Wigry, zatoka Słupiańska, gdzie ścianka marglowa?

Data: 2011-05-05 08:43:34
Autor: Jarek Andrzejewski
Wigry, zatoka Słupiańska, gdzie ścianka marglowa?
Od wielu lat jeżdżę na wakacje nad Wigry, ale dotąd spędzałem czas na
lądzie, na powierzchni wody i nieco pod nią (w zasięgu tchu :-).

Przeczytałem ostatnio o ściankach marglowych w zatoce Słupiańskiej -
jednej na 6, a drugiej na 15 metrach. Gdzie to dokładnie jest?

Chciałbym tam zanurkować - przede wszystkim bez butli, ale może, jeśli
załatwienie pozwolenia z dyrekcji parku narodowego nie okaże się zbyt
skomplikowane i będę miał partnera (będę tam od 11 do 24 lipca) - to
może i ze sprzętem.

Samą okolicę (dojazd, dojście do zatoki, umiejscowienie domu strażnika
leśnego) - znam, ale nie wiem, gdzie szukać pod wodą samej ścianki.

http://www.zumi.pl/,,,23.051979799999998,54.0209988,2,1,namapie.html?userMapPointText=Zatoka+Slupianska&userMapPointX=23.052272000000002&userMapPointY=54.021352
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Wigry, zatoka Słupiańska, gdzie ścianka marglowa?