
(20x1,75) kola 36-szprychowe.

np 191 i 186mm

Data: 2010-03-04 16:59:39
Autor: ToMasz
Wigry - dugość szprych
robertcb@poczta.onet.pl pisze:
Witam.
Jaka jest dlugość szprych dla przedniego i tylnego kola dla rowerów wigry
(20x1,75) kola 36-szprychowe.

186/183

Data: 2010-03-05 17:14:40
Autor: mg
Wigry - dugość szprych
Jaka jest dlugość szprych dla przedniego i tylnego kola dla rowerów wigry
(20x1,75) kola 36-szprychowe.

Wszystko jedno ...
http://www.poreba.carrer.pl/index.php?do=prod&id=1136

;) ;) ;)

Data: 2010-03-06 08:40:50
Autor: robertcb
Wigry - dugość szprych

Wszystko jedno ...
http://www.poreba.carrer.pl/index.php?do=prod&id=1136

;) ;) ;)

Trochę za cięzka, by ją zabrać na wyprawę;)

Data: 2010-03-06 08:33:52
Autor: Andrzej Bedliński
Wigry - dugość szprych
robertcb@poczta.onet.pl napisał(a):
Trochę za cięzka, by ją zabrać na wyprawę;)

Wigry na wyprawę? Prawie dowolnie długie mogą być przy takim zaplocie:
http://www.jazzcycle.com/node/237
(nawiasem strona polskiego sklepu w Londynie)

Data: 2010-03-06 06:26:04
Autor: mg
Wigry - dugość szprych
Prawie dowolnie długie mogą być przy takim zaplocie:http://www.jazzcycle.com/node/237

Tzw. "3 ciągnące 3 pchające". Z tym, że w wersji bez przeplatania pod/
nad. Tu jest to zdjęcie w powiększeniu
http://www.jazzcycle.com/image/view/237/_original

Tutaj wersja z przeplataniem
http://www.terminalvelocity.demon.co.uk/WheelBuild/3leading.htm
i ma ona tę niemiłą cechę, że jak zerwie się szprycha to trzeba
rozpleść koło.

Ciekawe czy wersja bez przeplatania jest znacząco słabsza?

Data: 2010-03-06 16:16:50
Autor: Andrzej Bedliński
Wigry - dugość szprych
mg <abcdemg2@poczta.onet.pl> napisał(a):
Tzw. "3 ci=B1gn=B1ce 3 pchaj=B1ce". Z tym, =BFe w wersji bez przeplatania p=
od/
nad. Tu jest to zdj=EAcie w powi=EAkszeniu
http://www.jazzcycle.com/image/view/237/_original

Tutaj wersja z przeplataniem
http://www.terminalvelocity.demon.co.uk/WheelBuild/3leading.htm
i ma ona t=EA niemi=B3=B1 cech=EA, =BFe jak zerwie si=EA szprycha to trzeba
rozple=B6=E6 ko=B3o.

W czasie odpowiadania zabrakło mi właśnie tych ilustracji i chociaż robi się
trochę offtopicznie, to super wyglądają te kółka kiedy jest w nich więcej
szprych ... Pozdrawiam

Data: 2010-03-06 10:36:18
Autor: robertcb
Wigry - dugość szprych
robertcb@poczta.onet.pl napisał(a): > Trochę za cięzka, by ją zabrać na wyprawę;)
> Wigry na wyprawę?

Całkiem poważnie.
Małe po złożeniu a zatem łatwe w transporcie, prosta konstrukcja, łatwo dostępne części...

Data: 2010-03-06 17:22:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wigry - dugość szprych
robertcb@poczta.onet.pl bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):
Małe po złożeniu a zatem łatwe w transporcie, prosta konstrukcja, łatwo dostępne części...

Na rowerze się jeździ, a nie transportuje go. ;-)
Poza tym, na proste drogi na nizinach - jeszcze zrozumiem. Ale jeżeli w
góry to już nie.

Przy okazji - kawałek przejechałem i niczego nie uszkodziłem, a jakiś dziki
terenowy rajd po Czarnogórze też się trafił. Mam wrażenie, że przesadzasz.

Wigry - dugość szprych